;
سرگرمی

آن چه در 30 ثانیه اول می بینید نشان می دهد که آیا ذهن خلاق یا منطقی دارید؟

تست شخصیت ذهن خلاق یا منطقی این قابلیت را دارد که عمیق ترین افکار شما را آشکار کند و نشان دهد که آیا شما شخصیت چپ یا راست مغز دارید. شما از کدام نیمکره مغزتان بیشتر استفاده می کنید؟ هر ان چه در 30 ثانیه اول در تصویر ببنید مهم است.

آیا می دانستید مغز انسان دو طرف دارد؟ مغز شما دارای یک خمیدگی منطقی و خلاقانه است و موقعیت اصلی زندگی شما به این بستگی دارد که از کدام سمت مغز استفاده کنید. به آن چپ مغز و راست مغز می گویند. تصویر را بررسی کنید و آن چه را که در 30 ثانیه اول مشاهده می کنید، قسمت غالب مغز شما را نشان می دهد.  تحلیل هر دسته را در زیر بررسی کنید تا قوی ترین ویژگی های شخصیتی خود را بیابید.

تست سرگرمی شخصیت ذهن خلاق یا منطقی امروز گوشه های درونی مغز شما را آزمایش می‌کند تا مشخص کند که آیا شما فردی منطقی هستید یا فردی خلاق. این به نوبه خود قوی ترین ویژگی های شخصیتی شما را می کند. تست امروز وبسایت گفتنی را از دست ندهید!

تست شخصیت جالب: تست شخصیت شغل رویایی شما چیست؟ چه کاری برای شما بهتر است؟

تصویر زیر توسط هنرمندی ساخته شده است که یکی از بهترین ها در ایجاد چنین طرح های توهم نوری است. این تصویر توسط بسیاری از روانشناسان برای یافتن آن چه در ذهن افراد درونگرا پنهان است استفاده شده است.

تست شخصیت ذهن خلاق یا منطقی

 

اول چه دیدی؟

برای پاسخ تست شخصیت ذهن خلاق یا منطقی بیا پایین صفحه

.

.

.

.

.

.

.

.

.

آیا زوجی را دیدید که کنار دریاچه ایستاده اند؟

اجازه دهید به شما نشان دهیم که زن و مرد کجا هستند.

آیا در 30 ثانیه اول بچه دیدید؟

نه؟ اجازه دهید به شما نشان دهیم که کودک واقعا کجا بوده است. تصویر را بررسی کنید. دوباره نزدیک شاخه ها را چک کنید.

تنها 20 درصد از مردم جهان توانسته اند در عرض 30 ثانیه نوزاد را در این تصویر پیدا کنند. آن چه در مورد شما و شخصیت شما می گوید را می توانید در زیر بررسی کنید.

تحلیل و بررسی تست شخصیت ذهن خلاق یا منطقی

مرد یا زن در کنار دریاچه:

اگر مرد یا زنی را در کنار دریاچه دیدید، به همراهی که در کنارش ایستاده است بی اعتنا هستید. شما بسیار متمرکز هستید و برای رسیدن به اهداف زندگی خود بسیار تلاش می کنید. شما همچنین برای رسیدن به اهدافتان نیازی به کنارتان ندارید و همه چیز در زندگی شما مربوط به شماست. این بدان معنا نیست که شما اشتباه می کنید، اما شما در اولویت زندگی خود هستید.  در بیشتر موقعیت های زندگی خود نیز برنده هستید. این برای افرادی صدق می کند که زحمت تشخیص مرد یا زن بودن یا دیدن دو مرد یا دو زن را نداشتند. این افراد از نیمکره چپ مغز استفاده می کنند. سمت چپ مغز شما در محاسبات، خواندن و نوشتن مفید است.

زوجی که کنار دریاچه ایستاده اند:

در 30 ثانیه اول این زوج را دیدید؟ این بدان معناست که دوست دارید همزمان از ذهن خلاق و منطقی استفاده کنید. زوجی که در کنار دریاچه ایستاده اند نشان می دهد که شما نیز دارای تفکر تخیلی هستید. تعادل راست و چپ مغز که حفظ می کنید بینایی لازم برای موفقیت در زندگی را برای شما به ارمغان می آورد. چنین افرادی شخصیتی برونگرا دارند و دیواری شیشه ای مانند دارند که توسط عده کمی از اطرافیانشان دیده می شود. آن ها دوستانه هستند اما به سختی اجازه می دهند کسی در زندگی آن ها دخالت کند.

یک کودک: بچه را دیدی؟

تبریک می گویم! شما جزو نادر 20 درصد جمعیت جهان هستید که می توانید نوزاد را در 30 ثانیه تشخیص دهید. شما یک کاربر راست مغز واقعی هستید، به این معنی که مجموعه ای از شخصیت های تخیلی دارید که شما را کنترل می کنند. بخش غالب مغز شما جنبه خلاق آن است. شما همچنین قدرت دیدن فراتر از زمان خود را دارید و همچنین از توانایی حس ششم برخوردار هستید.
اجازه بدهید از شما یک سوال بپرسم. آیا گاهی اوقات با کسی ملاقات می کنید یا به مکانی می روید و احساس می کنید که برای شما درست است یا نادرست و درست است؟ اکنون می دانید ذهن خلاق شما نه تنها تصور می کند بلکه حس می کند. چنین افرادی هنرمندان بزرگی هستند و بیشتر به فعالیت‌های کل‌نگر، موسیقی، نوشتن، خلاقیت‌های تخیلی و غیره علاقه‌مند هستند. اگر مغز راست شما غالب باشد، شما هم خیال‌پرداز هستید. خوب، تو بچه را دیدی، پس می توانیم بگوییم که هستی.

جمع بندی:

ما می دانیم که دو طرف مغز ما متفاوت هستند، اما آیا این در واقع به این معنی است که ما مغز غالبی مشابه دست غالب داریم؟ برخی از محققان می گویند بله، در حالی که برخی دیگر باورشان سخت است. فقط می توانیم بگوییم که علوم اعصاب یکی از رشته های اسرارآمیز علم است که مکاشفه های زیادی در آینده در پیش داریم. اما یک چیزی که به طور قطع می توان گفت این است که هر انسانی از مغز خود به طور جداگانه استفاده می کند و در یک زمان از قسمت سمت راست و در زمان دیگر از سمت چپ استفاده می کند. به همین دلیل است کهتست های شخصیت ادعا می‌کنند که افکار و خواسته‌های درونی را آشکار می‌کنند.

تست های بیشتر:

تست بینایی: با دیدن این تصویر می فهمید آینده خوبی در انتظارتان هست یا نه

بگو اول چی دیدی تا بگم دیگران درباره ی شما چه فکری می کنند؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + دو =

دکمه بازگشت به بالا