;
سرگرمی

تفاوت تصویری اسب های فانتزی؛ آیا میتوانید سه تفاوت تصویری عکس را در 8 ثانیه پیدا کنید؟

تفاوت تصویری اسب های فانتزی؛ شما می توانید تعیین کنید که چقدر توجه بالایی دارید. اگر بتوانید تفاوت این دو عکس را در تفاوت تصویری اسب های فانتزی پیدا کنید، واقعاً یک نابغه هستید.

پس بر روی عکس زوم کنید و سعی کنید سه تفاوت را در تصویر پیدا کنید. وقت خود را صرف کنید، تمام زمانی را که برای حل تست بینایی نیاز دارید صرف کنید. فقط افراد باهوش راه حل را می یابند.

 

تصویر تفاوت تصویری اسب های فانتزی

تفاوت تصویری اسب های فانتزی 1

.

.

.

بازی های فکری مانند تفاوت تصویری اسب های فانتزی اغلب در فعالیت هایی مانند بهبود حافظه و افزایش زمان واکنش تاثیر میگذارند. شما فعال تر می شوید همچنین ظرفیت تفکر شما را افزایش می‌دهد، یعنی تفکر سریع‌تر، توانایی‌های شناختی و سطح تمرکز نیز تأثیر مثبتی دارد. شما می توانید یاد بگیرید که چگونه استراتژی، برنامه ریزی و انجام کارهای خود را به طور مستقل انجام دهید.

.

.

.

پاسخ تفاوت تصویری اسب های فانتزی

تفاوت تصویری اسب های فانتزی 2

آیا تفاوت تصویری اسب های فانتزی را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

تست های بینایی و بازی های فکری چه تاثیری دارند؟

اگرچه بسیاری از ما در مورد تقویت بدن خود فقط به ماهیچه ها فکر می کنیم، اما به گفته کارشناسان، واقعیت این است که ورزش مغز نیز برای به روز نگه داشتن سلامتی ما ضروری است.

دکتر بونر جکسون، عصب‌روان‌شناس در کلیولند، می‌گوید که هر چه بیشتر یاد بگیریم، ارتباطات بیشتری در مغزمان ایجاد می‌کنیم.
به عنوان برخی از نکات برای تحریک مغز، این متخصص افراد را راهنمایی کرد تا فعالیت های تحریک کننده ذهنی جدیدی را امتحان کنند و آنها را به سرگرمی هایی مانند خواندن، یادگیری مهارت هایی مانند نجاری، باغبانی، آلات موسیقی، حل مسائل ریاضی و حتی پازل های بصری تبدیل کنند.

همانطور که می بینید، این آزمایش به تمرکز زیاد و چشمان فوق سریع برای تشخیص تفاوت ها نیاز دارد. حیوانات در تمام گوشه های تصویر به خوبی تقسیم شده بودند و به راحتی با رنگ هایشان شبیه به مکان هایی که در آن قرار گرفته بودند، استتار می شوند.

اگر توانستید همه آنها را در زمان تعیین شده پیدا کنید، به شما تبریک می گوییم، شما تیزبینی شگفت انگیزی دارید! اگر به زمان بیشتری نیاز داشتید یا حتی نمی‌توانید گربه‌ها را بدون کمک پیدا کنید، به کمی آموزش بیشتر نیاز دارید.

تست هوش چیست و چه انواعی دارد؟

تست هوش معنای گسترده ای دارد و روانشناسان زیادی روی این مساله کار کرده اند. سوال اصلی این است که تست هوش کامل که همه ابعاد ذهنی افراد را بسنجد، چه خصوصیاتی دارد و چه مواردی را مورد سنجش قرار میدهد.

به نظر میرسد ابعادی که باید در یک تست هوش کامل افراد را مورد سنجش قرار دهند حداقل دارای 10 قسمت از موارد ذیل باشد. برخی از این ابعاد شامل مواردی همچون تست حافظه، تست استدلال کلامی، تست استدلال عددی، تست هوش تصویری، تست هوش ریاضی، تست هوش درک لغات و معانی، تست ادراک، تست ادراک بصری، تست درک ارتباط اعداد، تست درک جزئیات، تست استنتاج و منطق، تست تجسم فضایی و تست خلاقیت است.

مطالب پیشنهادی ما:

آیا شما فردی شهودی هستید یا منطقی؟ اولین چیزی که می بینید آن را آشکار می کند!

بعضی از ماه ها 31 روز دارند و بعضی 30 روز،حالا چند ماه 28 روزه داریم؟

آزمون بینایی پیدا کردن عدد گمشده؛ ایا میتوانید عدد گمشده را در تصویر 10 ثانیه ای پیدا کنی؟

آزمون هوش جمع عددها؛ فقط یک نابغه می تواند در 12 ثانیه این آزمون هوش را حل کند.

حکایت ضرب المثل کله اش بوی قرمه سبزی می دهد!!!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + 11 =

دکمه بازگشت به بالا