;
سرگرمی

کسانی که 12 حیوان را در این تصویر پیدا می کنند هرگز نمی توانند گول بخورند!

تست بینایی گول نخوردن: برای برخی، این چالش بسیار ساده است. برای دیگران، این مأموریت پیچیده ای است و ممکن است به چند دقیقه زمان نیاز داشته باشد. آیا می توانید 12 حیوان را در تصویر پیدا کنید؟ وقت آن است که مهارت های خود را آزمایش کنید!

وقتی به تصویری که در بالا ارائه کردیم نگاه می کنید، اولین تفسیر شما چیست؟ آیا دیدن بسیاری از حیوانات برای شما آسان است یا در نهایت در یک نقطه گیر می کنید و در دیدن سایر حیوانات پنهان مشکل دارید؟

حتمن ببین: تست هوش ریاضی دنباله اعداد؛ به نظر شما در این تست هوش چه عددی باید قرار بگیرد؟

ما این تصویر را به عنوان آزمون امروز در بخش سرگرمی مجله گفتنی آورده ایم تا نحوه عملکرد مهارت های بصری شما را ارزیابی کنیم. چالش‌هایی از این دست در اینترنت بسیار رایج هستند، و اگرچه همیشه از نظر علمی و روان‌شناختی اثبات نشده‌اند، اما می‌توانند چیزهای زیادی بگویند.

همچنین این رو از دست نده: تست بینایی: ماهی پنهان شده در قطب جنوب کجاست؟

چالشی که امروز ارائه می‌کنیم، و همچنین تمام چالش‌های دیگری که می‌توانید در دسته‌بندی سرگرمی ما بیابید، یکی از آن راه‌های سرگرم‌کننده برای تکامل مهارت‌های بصری و مقاومت در برابر هر نوع فریبکاری است.

تصویر زیر را با دقت بررسی کنید-تست بینایی گول نخوردن:

به طور کلی، ما حداکثر زمان را برای مشاهده تعیین می کنیم، اما این بار شما را آزاد می گذاریم تا زمانی که نیاز دارید، جستجو کنید.

همچنین ببینید: آزمون نجات از سه در؛به نظر شما کدام درب خطر کم تری دارد و میتوان از آن جان سالم به در برد؟

تصویر تست بینایی گول نخوردن

تست بینایی گول نخوردن

شاید جالب باشد: آزمون هوش تصویری فلسفی: فقط نوابغ هوشمندانه ترین جوابو می دن! کیو نجات میدی

ماموریت شما به سادگی، یافتن تمام 12 حیوانی است که توسط نویسنده اثر ارائه شده است. برای برخی، این چالش بسیار ساده است و در 30 ثانیه تکمیل می شود. برای دیگران، این مأموریت ظریف تری است و ممکن است به چند دقیقه فداکاری نیاز داشته باشد.

افراد فهیم که هر نوع موقعیتی را سریع مطالعه می کنند، در زندگی موفق هستند. آن ها در حوزه شخصی و حرفه ای به دلیل روش منحصر به فرد خود در تجزیه و تحلیل آن چه در اطرافشان اتفاق می افتدمهارت دارند.  حتی آن هایی که در وادار کردن مردم به خواسته‌هایشان استاد هستند، وقتی با این افراد روبرو می‌شوند. به نظر می‌رسد بسیاری از ما با این توانایی متولد شده‌ایم، زیرا رازها را به‌طور طبیعی کشف می‌کنیم، در حالی که دیگران با تلاش و درگیر شدن در فعالیت‌هایی که رشد خوب مغز را ارتقا می‌دهند، به این توانایی دست می‌یابند.

بخوانید: بینوا ترین و افسانه ای ترین حیواناتی که منقرض شده اند!

سعی نکنید خودتان را با کسی مقایسه کنید-تست بینایی گول نخوردن:

فقط روی انجام مشاهده خود به بهترین شکل ممکن تمرکز کنید، و پس از پایان کار، به پایین بروید تا بدانید آنها کجا هستند و همه این حیوانات چیست!

تمام شد؟ ما امیدواریم که شما به یک نتیجه رضایت بخش دست یافته باشید! در ادامه نتایج را به شما نشان خواهیم داد: بیا پایین تر:

پاسخ تست بینایی گول نخوردن در پایین صفحه:

پیشنهاد می شود: تست تفاوت تصویری دخترک بازیگوش،اگر چشمان تیزی داری تفاوتها را در مدت 15 ثانیه پیدا کن؟

.

.

.

.

.

شاید جالب باشد: آزمون شناسایی فرد تنها؛ اگه گفتی مرد در تصویر تنها زندگی میکنه یا نه؟

پاسخ تست بینایی گول نخوردن:

پاسخ تست بینایی گول نخوردن

عملکرد شما چطور بود؟ ممکن است برخی از این حیوانات برای ما چندان رایج نباشند، اما مطمئناً همه آن ها را در عکس ها، فیلم ها یا نقاشی ها دیده ایم. اگر توانستید همه آن ها را در عرض 30 ثانیه پیدا و شناسایی کنید، باید چابکی بصری بسیار جالبی داشته باشید.

با این حال، اگر برای تکمیل چالش به پاسخ نیاز داشتید، نگران نباشید! شما می توانید این مهارت را بیشتر توسعه دهید، زیرا وقتی صحبت از مشاهده می شود، هر چه بیشتر تمرین کنیم، بهتر می شویم. پس وقت را از دست ندهید و خود را در تست های تصویری دیگر به چالش بکشید!

بازی فکری و تاثیرآن در هورمون شادی

بازی فکری شکل جالبی از پازل است که برای حل آن نیاز به تفکر دارد. این نیاز به تفکر به روش های غیر متعارف با در نظر گرفتن شرایط داده شده دارد. ممکن است شامدانشمندان می گویند که قدرت مغز ما ممکن است

در اوایل دهه 20 یا 30 زندگی شروع به کاهش کند. خبر خوب، با ناشناخته ماندن بیش از نیمی از مغز برای دانشمندان، از قبل مشخص شده است که می توانید با کمک معماها آن را قوی نگه دارید. مزایای آن دو برابر می شود، زیرا این کارهای گیج کننده به محض یافتن پاسخ مناسب، هورمون شادی شما را نیز افزایش می دهد.ل تفکر جانبی باشد.حل بازی فکری و پازل علاوه بر سرگرمی بودن، فواید بی شماری نیز دارد. حل پازل ها و بازی های فکری ارتباط بین سلول های مغز را تقویت می کند که به بهبود حافظه کمک می کند.

معماها و معماهای منطقی نیز از انواع بازی های فکری هستند. دشواری برخی بازی های فکری به درجه خاصی از اشتباه در شهودی انسان بستگی دارد. این در بازی‌های فکری که به احتمال شرطی مرتبط می‌شوند رایج است، زیرا ذهن انسان تمایل دارد به جای آن احتمال مطلق را در نظر بگیرد.

تست های بیشتر:

5 ثانیه فرصت داری سگی که با بقیه فرق داره رو پیدا کنی!!!

شخصیت شناسی چهره+ ویژگی های ظاهری درباره شما چه می گوید؟

تست شخصیت: اولین چیزی که در تصویر می بینید می تواند شخصیت شما را آشکار کند

آیا می توانید حیوان دیگری را که در این تصویر پنهان شده است پیدا کنید؟

تست بینایی موش خانگی:می توانید فوری به مادربزرگ بگویید موش کجاست؟!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + 9 =

دکمه بازگشت به بالا