;
سرگرمی

آزمون هوش ریاضی عدد گمشده؛ آیا میتونی در 10 ثانیه عدد گمشده رو در تصویر پیدا کنی؟

آزمون هوش ریاضی عدد گمشده؛ آزمون هوش ریاضی عدد گمشده یک بازی فکری هیجان انگیز است که مردم باید فکر کنند و آن را حل کنند. در این بازی فکری شما باید مشکل را شناسایی کرده و به آن پاسخ دهید. فقط افراد با قدرت فکری بالا می توانند آن را حل کنند!

شکلی از پازل که نیاز به تفکر و حل دارد، «بازی فکری» نیز نامیده می شود. بازی های فکری در واقع یکی از انواع ورزش، سوال یا پازلی است که به طور منحصر به فردی ذهن شما را تقویت می کند.

 

تصویر آزمون هوش ریاضی عدد گمشده

آزمون هوش ریاضی عدد گمشده 1

.

.

.

پازل های بازی فکری را می توان به عنوان یک تمرین مغزی کامل برای کودکان و بزرگسالان در نظر گرفت زیرا هر دو سمت راست و چپ مغز را درگیر کنند. بخش راست مغز خلاقیت، احساسات و تفکر شهودی را کنترل می‌کند، در حالی که سمت چپ، مسئول بخش تحلیلی، سیستماتیک و عینی است.امروزه علاقه به حل بازی های فکری افزایش یافته است.

.

.

.

پاسخ آزمون هوش ریاضی عدد گمشده

ما پاسخ آزمون هوش ریاضی عدد گمشده را در زیر برایتان توضیح داده ایم.

اعداد مربع های 17، 18 و 19 هستند.

17×17=289

18×18=324

19×19=361

عدد گم شده = 1

آزمون هوش ریاضی عدد گمشده 2

آیا آزمون هوش ریاضی عدد گمشده را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

آیا تست هوش یا آی کیو تنها پیش بینی کننده موفقیت است؟

آزمون هوش ریاضی عدد گمشده: گرچه از تست‎ هوش به عنوان بهترین عوامل پیش‎ بینی کننده موفقیت یاد می‎شود ولی یقینا عوامل دیگری نیز سهیم هستند مانند شخصیت ، دسترسی به یک شبکه عظیم و شانس محض. به عنوان مثال، اگر در برخورد با افراد خوب باشید، در اکثر موقعیت‎ های کاری عملکرد بهتری به نسبت فردی دارید که چنین توانایی را ندارد، حتی با آن که آن‎ها ممکن است نمره IQ بالاتری از شما داشته باشند.

برخی از افراد حتی ادعا می‎کنند نمره بیش از حد بالای IQ می‎تواند به ضرر شما باشد. از نظر افرادی که نمره بسیار بالایی در تست هوش می گیرند، سایر افراد بسیار کند و تنبل هستند و گاهی اوقات ممکن است حس کنند درک نمی‎شوند.

ارتباط بین تیپ شخصیتی و بهره هوشی بالا 

افرادی که ضریب هوشی پایین دارند سنت گراتر هستند. بیشترین ارتباط بین ویژگی شخصیتی استقبال از تجربه و هوش بالا دیده می‎شود.

افرادی که از تجربه ‎های جدید استقبال می‎کنند به گفته محققان علم روانشناسی هوش بیشتری دارند. استقبال از تجربه یا گشودگی یعنی علاقه داشتن به چیزهایی که جدید، پیچیده یا حتی خلاف سنت و قراردادها هستند.

ویژگی‎های خلاقیت، حساسیت نسبت به عواطف و استقبال از مسائل همچنین بیشترین ارتباط را با بهره هوشی بالاتر دارند. دلیل آن می‎تواند این باشد که باهوش بودن باعث می‎شود افراد نسبت به دنیای اطراف خود کنجکاوی بیشتری نشان دهند.

مزایای بازی فکری برای بزرگسالان چیست؟

بازی‌های فکری عموما باعث می‌شوند تا در ذهن خود برنامه‌ریزی کنید، نقشه بکشید و تلاش کنید، اطلاعاتی را به خاطر بسپارید که در شکست دادن حریفان به کمک‌تان می‌آیند. وقتی که از مغزتان به اندازه کافی کار بکشید، از پیری و اختلالات حافظه و… دور خواهید ماند. هدف از انجام بازی فکری، بهبود حافظه، قدرت تفکر، افزایش سرعت انتقال و تقویت مهارت‌های شناختی است..

شاید بپرسید مهارت‌های شناختی چیست؟ مهارت‌های شناختی همان مهارت‌هایی است که باید برای پردازش افکارتان داشته باشید. به عبارت ساده‌تر، توانایی‌هایی که در یادگیری و حل مسأله به کمک‌تان می‌آیند. چه کودک باشید و چه بزرگسال، برای بهتر زندگی کردن باید دائما فکر کنید و تصمیم بگیرید. پس چه خوب که به کمک روش‌هایی مانند استفاده از بازی فکری به مغزتان کمک کنید.

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. سلام
    یک رابطه ای هم که میشه بین اعداد دید، به این شکل هست که:
    289 به صورت ۲+۸=۱۰ منهای یک که میشه رقم یکان یا همون ۹ هست
    324 به صورت ۳+۲=۵ منهای یک که میشه رقم یکان یا همون ۴
    پس ۳+۶=۹ منهای یک که میشه ۸

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − 1 =

دکمه بازگشت به بالا