;
سرگرمی

پسربچه 8 ساله پس از تلاش برای تبدیل شدن به مرد عنکبوتی در بیمارستان بستری شد.

تبدیل شدن به مرد عنکبوتی با گاز گرفتن توسط یک عنکبوت بیوه سیاه: در تلاش برای تقلید از ابرقهرمان مورد علاقه خود، مرد عنکبوتی، یک پسر 8 ساله از بولیوی پس از اینکه عمداً اجازه داد توسط یک عنکبوت خطرناک گاز گرفته شود، در بیمارستان بستری شد. 

این حادثه در ویچولوما، شهری در نزدیکی اورورو در بولیوی مرکزی رخ داد. این کودک که نامش فاش نشده بود، هنگام بازی در نزدیکی رودخانه ای نزدیک به خانه اش، پس از برداشتن یک سنگ بزرگ، عنکبوت بیوه سیاهی را پیدا کرد.

تبدیل شدن به مرد عنکبوتی-عنکبوت بیوه سیاه

او که از عواقب احتمالی گزش توسط چنین عنکبوت بسیار سمی آگاه نبود، آن را برداشت و به امید گزیده شدن، پشت دستش گذاشت. آرزوی او محقق شد و او به خانه بازگشت تا علائمی مانند بدن درد و اسپاسم شدید عضلانی را تجربه کند. او ابتدا مادرش را از نیش عنکبوت مطلع نکرد، اما پس از تحمل سه ساعت درد و رنج، سرانجام فاش کرد که توسط یک عنکبوت رنگارنگ گزیده شده است.

مادر که نگران سلامتی پسرش بود، ابتدا او را به یک مرکز بهداشتی در یکی از شهرهای اطراف برد. با این حال، به دلیل وخامت اوضاع، او متعاقباً به بیمارستان جنرال سن خوان دیوس در اورورو منتقل شد. پزشکان اطفال در بیمارستان، پس از اطلاع از نیش عنکبوت، با ارنستو واسکز، رئیس برنامه بیماری های زئونوز سرویس بهداشتی دپارتمان ارورو تماس گرفتند. واسکز در شناسایی گونه عنکبوت مسئول نیش کمک کرد.

واسکز به خبرگزاری EFE گفت: «کودک، بدون در نظر گرفتن خطرات، آن را برداشت و روی پشت کف دستش گذاشت، جایی که عنکبوت گاز گرفت. ما به شدت نگران هستیم زیرا تجزیه و تحلیل و سوالاتی که از کودک در زمانی که بهبود یافته بود نشان می دهد که او عنکبوتی را با یک هدف ساده برداشته است ، اینکه می خواهد به مرد عنکبوتی تبدیل شود.

جای نیش بیوه سیاه

مادر این پسر تایید کرد که فرزندش عاشق مرد عنکبوتی است، اما نمی دانست که او چنین اقدام خطرناکی را برای تبدیل شدن به ابرقهرمان مارول انجام خواهد داد. خوشبختانه پس از شناسایی گونه عنکبوت، پزشکان پادزهر مناسب را تجویز کردند و وضعیت پسر در عرض 30 دقیقه تثبیت شد.

«این عنکبوت های سیاه با پشت قرمز، بیوه های سیاه پوست نامیده می شوند. آنها باعث نمی شوند کسی به مرد عنکبوتی تبدیل شود، برعکس، زندگی را در معرض خطر قرار می دهند.

در حالی که بیشتر افرادی که توسط عنکبوت های بیوه گزیده می شوند، عوارض جدی را تجربه نمی کنند، برخی از گونه های بیوه به دلیل اختلال شدید در سیگنال های عصبی در بدن باعث مرگ و میر می شوند. کودکان خردسال، افراد مسن و افرادی که مشکلات سلامتی زمینه ای دارند به ویژه در برابر عوارض شدید ناشی از نیش بیوه سیاه آسیب پذیر هستند.

جالب اینجاست که یک مورد بسیار مشابه در سال 2020 ثبت شده است، زمانی که سه پسر از شهر چایانتا در بولیوی عمداً عنکبوت‌های بیوه سیاه را در دستان خود گرفته بودند تا آنها را نیش بزنند و در آرزوی تبدیل شدن به مرد عنکبوتی واقعی بودند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + 4 =

دکمه بازگشت به بالا