;
سرگرمی

فال نیمه کثیف متولدین ماه های مختلف چیست؟!

برج حمل: فروردین

فال نیمه کثیف: دیو اصلی برج حمل دیو افراط و تفریط است. این افراد در کار، استراحت ، تفریح ​​و سرگرمی – نه همزمان ، بلکه در مراحل مختلف زندگی – حد و مرزی ندارند.

آنها فقط نمی دانند که چگونه در مواقع لزوم متوقف شوند. از طرف دیگر، تمایل به گرفتن همه چیز و یک باره می تواند انگیزه باورنکردنی در برج حمل ایجاد کند.

ثور: اردیبهشت

فال نیمه کثیف: ثور از تنها ماندن بسیار ترسیده است. آنها خیلی می ترسند روزی فرا برسد که همه اطرافیان از آنها روی برگردانند. به همین دلیل ، معمولاً به جای اینکه به دنبال بهترین افراد باشند، فقط با هر کسی دوست می شوند , این گاهی اوقات به آنها کمک می کند تا با اضطراب کنار بیایند ، اما گاهی نیز جواب نمی دهد.

جوزا: خرداد

فال نیمه کثیف: شیطان اصلی جوزا عشق به آزادی است. هنگامی که تحت کنترل هستند و وقتی که به طریقی محدود می شوند، متنفرند. این دیو به اقدامات قاطع آنها احتیاج دارد. جوزا اغلب کسانی را که به آنها اهمیت می دهند رد می کنند.

سرطان: تیر

فال نیمه کثیف: سرطان ها عاشق شایعات و شایعه پراکنی هستند. اگرچه بعید است که در این مورد اطلاع پیدا کنید و بعید است از آن جلوگیری کنید. این افراد حتی با خود اعتراف نمی کنند که دوست دارند در مورد شایعات بحث کنند. شما باید بسیار مراقب آنها باشید. از طرف دیگر، اگر برای آنها عزیز باشید، هرگز رازهای شما را به کسی نمی گویند.

اسد: مرداد

فال نیمه کثیف: اسد ها از اینکه بهترین هستند دیوانه شده اند. این یک کار با ارزش است ، اما گاهی اوقات خیلی فراتر می روند. در این حالت ، اسد ها همه چیز را در جهان فراموش می کند ، فقط به کار ، تجارت ، موفقیت و پول تمرکز می کند.

سنبله: شهریور

فال نیمه کثیف: شیطان اصلی سنبله کمال گرایی است ، که در درون آنها نشسته است و همیشه به دنبال نقص در کارهای انجام شده ، در چیزهای اطراف آنها ، در افراد است. سنبله ها وقتی همه چیز طبق برنامه و دقیقاً همانطور که پیش بینی کرده اند اتفاق می افتد آن را دوست دارند. به دلیل این خود درونی ، آنها اغلب از چیز ها ناامید می شوند.

میزان: مهر

فال نیمه کثیف: یک نقص کوچک در میزان وجود دارد – این یک دیو است به نام “خوشبینی”. میزان معمولاً وقتی اتفاق بدی در زندگی رخ می دهد ، وقتی مشکلات زیادی وجود دارد ، این مسئله را به خود می گویند. این افراد خوشبین هستند، اما غالباً شکست می خورند زیرا حاضر نیستند بپذیرند مشکلی وجود دارد که باید سریعاً رفع شود.

عقرب: آبان

فال نیمه کثیف: دیو اصلی عقرب ها انتقام جویی است. بسیاری می گویند این افراد حسود هستند ، اما حسادت آنها غالباً از حد معمول فراتر نمی رود ، که نمی توان در مورد کینه توزی آنها گفت. عقرب ها حتی گاهی اوقات شما را با این که چقدر گلایه های گذشته را به یاد می آورند می ترسانند.

قوس: آذر

فال نیمه کثیف: دیو درونی قوس ، تمایل به دستکاری است. برج قوس دوست دارد و می داند که چگونه و در سطوح مختلف روابط را دستکاری کند . آنها چنان ماهرانه این کار را انجام می دهند که پشه بینی را تضعیف می کند. هیچ کس در مورد این مهارت پنهانی کمانگیر شک نمی کند.

جدی: دی

فال نیمه کثیف: برج جدی بی اعتمادی. این همان چیزی است که آنها را از یافتن سریع عشق، دوستی باز می دارد. آنها می ترسند که فریب خورده یا مورد خیانت واقع شوند. بله، آنها برای وقت و انرژی خود ارزش قائل هستند، اما اغلب آنها هزینه آن را با تنهایی پرداخت می کنند.

دلو: بهمن

فال نیمه کثیف: دیو حسادت که درون این افراد نشسته است به کسانی که آنها را دوست دارند آزادی نمی دهد. بسیاری ازدلو ها دمدمی مزاجی هستند. آنها به هر روز و هر دقیقه احتیاج دارند تا مطمئن شوند کسانی که آنها را دوست دارند و به آنها احترام می گذارند شخص دیگری در اطراف خود ندارند که با آنها رفتار یکسان داشته باشد. دلو ها می خواهند استثنایی باشند.

حوت: اسفند

فال نیمه کثیف: تنبلی دشمن اصلی و دیو درونی حوت ها است. آنها می توانند با آن کنار بیایند ، اما همیشه این کار را نمی کنند. به همین دلیل حوت ها می توانند قول ها و مهلت های قانونی را نقض کنند و غیر قابل اعتماد شوند.

معنی زودیاک چیست

زودیاک از یونانی ترجمه شده به معنی حیوان است.همانطور که می دانید حتی در دوران باستان نیز مناطقی از ستاره ها شناسایی می شد. در شکل خود ، آنها شبیه چهره های خاصی بودند. آنها اغلب با تصاویر حیوانات همراه بودند. بنابراین ، بیشتر صورت های فلکی به نام آنها نامگذاری شده اند. علیرغم این واقعیت که صورتهای فلکی زودیاک از مکانهای دیدنی باستانی بودند ، آنها نمایانگر یک سیستم کامل هستند. در همین حال ، مردم یاد گرفته اند که آنها را در زندگی روزمره خود اعمال کنند.

از آنجا که سیارات طبق علائم زودیاک حرکت می کنند ، زمین در مرکز آن واقع شده است. در نتیجه ، معلوم می شود که دوره عبور خورشید در امتداد دایره زودیاک یک سال است.علائم زودیاک یک نقطه شروع دارند. رسم است که از نقطه اعتدال بهاری و نقطه تلاقی دایره البروج و خط استوا شروع می شود. علاوه بر این ، زودیاک منشأ گرفته از نقطه اول را معمولاً گرمسیری می نامند. یعنی با انقلاب مربوط است. و دیگری ، تقریباً همزمان با صورت فلکی با علامت زودیاک ، جانبی نامیده می شود.به عبارت دیگر ، دایره گرمسیری مستقیماً به فصل بستگی دارد. زیرا خورشید هر ماه در زمان های مختلف از آن عبور می کند. همانطور که می دانید این چرخه تقریباً هر ۴ سال تکرار می شود.

در حقیقت ، نشانه های زودیاک یا نمادهای حیوانات در نجوم در یونان باستان ظاهر شد. البته همه افسانه ها و افسانه های خاص خود را دارند. که آنها را حتی بیشتر از اشیا مرموز و افسانه می کند.مردم مدتهاست که اعتقاد به طالع بینی را دارند. اما چه کسی آنها را مسئول این امر می داند؟ احتمالاً مشاهدات نجومی تنها نتایج علمی نیستند. شاید پیش بینی براساس علائم زودیاک واقعاً به سرنوشت یک شخص کمک کند.به هر حال ، بیشتر مردم معتقدند که علامت خاصی تا حد زیادی سرنوشت آنها را رقم می زند. علاوه بر این ، آنها معتقدند که متولد شدن تحت یک زودیاک جداگانه شخصیت یک شخص را شکل می دهد.

شکی نیست که صورتهای فلکی زودیاک یک مرز جدا کننده و راهنمای فضای بهشتی هستند.از این گذشته ، علاقه ایجاد شده توسط آنها نقش بسزایی دارد. می توان گفت ، علمی-نجومی یا طالع بینی مهم نیست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × پنج =

دکمه بازگشت به بالا