;
سرگرمی

اگر بتوانید همه اعداد را ببینید، خواهید دید که آیا هوش درخشانی دارید یا خیر؟

تست بینایی تشخیص اعداد: در تصویری که این چالش ویروسی را همراهی می‌کند، اعداد متعددی مشاهده می‌شود، اما تعداد بسیار کمی توانسته‌اند به مقدار دقیق نشان داده شده در تصویر برسند.حواس خود را در چالش ویروسی تیز کنید و سعی کنید تمام اعدادی که ظاهر می شوند را پیدا کنید.
اگر می خواهید ذهن خود را تمرین دهید و مهارت های خود را آزمایش کنید، به جای درستی آمده اید. در اینجا ما یک چالش ویروسی با سطح دشواری بسیار بالا ارائه می کنیم. شرکت کنید و نشان دهید که توانایی های شما قابل مقایسه نیست!

نکته کلیدی در این چالش ویروسی داشتن یک توانایی بصری خارق العاده و مهم تر از همه توجه به جزئیاتی است که چه باور کنید چه نه، به شما در یافتن پاسخ صحیح برای چالش کمک می کند. در تصویر بسیار قابل توجه است که اعدادی مانند 5، 9، 6 و 3 ظاهر می‌شوند.در بخش سرگرمی از مجله گفتنی با این تست بینایی همراه باشید.

 برای هر تلاشی که انجام می دهید فقط 10 ثانیه فرصت دارید.

این تست رو هم امتحان کن: تست بینایی: آیا می توانید مرد پنهان شده در صورت سگ را پیدا کنید؟

اگر دارید این سطرها را می خوانید، احتمالا به این دلیل است که نتوانستید پاسخ صحیح را برای چالش پیدا کنید. اما نگران نباشید، زیرا در این صورت ما راه حل صحیح را به شما ارائه خواهیم داد.

پس اگر دوست دارید که حتما خودتان تمام اعداد را پیدا کنید مجدد به تصویر زیر با دقت نگاه کنید. اگر هم حوصله گشتن ندارید بیاییید و جواب را در پایین صفحه مشاهده کنید.

تست بینایی تشخیص اعداد

همچنین بخوانید: کسانی که 12 حیوان را در این تصویر پیدا می کنند هرگز نمی توانند گول بخورند!

.

.

.

.

.

.

.

در اینجا ما راه حل این چالش ویروسی دشوار را به شما می دهیم.

پاسخ: 1-2-3-7-5-0-8-6-9

تست بینایی چیست؟

پازل تصویری تمرینی است که توانایی های شناختی شما را برای انجام یک کار آزمایش می کند. لازم به ذکر است که تمام فعالیت هایی که ما انجام می دهیم نیاز به استفاده از عملکردهای مغزی ما دارد، که دلالت بر میلیون ها اتصال عصبی در سراسر لوب های مغزی دارد تا به اندازه کافی با محیط ما برخورد کند و اطلاعات را از طریق کانال های مختلف پردازش کند.

اجرای تست بینایی چه مزایایی دارد؟

چالش ویروسی یا محتوایی که چالش های بسیار پیچیده ای دارد، حفظ و توزیع توجه به صداهای مختلف، پردازش محرک های مختلف، انجام محاسبات یا نمایش ذهنی یک شی را ممکن می کند.

کجا می توانید تست های بینایی بیشتری پیدا کنید؟

همیشه خوب است که به وب سایت های پیشگام با این نوع محتوا متوسل شوید. در این مورد، بخش سرگرمی مجله گفتنی اقدام به انتشار چالش های ویروسی و متن های مرتبط با سطوح مختلف دشواری و با هدف سرگرم کردن مخاطبان کرده است.

تست های بینایی بیشتر:

تست بینایی آباژور: آباژور پنهان در این تصویر را پیدا کنید!

تست بینایی: در عرض 10 ثانیه ببر پنهان را ببینید

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − یازده =

دکمه بازگشت به بالا