;
سرگرمی

تست بینایی فلامینگو: آلیس بین فلامینگوها استتار کرده؛ می تونی پیداش کنی؟!

تست بینایی فلامینگو: تست های بینایی به سرگرمی مورد علاقه هزاران نفری تبدیل شده است که می‌خواهند اوقات فراغت خود را صرف ورزش کردن ذهن و مغزخود و تقویت مهارت‌های شناختی خود کنند.

شاید برایتان جالب باشد: هوش تصویری ماهی:  اگر بتوانید ماهی را در 7 ثانیه در اتاق خواب پسر ببینید، یک نابغه اثبات شده هستید!

ورزش کردن مغز به اندازه هر عضله دیگری مهم است و متأسفانه این ماهیچه ای است که بیشتر از آن استفاده می کنیم اما کمتر از آن مراقبت می کنیم. در این بخش از سرگرمی می خواهیم مغز شما را ورزش داده و به چالش بکشیم. پس با وب سایت گفتنی همراه باشید تا دریابید آیا مغز فعالی دارید یا نه؟!

از دست ندهید: تست شخصیت زن ایده آل از نظر شما چطوری لباس می پوشد؟

تست بینایی فلامینگو: آلیس بین فلامینگوها استتار کرده؛ می تونی پیداش کنی؟!

تست بینایی فلامینگو

.

از دست نده: شخصیت شناسی خال های بدن را بفهمید، این که در کدام قسمت بدن خال دارید حقایق جالبی را لو می دهد

.

.

از دست ندین: معمای ماری که استتار کرده رو در دو ثانیه پیدا کن تا ثابت بشه چشمت از عقاب تیزتره!

تست بینایی فلامینگو:

بخش سرگرمی گفتنی هر روز با انواعی از چالش های تصویری توانایی های شناختی و ذهنی شما را مورد آزمایش قرار می دهد!

.

حتما ببینید: درمان زانو درد با روغن کرچک اگر از درد شدید زانو رنج می برید+ روشی تضمینی

.

.

امتحان کنید: رنگ مو با دارچین و آبلیمو در منزل خیلی ساده است دست به کار شوید

جواب تست بینایی فلامینگو

تست چالشی: آزمون شناسایی تفاوت های مرغ عشق ها رو تو 8 ثانیه حدس بزن!

جواب تست بینایی فلامینگو

مجله گفتنی هر روز در بخش سرگرمی تست های مختلفی را به اشتراک می گذارد:

همچنین برای دیدن و خواندن جذاب ترین مطالب حتما از بخش عجایب و هنر بازدید کنید!

تعریف هوش توسط گاردنر استاد دانشگاه هاروارد

تست بینایی فلامینگو: هوش عبارت است از “توانایی درک آسان و خوب، توجه به آنچه ضروری است، حل موقعیت ها یا مشکلات جدید بر اساس تجربیات انباشته شده قبلی و زیرکی”.

گاردنر، استاد دانشگاه هاروارد، از مفهوم سنتی هوش مبتنی بر IQ انتقاد کرد. هفت نوع هوش در کتاب او به نام «فریم‌های ذهن: نظریه هوش‌های چندگانه» توضیح داده شد و بعداً با دو نوع دیگر تکمیل شد که نهمین مورد آن است. بحث برانگیزترین آنها هوش معنوی یا وجودی بود.

به گفته متخصصان روان‌درمانی که این نظریه را توضیح می‌دهند، افرادی که هوش بصری و فضایی خود را توسعه داده‌اند، می‌توانند مفاهیم هندسی و فضایی را راحت‌تر تصور، درک و به صورت بینایی و تیزبینی نشان دهند.

همچنین جالب است: اگر در نبوغ همتا ندارید حدس بزنید کدام یک از افراد درون تصویر زامبی است؟

درست مانند ماهیچه های ما، مغز ما نیز نیاز به تمرین دارد و در وضعیت خوبی قرار دارد  البته، یکی از بهترین راه ها برای انجام این کار این است که به طور منظم قدرت مشاهده خود را آزمایش کنیم.

حل بازی فکری و پازل علاوه بر سرگرمی بودن، فواید بی شماری نیز دارد. حل پازل ها و بازی های فکری ارتباط بین سلول های مغز را تقویت می کند که به بهبود حافظه کمک می کند. بازی های پازل مغز شما را برای دیدن رویکردهای مختلف برای مشکلات آموزش می دهند. و در آخر تست ها و معماها به تمرین عضلات چشم شما کمک می کنند.

شاید جالب باشد: تست بینایی لاما: اون خانوم لامایی که خودشو گرفته و با بقیه فرق داره پیدا کن!

مطالعه دانشمندان علوم اعصاب بر روی مغز

تست بینایی فلامینگو: دانشمندان علوم اعصاب در سراسر جهان در حال کار بر روی ایجاد یک نظریه کلی در مورد چگونگی عملکرد یک مغز سالم هستند. مشابه روشی که نظریه بیگ بنگ یک توضیح احتمالی برای کیهان ارائه می دهد و به هدایت تحقیقات در مورد منشأ جهان کمک می کند، یک نظریه عملکرد سالم مغز توضیحی ممکن از نحوه عملکرد مغز و کل سیستم عصبی ارائه می دهد و کمک می کند

تئوری عملکرد مغز سالم همچنین ممکن است به توضیح چگونگی آسیب‌ها و بیماری‌ها در عملکرد مغز کمک کند و در نتیجه به محققان کمک کند تا مسیرهای جدیدی را برای تحقیقات در مورد آسیب‌های مغزی و بیماری‌های مغزی شناسایی کنند.

دانش بیشتر در مورد عملکرد سالم مغز نیز ممکن است به الهام بخشیدن به توسعه فناوری‌های هوشمند کمک کند که برخی از قابلیت‌های بی‌نظیر مغز انسان را تقلید می‌کنند. اگر ابرکامپیوترها – که هر کدام می توانند سالانه میلیون ها دلار برق و همچنین مقادیر زیادی آب خنک کننده مصرف کنند – بتوانند با کارایی انرژی و قدرت پردازش مغز مطابقت داشته باشند، مصرف انرژی عظیم آنها به شدت کاهش می یابد و علم و نوآوری به جلو می روند. .

دانشمندان علوم اعصاب پیشرفت هایی را در جهت درک مغز داشته اند. آنها مناطقی از مغز را شناسایی کرده اند که عملکردهای خاصی از جمله عملکرد گفتار و حرکتی را تنظیم می کنند و می توانند تغییرات ساختاری و عملکردی را که در طول عمر حیوان در مغز رخ می دهد، تشخیص دهند.

چه عواملی باعث می شود در حل تست ها شکست بخوریم؟

تست بینایی فلامینگو: مهم نیست که چقدر باهوش هستید، این معما ساده نیست و اکثریت قریب به اتفاق، حداقل چند بار، قبل از یافتن پاسخ صحیح شکست می خورند.

یک رژیم غذایی متعادل، آب فراوان و دور نگه داشتن استرس به مغز ما کمک می کند تا در پتانسیل کامل خود باشد، اما مانند هر عضله دیگری، نیاز به تمرین دارد.

این معما ساده به نظر می رسد، اما در واقع حل آن چندان آسان نیست. یعنی این کار بسیار دشوار است و نیاز به استفاده از تفکر منطقی و توانایی بسیار خوب در مشاهده جزئیات دارد

بسیاری از مردم عاشق حل بازی های فکری، پازل های تحلیلی و بازی هستند. بازی های فکری مانند نسخه پیچیده تری از پازل ها و معماها هستند. شما باید این پازل ها را متفاوت تحلیل کنید و خارج از چارچوب فکر کنید. بهتر است از ذهن خلاق خود استفاده کنید زیرا پاسخ بازی های فکری را نمی توان به راحتی پیدا کرد.

این مطالب هم جالب هستند:

تست چالشی: آزمون شناسایی تفاوت های مرغ عشق ها رو تو 8 ثانیه حدس بزن!

خیلی جالبه: آزمون بینایی کلید: از هر 50 نفر یه نفر موفق میشه تو 4 ثانیه پیداش کنه!

معمای تصویری خرچنگ مخفی را در این منظره شکار کنید و نشان دهید چشم قوی دارید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 4 =

دکمه بازگشت به بالا