;
سرگرمی

شخصیت شناسی شکل گوش؛ گوشات شکل کدومه؟

شخصیت شناسی شکل گوش: مقابل آینه بایستید و یا از یکی بخواهید به گوش های شما نگاه کند و بگویید شکل گوش شما شبیه کدوم هست؟ نتیجه واقعن جالبه!

مطالعه چگونگی ارتباط ویژگی های فیزیکی با شخصیت، مدت هاست که افراد را مجذوب خود کرده است. در حالی که هیچ مدرک علمی مشخصی وجود ندارد که ثابت کند شکل لاله گوش ویژگی های شخصیتی را تعیین می کند، کشف این تفاسیر جذاب است. شکل لاله گوش شما ممکن است به ویژگی های شخصیتی خاصی در این تمرین سرگرم کننده اشاره کند.

شکل گوش

حتمن ببینید: کدوم چهره حالت یه دروغگو رو نشون میده؟ آیا زبان بدن می فهمی؟

لاله گوش شما کدام است؟

شخصیت شناسی شکل گوش

نتایج شخصیت شناسی شکل گوش را در پایین صفحه بخوانید:

.

.

.

.

.

.

.

.

1. لوب دوتایی:

شما سازگار و همه کاره هستید، اغلب دارای ویژگی ها یا علایق دوگانه هستید. شما به راحتی می توانید بین وظایف مختلف جابجا شوید یا با موقعیت های مختلف سازگار شوید. شخصیت شما جنبه های مختلفی را نشان می دهد و می توانید در رویکرد خود به زندگی کاملاً همه کاره باشید.

صفات: سازگار، همه کاره، چند وجهی.

2. لوب متصل:

شما منطقی و عملی هستید و برای ثبات و سنت ارزش قائل هستید. لاله گوش متصل شما منعکس کننده حسی از زمینی بودن و در دیدگاه ها و اعمال شما است.

صفات: پایه، عملی، سنتی.

3. لوب بلند:

شما دارای حس شهود قوی هستید و نسبت به دیگران همدل هستید. لاله گوش بلند شما عمقی از حساسیت و شهود را نشان می دهد و باعث می شود با احساسات اطرافیانتان هماهنگ شوید.

صفات: شهود، همدل، حساس.

4. لوب پهن:

شما قاطعانه و مستقیم هستید، ارتباط شفاف در زندگی را به رویکرد بیهوده ترجیح می دهید. لاله گوش بازتر نشان دهنده شخصیتی سرراست و قاطع است.

صفات: قاطعانه، مستقیم و واضح ارتباط برقرار می کند.

کاوش ویژگی های شخصیتی بر اساس شکل لاله گوش برای سرگرمی و تأمل در خود است. شخصیت شما اثر متقابل پیچیده ای از عوامل مختلف است، و در حالی که این تمرین راهی لذت بخش برای در نظر گرفتن ویژگی های خاص است، کل شخصیت شما را تعیین نمی کند. بدون توجه به شکل لاله گوش، منحصر به فرد بودن خود را بپذیرید و از این بینش ها به عنوان راهی ساده برای در نظر گرفتن جنبه های مختلف شخصیت خود استفاده کنید.

برایتان جالب خواهد بود

شخصیت شناسی شکل ناخن؛ به دستات نگاه کن تو کدومی؟

داستان ضرب المثل نرود میخ آهنی در سنگ+ گلستان سعدی

تست قدرت دید با پروانه؛ اگه سریع پروانه رو ببینی دیدت خلبانیه!

کدوم خانوم خوشگله شوهر داره؟ زن متاهل کدومه؟

داستان ملا و کفش مجانی؛ وقتی مرغ همسایه غازه!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − هفت =

دکمه بازگشت به بالا