;
سرگرمی

آزمون شناخت شوهر خانوم؛ کدوم شوهرشه و کدوم برادرشه؟

آزمون شناخت شوهر خانوم: اگر تیزبین و نکته سنج هستی باید سریع بگی کدومیکی از این دو تا مرد شوهر این زن هست و دیگری برادرش! شما فقط 3 ثانیه فرصت دارید تا با موفقیت این معمای تصویری را حل کنید. معما یا آزمونی که فقط یک فرد بسیار تیزبین و نکته سنج و تا اندازه ای باهوش می تونه اون رو حل کنه! به واقع یک تیزبین تمام عیار به راحتی میتونه این آزمون رو پشت سر بگذاره و شوهر زن تصویر را پیدا کنه. پیدا کردن یک نشانه کافی است و به واقع یافتن نشانه ها نیازمند نکته سنجی و تیزبینی بالای شماست.

جالبه: خانوم نرمال در تصویر کدومه؟ اگه بگی درود بر تو!

معماهای تصویری به آزمون های عالی برای به چالش کشیدن و سنجش میزان توانایی های ما در عرض چند ثانیه تبدیل شده اند، بنابراین در این مطلب جدید نیز چالشی تصویری-ذهنی را به شما ارائه خواهیم داد که فقط نابغه های واقعی می توانند در زمان مشخص شده 3 ثانیه و در تلاش اول بر آن غلبه کنند. با دقت به این تصویر نگاه کنید و این معمای تصویری را در چند ثانیه با موفقیت پشت سر بگذارید. با مجله گفتنی و تست هوش آزمون شناخت شوهر خانوم همراه باشید.

خیلی جالبه: زنان و مردان زرنگ چه ویژگی های خاصی دارند+ نتایج جالب!

تست هوش آزمون شناخت شوهر خانوم

همان طور که اشاره شد امروز یک مورد مرموز را به شما معرفی می کنیم که باید تنها در 3 ثانیه آن را حل کنید، آیا فکر می کنید می توانید تست هوش آزمون شناخت شوهر خانوم را حل کنید؟ به نشانه های زیر توجه کنید تا شما یکی از برندگانی باشید که می توانید پاسخ صحیح را بیابید.

حتمن ببینید: کدوم زرافه تنهاست و جفت نداره اگه بگی چشم عقابی داری!

شما در تصویر تست هوش آزمون شناخت شوهر خانوم باید دریابید که شوهر زن تصویر، کدامیک از دو مرد تصویر است؟ با دقت نگاه کنید و بتوانید جزئیاتی را ببینید که به شما می گوید شوهر زن باردار کیست. آیا احساس آمادگی می کنید؟ خوب، شروع می کنیم، به یاد داشته باشید که باید زمان را محاسبه کنید تا آزمون 100٪ معتبر باشد. یکی از مردان همسر او و دیگری برادر اوست. آنها به بیمارستان مراجعه کرده اند. احتمالاً موقع وضع حمل این زن فرا رسیده است! اما کدامیک از این مردان همسر این زن باردار است؟

حتمن بخوانید: داستان ملا و پای زن همسایه: چیزی که عوض داره، گله نداره!

آزمون شناخت شوهر خانوم1

.

.

.

.

.

.

پاسخ تست هوش آزمون شناخت شوهر خانوم

آیا توانستید در این آزمون ذهنی که با عنوان تست هوش آزمون شناخت شوهر خانوم در مجله گفتنی منتشر شده است، قبول شوید؟ اگر چنین است، ما واقعاً به شما تبریک می‌گوییم، زیرا همه قادر به حل موفقیت‌آمیز و در زمان رکورد این معما در تلاش اول نیستند. در غیر این صورت می توانید از تلاش دوم خود استفاده کنید.

چالشی: تست قدرت دید با پروانه؛ اگه سریع پروانه رو ببینی دیدت خلبانیه!

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ تست هوشآزمون شناخت شوهر خانوم: گرچه هر دو مرد با زن باردار بسیار محبت می کنند، اما مرد سمت چپ همان جواهری را دارد که زن روی گردنبندش دارد، آیا این سنگ سبز رنگ را دیدید؟ او شریک زندگی او است، در حالی که سوژه برادر او است.

آزمون شناخت شوهر خانوم2

برایتان جالب خواهد بود

کدوم یکی از این خانوم خانوما یه پرستار قلابیه؟

در 12 ثانیه کد را بشکنید و ضریب هوشی خود را تست کنید!

تست روانشناسی در خوشبختی؛ یه در انتخاب کن و نتیجه رو ببین!

هوش مصنوعی و طراحی سرداران ایرانی، از هخامنشی تا امروز + تصاویر بخش دوم

هوش مصنوعی و تصاویر سرداران ایرانی، از هخامنشی تا امروز + تصاویر بخش اول

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + 7 =

دکمه بازگشت به بالا