;
رابطه و ازدواجسبک زندگی

جذابیت زنان در 30 سالگی حقیقت دارد؟

جذابیت زنان در 30 سالگی: زنان ۳۰ ساله ی امروزی اغلب به قدری جذاب و خیره کننده هستند که با زنان ۲۰ ساله راحت اشتباه گرفته می شوند. آن ها به همان اندازه زیبا و جوان هستند. و این امر نه تنها درمورد ظاهر آن ها، بلکه در مورد رفتار و زبان بدن شان نیز صدق می کند. آن ها با وجود داشتن یک اختلاف سنی ۱۰ ساله با زنان ۲۰ ساله متعلق به همان نسل به نظر می رسند. البته شاید هم واقعاً همین گونه باشد. سبک زندگی امروز را از دست ندهید.

در ادامه می خواهیم ببینیم چرا زنان در ۳۰ سالگی جذاب تر از ۲۰ سالگی خود به نظر می رسند؟

۱- به سن و مسائل دیگر چندان اهمیت نمی دهند

جذابیت زنان در 30 سالگی: شاید عجیب به نظر برسد، اما بالا رفتن سن به ما کمک می کند رویکرد آرام تری نسبت به بسیاری از مسائل پیدا کنیم، از جمله خود موضوع سن و همینطور نظر دیگران. زنان ۳۰ ساله از اعتماد به نفس بیشتری برخوردارند و نگرانی کمتری درمورد نظر دیگران درباره ی خود دارند. همین امر آن ها را به افراد جالب تر و جذاب تری تبدیل می کند.

۲- دنباله روی مُد روز هستند

جذابیت زنان در 30 سالگی: در بسیاری از موارد سخت می شود زنان ۳۰ ساله و ۲۰ ساله را از یکدیگر تشخیص داد، چرا که حالا همگی آن ها دنباله روی مُد روز هستند. زنان چه ۲۰ ساله باشند و چه ۳۰ ساله، می توانند مانند هم آرایش کنند و تیشرت و شلوار جین و هر چیز دیگری که در حال حاضر مُد است، به تن کنند.

جذابیت زنان در 30 سالگی1

۳- استطاعت لوازم و خدمات گران تری را دارند

جذابیت زنان در 30 سالگی: بیشتر زنان تا ۳۰ سالگی دیگر متوجه شده اند که در زندگی شان چه می خواهند و سابقه ای در حوزه ی شغلی خود پیدا کرده اند. و حتی اگر اینگونه نباشد هم تجربیاتی به دست آورده اند که بسیار ارزشمندند. داشتن درآمد بیشتر به آن ها این امکان را می دهد که آن را خرج خود کنند، مثل خرید لباس های گران قیمت تر و رفتن به آرایشگاه.

۴- استایل مناسب خود را پیدا کرده اند

۳۰ سالگی از جهت ظاهر سن طلایی محسوب می شود. زنان آن زمان همه چیز دارند: می دانند که به آن ها چه می آید و چه نمی آید، شجاعت امتحان کردن چیزهای جدید برای ظاهر خود را پیدا کرده اند و پول کمک گرفتن از افراد متخصص و استفاده از چیزهای باکیفیت را دارند.

۵- می دانند که چه می خواهند

جذابیت زنان در 30 سالگی: زنان در دهه ی ۲۰ زندگی خود علائق و سرگرمی های زیادی دارند، به دنبال مسیر حرفه ای خود می گردند و روابط عاشقانه ی نامناسبی را تجربه می کنند. اما وقتی به ۳۰ سالگی می رسند، دیگر درک بهتری از چیزی که از زندگی خود می خواهند پیدا کرده اند و هر چه در توان دارند برای رسیدن به اهداف خود انجام می دهند. و اعتماد به نفس همیشه جذاب است.

۶- به ناامنی های روانی خود غلبه کرده اند

یا صرفاً یاد گرفته اند که چگونه با آن ها زندگی کنند. همه ی آدم ها ناامنی های روانی ای دارند که با آن ها دست و پنجه نرم می کنند: کلیشه هایی در مورد خودشان، حس تردید نسبت به خود و فروپاشی های عصبی. زنان هم تا ۳۰ سالگی با مشکلات خود رو به رو می شوند یا زندگی کردن با آن ها را یاد می گیرند، امری که جذابیت بیشتری به آن ها می بخشد.

۷- مصرف مواد غذایی مضر را کنار می گذارند

جذابیت زنان در 30 سالگی: اینگونه نیست که زنان ۳۰ ساله اصلاً فست فود و تنقلات نخورند، اما به طور حتم سعی می کنند مصرف آن ها را کمتر کنند و کیفیت کلی رژیم غذایی خود را بالا ببرند. زنان در سنین بالاتر به تغذیه ی خود توجه دارند و بیشتر از زنان جوان تر غذای خانگی مصرف می کنند. این رویکرد اثر مثبتی بر پوست، خلق و خو و ظاهر کلی آن ها می گذارد.

۸- می دانند که تا ابد جوان نخواهند ماند

جذابیت زنان در 30 سالگی: زنان در ۲۰ سالگی تصور می کنند که تا ابد بدن شان قوی و سالم و پوست شان صاف باقی خواهد ماند. به همین دلیل، زنان ۲۰ ساله چندان به خود نمی رسند. اما وقتی به ۳۰ سالگی می رسند، متوجه می شوند که پیری نزدیک تر از چیزی است که به نظر می رسد و وقت رسیدگی به بدن و ذهن خود فرا رسیده است. زنان ۳۰ ساله در حفظ سلامتی و جوانی خود مصمم تر هستند و همین امر آن ها را جذاب تر می کند.

شاید این مطالب برایتان جالب باشد:

روانشناسی برونگرایی و درونگرایی ماه ها: متولدین کدوم ماه ها درونگرا یا برونگران؟!

پیش بینی نیوتن از پایان دنیا در سال 2060 و درگیری یأجوج و مأجوج واقعی خواهد شد؟

مادر زن یا مادرشوهر رو مامان صدا بزنیم یا نه؟

هولناک ترین راز زنان قوی: چرا آن ها اتفاقا ضعیف تر هستند؟!

طرز تهیه ذرت مکزیکی در خانه: خوشمزه تر و باکیفیت تر از دکه!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × دو =

دکمه بازگشت به بالا