;
سرگرمی

معمای تصویری: شما یک نابغه هستید اگر بتوانید جغد واقعی را در 5 ثانیه تشخیص دهید

در تصویر بخش سرگرمی یک جغد واقعی همراه با عروسک های جغد در معرض دید عموم پنهان شده است. شما یک نابغه هستید اگر بتوانید جغد واقعی را در 5 ثانیه تشخیص دهید. افراد با هوش بالا می توانند جغد را در 5 ثانیه تشخیص دهند.

آیا شما یکی از آن ها هستید؟ توهمات نوری در فریب دادن مغز ما عالی هستند و یک تمرین عالی برای سلول های مغز ما هستند. این به تجزیه و تحلیل چگونگی درک مغز انسان از محرک های مختلف کمک می کند.

این تست جالب رو از دست نده: معمای چه چیزی در تصویر اشتباه است؟

مطالعات علمی نشان می دهد که مغز انسان می تواند چیزها را از زوایای متفاوت درک کند. ما در مجله گفتنی قدرت ذهنی شما را به چالش می کشیم. آیا برای امتحان خود آماده اید؟

معمای تصویری جغد واقعی را در 5 ثانیه تشخیص دهید

به تصویر زیر دقت کنید

معمای تصویری جغد-جغد واقعی را پیدا کنید

این خیلی جالبه: چالش بینایی: آیا حیوانی که در عکس کمین کرده و به شما نگاه می کند را می بینید؟؟

در این تصویر انواع عروسک های جغد پر شده را می بینیم که به طور مرتب در یک قفسه چیده شده اند. در میان این اسباب بازی های پر شده یک جغد واقعی وجود دارد. شما باید آن را در 5 ثانیه تشخیص دهید.

آیا جغد را دیدی؟

نه؟

دوباره با دقت به تصویر نگاه کنید؛ می توانید پرنده را شناسایی کنید.

امیدواریم برخی از شما قبلا جغد را دیده باشید.

اگر جغد را یافته اید به شما تبریک می گوییم، شما بینایی قوی و هوش بالایی دارید.

کسانی که تا اینجا هنوز نتوانسته اید جغد واقعی را پیدا کنید، لطفا ناامید نشوید. با تمرین، می توانید مهارت های مشاهده خود را نیز بهبود بخشید.

پاسخ اینجاست آن را ببینید، فقط کمی پایین تر آن را نشان داده ایم:

این معما خیلی جالبه: معمای تصویری: کدام دست یک ثروتمند است؟ در کمتر از 10 ثانیه بگو!

.

.

.

.

.

.

همچنین ببینید: آزمون شناسایی موجود شبه انسان،با شناخت موجود شبه انسان تصویر، تیزبینی خود را محک بزنید!

پاسخ معمای تصویری جغد

معمای تصویری جغد-پاسخ معمای تصویری جغد

این پرنده یک جغد عینکی پنج هفته ای است که در کنار جغدهای عروسکی آرام گرفته است. این پرنده در مرکز جغد اسکاتلند در غرب لوتیان پرورش داده شد و در بین بازدیدکنندگان آن جا محبوبیت دارد.

جغدهای عینکی بزرگترین جغدهایی هستند که در جنگل های آمازون یافت می شوند. هنگامی که آن ها بزرگ می شوند، یک طرح در اطراف صورت ایجاد می کنند که آن را شبیه عینک زدن می کند. از این رو به جغدهای عینکی معروفند. تعداد آن ها در حال کاهش است و نیاز به حفظ آن ها وجود دارد. امیدواریم تجربه خوبی در حل این توهم نوری داشته باشید. معماهای تصویری بیشتر را در بخش سرگرمی دنبال کنید و خود و اطرافیانتان را با آن ها به چالش بکشید.

چه عواملی باعث می شود در حل تست ها شکست بخوریم؟

مهم نیست که چقدر باهوش هستید، این معما ساده نیست و اکثریت قریب به اتفاق، حداقل چند بار، قبل از یافتن پاسخ صحیح شکست می خورند.

یک رژیم غذایی متعادل، آب فراوان و دور نگه داشتن استرس به مغز ما کمک می کند تا در پتانسیل کامل خود باشد، اما مانند هر عضله دیگری، نیاز به تمرین دارد.

این معما ساده به نظر می رسد، اما در واقع حل آن چندان آسان نیست. یعنی این کار بسیار دشوار است و نیاز به استفاده از تفکر منطقی و توانایی بسیار خوب در مشاهده جزئیات دارد

بسیاری از مردم عاشق حل بازی های فکری، پازل های تحلیلی و بازی هستند. بازی های فکری مانند نسخه پیچیده تری از پازل ها و معماها هستند. شما باید این پازل ها را متفاوت تحلیل کنید و خارج از چارچوب فکر کنید. بهتر است از ذهن خلاق خود استفاده کنید زیرا پاسخ بازی های فکری را نمی توان به راحتی پیدا کرد.

لینک های مرتبط:

استتار عجیب قورباغه در بین گل و برگ ها: می توانید پیدایش کنید؟

معمای تصویری مار پنهان: آیا می توانید مار سر برنزی را بیابید؟

سخت ترین معمای تصویری که باعث خنده کاربران شد: چهره پنهان کجاست؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × یک =

دکمه بازگشت به بالا