;
سرگرمی

تست بینایی یوزپلنگ؛ آیا می توانید ۴ یوزپلنگ پنهان در تصویر را پیدا کنید؟!

همراهان عزیز به یک مطلب دیگر از سری مطالب سرگرمی گفتنی خوش آمدید. امروز تست بینایی یوزپلنگ برای شما عزیزان آماده کرده ایم که بینایی شما را به چالش می کشد. آیا می توانید ۴ یوزپلنگ مستتر شده در تصویر را پیدا کنید؟

این عکس خیره کننده از حیات وحش در اواخر جولای امسال در منطقه حفاظت شده در بوتسوانا توسط عکاس حیاط وحش ویلیرز استین چهل ساله گرفته شده است.

 

ویلیرز گفت: «یک روز صبح چهار یوزپلنگ را در قسمت بسیار باز مشاهده کردیم. وقتی به آنها نزدیک تر شدیم، آنها به جای فرار از ما در دشت های باز، تصمیم گرفتند در صخره ای نزدیک پنهان شوند. هیچ یک از وسایل نقلیه سافاری نمی توانستند به آنها نزدیک شوند و آنها نیز پناگاه عالی از محیط داشتند. لحظه ای که آنها روی قسمت های سنگی رفتند تقریبا نامرئی شدند. ما سنگ ها را از طریق دوربین شکاری خود اسکن می کردیم تا آنها را شناسایی کنیم، اما اغلب فایده ای نداشتند.»

 

این خیلی عجیبه: تست دردسر بزرگ تو راهه! کی همسر پیرمرد ناقلاست؟!

این یوزپلنگ ها با استتار باورنکردنی خود در دنیایی مجازی غوغا به پا کرده اند. طوری که کارشناسان ادعا کرده اند فقط ۱۰ درصد از بینندگان می توانند تمامی آنها را پیدا کنند. شما چطور، آیا شما نیز در میان ۱۰ درصد برتر قرار دارید؟ بیایید ببینیم!

تصویر تست بینایی یوزپلنگ

تست بینایی یوزپلنگ

یوزپلنگ ها حیوانات نادر و زیبایی هستند که در نقاط کمی از جهان یافت می شوند. اما اکنون این گونه نادر از گربه سانان در حال انقراض هست.

به هر حال، آیا تمام یوزپلنگ های پنهان را پیدا کردید؟ آنها در کجا قرار دارند؟ اگر موفق شدید به شما تبریک می گویم، در جمع ۱۰ درصد برتر قرار دارید.

بسیار عجیب بود که در صخره‌ها دنبال یوزپلنگ بگردیم، اما باید گفت خزهای آنها در استتار واقعا عالی هستند.

همراهان عزیز مجله گفتنی می توانید نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید. شما همواره از طریق بخش سرگرمی گفتنی می توانید به جدیدترین تست های بینایی، تست های شخصیت و تست هوش دسترسی داشته باشند. شما می توانید این تست ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند.

مطالب مرتبط:

تست بینایی: فقط عکاسان و طراحان گرافیک می توانند همه پانداها را پیدا کنند!

معمای تصویری: شما یک نابغه هستید اگر بتوانید جغد واقعی را در 5 ثانیه تشخیص دهید

معمای تصویری مار پنهان: آیا می توانید مار سر برنزی را بیابید؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + یک =

دکمه بازگشت به بالا