;
سرگرمی

تست بینایی i را بین j ها پیدا کنید تا بدون مراجعه به پزشک، بینایی سنجی شوید!

تست بینایی i: اگر می خواهید ذهنی فعال داشته باشید آزمون سرگرمی امروز گفتنی را از دست ندهید.

بینایی ما تحت عوامل مختلفی می تواند تحت تاثیر منفی قرار گیرد. استفاده مداوم از گوشی و زل زدن به صفحه مانیتور، ازدحام و شلوغی شهر و خستگی و خواب ناکافی به مرور دقت بینایی ما را کم می کنند.

شاید جالب باشد: تست شخصیت عادات بد ماه ها: مزخرف ترین و رو مخ ترین عادت متولدین هر ماه چیه؟

گر چه پزشکان معتقدند که گوشی و تماشای تلویزیون چشم ها را ضعیف نمی کند اما آن ها نیز قبول دارند که تمرکز ما به دلیل پرش های ذهنی مان در اینترنت افزایش می یابد.

گفته می شود معما و تست های بینایی می توانند تمرکز و تعادل ذهنی ما را بهبود دهند. آیا قدرت ذهنی و مغزی بالایی دارید؟ این یک موهبت عالیست چون بسیاری از مردم مانند شما باتمرکز نیستند!

بنابراین سعی کنید در عرض 3 ثانیه حرف i را در بین حروف انگلیسی j پیدا کنید!

جالب است:دتست هوش کروئلا کدوم طرف موهاش مشکیه؟ فقط خوره های فیلم اینقد دقیقن!

تصویر جواب تست بینایی i

تست بینایی i

دیدن جواب تست بینایی i در پایین صفحه

شاید جالب باشد: سوال هوش معادله کبریت: ضریب هوشی خود را با حرکت دادن 1 چوب کبریت در کمتر از 30 ثانیه آزمایش کنید!

.

.

.

.

.

شاید جالب باشد: آزمون شناسایی ثروتمند در سرما؛کدوم فرد یک آدم ثروتمنده ولی خودشو شبیه فقرا درآورده؟

.

.

.

.

.

شاید جالب باشد: بازی فکری آچار فرانسه: آیا از 85 درصد افرادی که در این آزمون مردود شده اند باهوش تر هستید؟

جواب تست بینایی i

جواب تست بینایی i

هوش بومی یا سیال چیست و چگونه با تست های سرگرمی می توان آن را فعال کرد؟

هر یک از ما با پتانسیل هوشی منحصر به فردی به دنیا می آییم که به طور ژنتیکی از والدین خود به ارث رسیده است. روانشناسان این بالقوه را هوش بومی یا سیال می نامند و می توانند آن را از طریق آزمون های غیرکلامی ارزیابی کنند.

شاید جالب باشد: تست روانشناسی حافظه: آنچه را که ابتدا می بینید نشان می دهد که آیا حافظه خوبی دارید یا خیر؟

این تست ها به تعیین ضریب هوشی کمک می کنند و مهم هستند زیرا به ما امکان می دهند مهارت های شناختی خود را تمرین کنیم و عملکرد ذهنی خود را بهبود ببخشیم. ایده تست هوش برای اولین بار در اوایل دهه 1900 در فرانسه ظاهر شد. این تست ها توسط روانشناسان و پرسنل نظامی برای تعیین اینکه آیا فرد از نظر روانی برای شغل مناسب است یا خیر استفاده می شد.

علاوه بر این، اگر ما چنین آزمونی را انتخاب کنیم، می تواند به پیشرفت شخصی و حرفه ای ما کمک شایانی کند.

انواع مختلفی از تست های هوش وجود دارد که از روش های مختلفی برای سنجش هوش ما استفاده می کنند. از جمله متداول‌ترین آنها می‌توان به تست‌هایی در قالب توهم‌های نوری، تست‌های دانش عمومی، تست‌های مبتنی بر تمرین‌های ریاضی، تست‌های شفاهی (که فقط از کلمات استفاده می‌کنند) اشاره کرد.

شاید جالب باشد: آزمون بینایی تعداد جادوگران؛اگه گفتین در تصویر چند تا جادوگر وجود دارد؟

بازی فکری و تاثیرآن در هورمون شادی

بازی فکری شکل جالبی از پازل است که برای حل آن نیاز به تفکر دارد. این نیاز به تفکر به روش های غیر متعارف با در نظر گرفتن شرایط داده شده دارد. ممکن است شامدانشمندان می گویند که قدرت مغز ما ممکن است

از دست ندهید: تست بینایی رادیوی متفاوت؛تیزبینی خودت را با پیدا کردن رادیوی متفاوت به رخ دوستات بکش!

در اوایل دهه 20 یا 30 زندگی شروع به کاهش کند. خبر خوب، با ناشناخته ماندن بیش از نیمی از مغز برای دانشمندان، از قبل مشخص شده است که می توانید با کمک معماها آن را قوی نگه دارید. مزایای آن دو برابر می شود، زیرا این کارهای گیج کننده به محض یافتن پاسخ مناسب، هورمون شادی شما را نیز افزایش می دهد.ل تفکر جانبی باشد.حل بازی فکری و پازل علاوه بر سرگرمی بودن، فواید بی شماری نیز دارد. حل پازل ها و بازی های فکری ارتباط بین سلول های مغز را تقویت می کند که به بهبود حافظه کمک می کند.

معماها و معماهای منطقی نیز از انواع بازی های فکری هستند. دشواری برخی بازی های فکری به درجه خاصی از اشتباه در شهودی انسان بستگی دارد. این در بازی‌های فکری که به احتمال شرطی مرتبط می‌شوند رایج است، زیرا ذهن انسان تمایل دارد به جای آن احتمال مطلق را در نظر بگیرد.

همچنین بخوانید: آزمون بینایی کادوی متفاوت؛برای پیدا کردن کادوی تولد متفاوت در 10 ثانیه نیازمند چشمای تیزی هستی

آیا تست هوش یا آی کیو تنها پیش بینی کننده موفقیت است؟

گرچه از تست‎ هوش به عنوان بهترین عوامل پیش‎ بینی کننده موفقیت یاد می‎شود ولی یقینا عوامل دیگری نیز سهیم هستند مانند شخصیت ، دسترسی به یک شبکه عظیم و شانس محض. به عنوان مثال، اگر در برخورد با افراد خوب باشید، در اکثر موقعیت‎ های کاری عملکرد بهتری به نسبت فردی دارید که چنین توانایی را ندارد، حتی با آن که آن‎ها ممکن است نمره IQ بالاتری از شما داشته باشند.

برخی از افراد حتی ادعا می‎کنند نمره بیش از حد بالای IQ می‎تواند به ضرر شما باشد. از نظر افرادی که نمره بسیار بالایی در تست هوش می گیرند، سایر افراد بسیار کند و تنبل هستند و گاهی اوقات ممکن است حس کنند درک نمی‎شوند.

شاید جالب باشد: آزمون شناخت سایه هواپیما؛کدوم سایه با هواپیما یکی می باشد جوابو در 5 ثانیه بگو

مزایای بازی فکری برای بزرگسالان چیست؟

بازی‌های فکری عموما باعث می‌شوند تا در ذهن خود برنامه‌ریزی کنید، نقشه بکشید و تلاش کنید، اطلاعاتی را به خاطر بسپارید که در شکست دادن حریفان به کمک‌تان می‌آیند. وقتی که از مغزتان به اندازه کافی کار بکشید، از پیری و اختلالات حافظه و… دور خواهید ماند. هدف از انجام بازی فکری، بهبود حافظه، قدرت تفکر، افزایش سرعت انتقال و تقویت مهارت‌های شناختی است..

شاید بپرسید مهارت‌های شناختی چیست؟ مهارت‌های شناختی همان مهارت‌هایی است که باید برای پردازش افکارتان داشته باشید. به عبارت ساده‌تر، توانایی‌هایی که در یادگیری و حل مسأله به کمک‌تان می‌آیند. چه کودک باشید و چه بزرگسال، برای بهتر زندگی کردن باید دائما فکر کنید و تصمیم بگیرید. پس چه خوب که به کمک روش‌هایی مانند استفاده از بازی فکری به مغزتان کمک کنید.

این مطالب هم جالب هستند:

تست شخصیت عجیب و دقیق: چقدر مهم هستید و بقیه شما را تحویل می گیرند؟؟

تست بینایی بز کوهی: یک بز کوهی در بین صخره ها پنهان شده، آیا چشمانی به تیزی یه نوجوون داری؟

معمای زن و شوهر پول پرست یک چالش بینایی با 3 تفاوت که محال است زیر 5 ثانیه پیدا کنید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × پنج =

دکمه بازگشت به بالا