;
مد روزمد و زیبایی

12 راهکار بزرگ کردن سينه به صورت طبیعی: خانوم های خوش اندام این گیاهان را مصرف می کنند!!

بزرگ شدن سينه در يك هفته ! ممکن است روزانه با چنین عناوینی مواجه شوید و از خودتان بپرسید مگر می‌شود؟ راه ‌های افزایش حجم سینه بی شمارند. بسیاری از افراد از این که سینه‌های کوچکی دارند ناراضی‌اند و از ریسک و هزینه‌های بالا عمل جراحی افزایش سایز سينه هراس دارند.

اما واقعاً بزرگ شدن کردن در يک هفته امکان‌پذیر است؟ خب ما اینجاییم که به شما بگوییم که می‌توانید با صبر و حوصله و رعایت چند نکته سینه خود را بزرگ کنید. مجله گفتنی  به شما در این بخش از مد و زیبایی، راه‌های افزایش سایز سینه از مصرف مواد غذایی خاص گرفته تا طب سنتی و انواع ماساژ را به شما عزیزان معرفی می‌کند.

مفید خواهد بود: صابون نسترن از پیری پوست جلوگیری می کند و جای جوش ها را از بین می برد

راه های بزرگ کردن سینه در خانه

این مطلبم عالیه: صابون لیفت ابرو اگر ابروهایی به روز و خوش فرم می خواهید

1.افزایش سایز سینه با یوگا

هیچ کاری نیست که یوگا نتواند برای بدن انسان انجام دهد. تمرینات یوگا، تکنیک‌های تنفسی خاصی را تجویز می‌کند که به ما کمک می‌کند زندگی سالم‌تری داشته باشیم. همچنین دارای تمریناتی است که می‌تواند به شما در بزرگ شدن سینه در يك هفته یا چند ماه کمک کند.

اصلاح وضعیت بدن سینه‌های شما را از نظر فیزیکی بزرگ‌تر نمی‌کند. با این حال، اگر شما خمیده نباشید و قوز نکنید، سینه‌های شما بزرگ‌تر و حجیم‌تر به نظر می‌رسند. وضعیت بدنی خوب از بسیاری جهات برای شما مفید خواهد بود، از جمله بهبود تعادل، انعطاف پذیری و قدرت. این تمرینات می‌تواند به شما کمک کند روی وضعیت بدن خود کار کنید:

  • ژست کودک
  • ژست گربه و گاو
  • حرکت تخته
  • استفاده از پرس بازو و حالت دعا یوگا

شاید جالب باشد: آرایش نوروز 1402: ظاهری جدیدتر و خاص‌تر برای ایام عید و دید و بازدیدها پیدا کنید

از آنجایی که این تمرینات شانه‌ها و عضلات سینه‌ای را هدف قرار می‌دهند، به سفت شدن سینه‌ها کمک می‌کنند. اینها همچنین تمرینات نسبتاً آسانی هستند. آنها نه تنها به بلند کردن سینه‌ها کمک می‌کنند، بلکه قدرت بازوی شما را نیز افزایش می‌دهند. بهترین بخش این است که برای انجام این کارها نیازی به بلند کردن وزنه ندارید.

خوب است ببینید: جلوگیری از چرب شدن مو: راههایی برای زود کثیف نشدن موها تا همیشه تمیز به نظر برسید

2. بزرگ کردن سینه با ماساژ

ماساژ دادن سینه هایتان به طور مرتب می تواند اندازه سینه را به شدت افزایش دهد. ماساژ به 2 روش به شما کمک خواهد کرد. اول از همه، گردش خون را بهبود می بخشد و در مرحله دوم، بافت های پستان را گسترش می دهد بنابراین آنها را قوی تر و بزرگتر می کند. شما می توانید از روغن بادام یا روغن زیتون برای ماساژ سینه استفاده کنید.

جالب است ببینید: آیا شامپو بچه برای موهای چرب بزرگسالان مناسب است؟

نحوه ماساژ سینه ها برای داشتن سینه های بزرگ :

مقداری از روغن را روی کف دست خود بریزید و آن را بین دستان تان گرم کنید.
دستان خود را روی سینه هایتان قرار دهید و رو به داخل با حرکات دایره ای آن ها را ماساژ دهید.
هر صبح زود 100 تا 300 دایره و دوباره قبل از خواب این حرکت را انجام دهید.
یک تا دو بار در روز برای 1 تا 2 ماه تکرار کنید.

شاید برایتان جالب باشد: راهکارهای ساده زیبایی تا عید نوروز: چطوری تا قبل از عید جذاب تر و زیباتر شویم؟

3. دانه شنبلیله

بزرگ کردن سینه عکس 1: دانه شنبلیله

طبق گفته متخصصین گیاهان دارویی، دانه شنبلیله یکی از مواد تشکیل دهنده برتر در لیست داروهای خانگی برای بزرگ کردن سینه است. این گیاه هورمون هایی مانند پروژسترون و استروژن را به منظور بزرگ کردن سینه ترویج می کند. علاوه بر این، حتی می تواند تولید شیر را برای مادران شیرده نیز افزایش دهد.

جالب است ببینید: بوتاکس در منزل به روش طبیعی: پوستتان را برای عید جوان کنید بدون هزینه و عوارض!

نحوه استفاده:

¼ فنجان پودر دانه شنبلیله را با مقداری آب مخلوط کنید تا تبدیل به خمیر شود. خمیر را روی سینه خود اعمال کنید و آنها را به آرامی ماساژ دهید. بعد از 10 دقیقه، با آب آن را تمیز کنید. دو بار در روز این کار را انجام دهید.
راه دیگر این است که هر روز با استفاده از روغن شنبلیله سینه ها را ماساژ دهید و یا می توانید 2 قسمت از لوسیون بدن را با یک قسمت از عصاره دانه شنبلیله مخلوط کرده و ماساژ دهید.
شما می توانید دانه شنبلیله را در رژیم غذایی روزانه خود استفاده کنید یا بعد از مشاوره با پزشک 3 بار در روز از مکمل های آن مانند قرص ها استفاده کنید.

شاید جالب باشد: میکاپ کره ای طبیعی: آن ها با شاین و رایحه میوه ای خودشان را کیوت و جوان تر می کنند!

4. نقش دانه رازیانه در داشتن سینه های بزرگ

این یکی از بهترین محرک ها در فهرست داروهای خانگی برای بزرگ کردن سینه است. غنی از فلاونوئید هاست و میتواند سطح استروژن بدن شما را افزایش دهد و همچنین بافت پستان را به رشد تشویق کند. علاوه بر این، همچنین تولید شیر در مادران شیرده را افزایش می دهد.

نحوه استفاده از دانه رازیانه :

یک قاشق غذاخوری روغن کبد ماهی کاد را با 2 قاشق چای خوری دانه رازیانه مخلوط کرده و آن را در یک ظرف حرارت دهید. پس از اینکه دانه ها قرمز شدند، آن را تحت فشار قرار داده و اجازه دهید سرد شود. سینه های خود را به آرامی با استفاده از آن روغن به مدت 10 دقیقه ماساژ دهید. بعد از 30 دقیقه، با استفاده از آب گرم تمیز کنید. یک تا دو بار در روز برای 1 تا 2 ماه انجام دهید.
همچنین می توانید هر روز چای رازیانه مصرف کنید. به منظور تهیه چای، یک قاشق چای خوری دانه رازیانه را به یک فنجان آب گرم اضافه کنید و به مدت 10 دقیقه دم کنید. پس از آن، آن را صاف کرده و مصرف کنید.بزرگ کردن سینه

همچنین بخوانید: چاق شدن صورت: با این روش های ساده تا عید صورتی شاداب پیدا کنید!

5. داشتن سینه های بزرگ با روغن گندم

این روغن را می توان در فرایند بزرگ کردن سینه ها استفاده کرد. استفاده از آن در ماساژ دادن سینه ها، جریان خون را در سینه ها افزایش داده، آن را تغذیه کرده و همچنین اکسیژن مورد نیاز برای متابولیسم مناسب را بهبود می بخشد. علاوه بر این، غنی از ویتامین E است که برای حفظ سفتی سینه مفید عمل می کند.

نحوه استفاده:

سینه های خود را با حرکت دایره ای و با چند قطره روغن گندم به مدت 10 دقیقه ماساژ دهید.
2 تا 3 بار هر روز برای 1 ماه این کار را انجام دهید.

6. ریشه گیاه قاصدک برای بزرگ کردن سینه ها

گیاهی باورنکردنی در لیست داروهای خانگی برای بزرگ کردن سینه است که به طور قابل توجهی در رشد بافت و سلول های پستان کمک می کند.

نحوه استفاده:

شما می توانید هر روز دو بار چای مصرف کنید و یا کپسول های آن را با میزان 525 میلی گرم برای یک بار در هر روز مصرف کنید.

7. مصرف موز برای داشتن سینه های بزرگ

موز به عنوان یک آرامش دهنده طبیعی برای ماهیچه ها شناخته می شود و همچنین غنی از پتاسیم و منیزیم است که می تواند به طور موثر اندازه سینه های زنان را به طور طبیعی بهبود بخشد. به همین دلیل است که موز در لیست داروهای خانگی برای بزرگ کردن سینه ضروری است. با این حال، برای بهترین نتیجه، شما باید موز رسیده فیبری را به جای موز گوشتی انتخاب کنید.

8. اسموتی خانگی

بزرگ کردن سینه عکس 2: اسموتی خانگی

همانطور که می دانید میوه ها می توانند شما را در افزایش چگالی عضله در ناحیه سینه حمایت کنند، پس این چیزی است که نباید از لیست داروهای خانگی برای بزرگ کردن سینه فراموش کنید.

شما می توانید ½ قاشق غذا خوری پودر کتان را با ½ فنجان ماست ساده و کم چرب، 1 ​​برش خیار، 1 برش کیوی، 1 برش پرتقال، یک فنجان گریپ فروت و چند عدد توت فرنگی را در یک مخلوط کن بریزید و روزانه مصرف کنید.

9. مصرف فرآورده های لبنی جهت بزرگ کردن سینه ها

مصرف محصولات لبنی یک رژیم غذایی است که نباید از فهرست داروهای خانگی برای بزرگ شدن سینه نادیده گرفته شود. این محصولات غنی از چربی ها هستند که کمک قابل توجهی برای رشد بافت پستان خواهند داشت.

10. گیلاس و توت فرنگی

واضح است که گیلاس های تازه و توت فرنگی، داروهای خانگی اصلی برای بزرگ کردن سینه هستند که نمی توانید از دست بدهید. این دو مورد در مورد افزایش سایز سینه ها بسیار مناسب اند. چطور؟ این به این دلیل است که آنها مسئول افزایش آزاد سازی هورمون استروژن هستند.

علاوه بر این، استروژن به عنوان هورمون جنسی زن شناخته شده است که به خوبی برای رشد سینه های شما عمل می کند. تنها کافیست یک فنجان توت فرنگی یا گیلاس را به طور روزانه میل کنید که در طول چند روز نتیجه را مشاهده خواهید کرد.

11. انتخاب لباس زیر مناسب برای داشتن سینه های بزرگ

آیا می دانستید که این یکی از ساده ترین روش های خانگی برای بزرگ شدن سینه است؟ اجازه دهید روی سینه بند مناسب برای سینه خود سرمایه گذاری کنیم! اگر از سینه بندی که خیلی کوچک و یا خیلی بزرگ است استفاده کنید، سینه ها ظاهر بدی از آنچه که واقعا هستند پیدا می کنند. علاوه بر این، پوشیدن مناسب سینه بند، سینه ها را قادر می سازد تا به طور طبیعی بزرگ شوند.

اما اگر سینه بند های اشتباه را انتخاب کنید، می تواند موجب ناراحتی شما در طول روز شود و همچنین رشد سریع سینه ها را کاهش دهد. علاوه بر این، این سینه ها نیاز به حمایت کافی دارند تا بتوانند آزاد باشند. از جنس خوب غافل نشوید تا بدن تان بتواند نفس بکشد.

12. عسل و تخم مرغ

این یک درمان خانگی موثر است که می تواند به طور طبیعی به افزایش اندازه سینه شما کمک کند. یک تخم مرغ را بردارید و با یک قاشق غذاخوری عسل و 1 قاشق غذاخوری شیر مخلوط کنید. این مخلوط حاوی پروتئین است و چربی برای بافت در قفسه سینه جهت افزایش سینه شما مناسب است.

نتیجه :

تمام درمان های خانگی برای افزایش سایز سینه در بالا ذکر شد. همه اینها به طور کامل برای استفاده ایمن و طبیعی هستند اما شما نباید از بعضی از این داروها به طور هم زمان استفاده کنید زیرا این امر باعث عوارض غیر منتظره ای خواهد شد.

سخن پایانی

بزرگ کردن سينه در يك هفته به طور طبیعی چالش برانگیز و تقریبا غیرممکن است و ممکن است بیشتر از این زمان ببرد. بیشتر اوقات، اندازه سینه کاملاً به ساختار ژنتیکی ما بستگی دارد.

برای کنترل ژن‌هایمان کار زیادی نمی‌توانیم انجام دهیم. در این مقاله چندین روش اصلی و کاربردی برای بزرگ شدن سینه را به شما معرفی کردیم. در حالی که می‌توانید از نکات و ترفندهای زیادی برای تحریک رشد استفاده کنید، باید پشتکار داشته باشید. حتی در این صورت، ممکن است فقط تفاوت‌های جزئی را مشاهده کنید. مگر اینکه آماده انجام جراحی‌های افزایش سایز سینه باشید، این نکات رژیم غذایی و ورزش بهترین کاری است که می‌توانید انجام دهید.

بسته به سبک زندگی، ورزش، رژیم غذایی، تکنیک‌های ماساژ و غیره، ممکن است بتوانید سینه‌های پرتر و حجیم‌تری داشته باشید. می‌توانید این روش‌های مقرون به صرفه را امتحان کنید چرا که هیچ عارضه‌ای ندارند.

به روزترین مطالب دیگر در حوزه زیبایی که نباید از دست بدهید:

ببینید: بهترین روش سفید کردن زانو و آرنج: با این روش ها نتیجه می گیرید!

از دست نده: معمای تصویری خطر متوجه کدام کفش است؟ افراد باهوش می فهمن!

خیلی جالبه: آزمون شناسایی شوهر بیزینسی: کدوم خانوم شوهرش مایه داره؟

رفع موهای زائد با ماسک خانگی: این ترکیبات موهای زائدتان را از ریشه بیرون می کشد!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا