;
آرایش و زیباییمد و زیبایی

چهره مورد علاقه مردان ایرانی: چرا کلویی کارداشیان از نظر مردان جذاب است؟

چهره مورد علاقه مردان ایرانی: کلویی کارداشیان مدت طولانی است که مرکز توجه است. او وقتی تغییری در چهره اش انجام می دهد یا کار جدیدی انجام می دهد، خبرساز می شود و توجه مردم را به خودش جلب می کند. این موضوع باعث شایعه هایی هم می شود که این مدل 38 ساله سرانجام به شایعات پاسخ داده است. با بخش مد و زیبایی مجله گفتنی همراه باشید.

چرا کلویی کارداشیان از نظر مردان جذاب است؟

ببینید: معنای جوش در نواحی مختلف صورت چیست؟ این نشانه ها را جدی بگیرید!

1. تناسب اندام

او به تناسب اندامش افتخار می کند. کلویی کارداشیان همیشه جذاب و شگفت انگیز به نظر می رسد و او از اینکه مسیری را برای تناسب اندام خود طی کرده خوشحال است.

مردم کامنت های بد برای عکس های او گذاشته بودند و او را به مصرف داروهای دیابت متهم کرده بودند و کنترل وزن او را به خاطر مصرف داروهای دیابت بیان کرده بودند اما او به این شایعات پاسخ داد و واقعیت را گفت. او بیان کرد که تغییر او به خاطر ورزش کردن سختش در باشگاه است. کارداشیان در زیر یکی از پست های اینستاگرام خود نوشت:

شاید جالب باشد: بهترین ماسک لک صورت که تیره‌ترین لک روی پوست را محو می کند!

“لطفا ورزش کردنم را بی اعتبار نکنید. من 5 روز در هفته ساعت 6 از خواب بیدار می شوم تا ورزش کنم. لطفا از این فرضیه ها دست بردارید.”

چهره مورد علاقه مردان ایرانی1: تناسب اندام کلویی کارداشیان

مربی ورزش او گفته کارداشیان یک روتین ورزشی سنگین که شامل اسکوات، پلانک، پوش آپ، دراز نشست، برپی و بوکس می شود دارد. او از شایعاتی که درموردش به وجود آمده آگاه است و آرزو می کند که هرچه زودتر تمام شود.

همچنین جالب است: بهترین روغن پوست: روغن هایی که چین و چروک را از بین می برند!

2. عمل جراحی بینی و تزریق بوتاکس:

چهره مورد علاقه مردان ایرانی2

کلویی کارداشیان درمورد عمل جراحی بینی اش اصلا خجالت زده نیست. در یک مصاحبه ای او عنوان کرد که چطور منتقدان به او فهماندند که او به زیبایی خواهرانش نیست. او گفته “من احساس ناامنی می کردم زیرا همه به من می گفتند.” او همچنین بوتاکس هم کرده است.

به لطف مادر او کریس جنر، کلویی از زمانی که خیلی جوانتر بود روتین پوستی خوبی را انجام می داده است که شامل مرطوب کننده، آبرسان، روغن های مناسب برای پوستش بوده و هرگز استفاده از کرم های حاوی SPF برای دست ها و گردنش را فراموش نمی کرد.

همچنین جالب است: چرا دختر شب در دنیای مدلینگ غوغا به پا کرده است؟

قوانین سفت و سخت خانواده کلویی

شاید فکر کنید که آنها آنقدر آزادی عمل دارند تا هر کاری که دوست داشته باشند را انجام دهند اما واقعیت چیز دیگری است. در واقع آنها در خانه خود قوانینی دارند که تک تک اعضای خانواده باید آنها را رعایت کنند.

مصرف مشروبات الکلی در مکان های عمومی، ممنوع!

این سه خواهر، یعنی کیم، کندال و کایلی اجازه ندارند که در ملا عام لب به مشروبات الکی بزنند زیرا به خوبی می دانند که اگر در حال تلو تلو خوردن توسط دوربین پاپاراتزی ها شکار شوند، برای موقعیت اجتماعی شان بد خواهد شد.
کلویی در مصاحبه ای با مجله مشهور «Elle» اعتراف کرد: «کورتنی به این دلیل که درگیر کودکانش است، وقت این کارها را ندارد. ما هم سعی می کنیم که برای حفظ موقعیت خود دست به چنین کاری نزنیم.»

شاید جالب باشد: ماسک دارچین برای چروک پوست: با این ماسک دوباره جوان می شوید!

کودکان اجازه ندارند کریس جنر را «مادربزرگ» صدا زنند

این قانون ساده ای است که کریس جنر در خانه وضع کرده است. او می گوید: «نوه هایم من را مادربزرگ صدا می کردند اما ناگهان این اسم حس بدی را به من منتقل کرد و تصمیم گرفتم که به آنها بگویم مرا با نام «لاوی» بخوانند. مادرم دوستی به نام لاوی داشت و به نظر من این قشنگ ترین اسم دنیاست.»
این را هم اضافه کنیم که کریس جنر به تازگی اعلام کرده که دوست دارد برنامه تلویزیونی واقع نمای دیگری را با نام « Keeping Up With The Kids» آغاز کند که در آن به جای دخترانش، نوه هایش هنرنمایی می کنند. او می گوید: «کانیه وست با این کار مخالف است. او دوست ندارد که زندگی شخصی اش را در معرض نمایش بگذارد و مدام می خواهد این مورد را به من یادآور شود، من هم سعی می کنم که به او یاد دهم آنقدر گوشه گیر نباشد.»

همچنین جالب خواهد بود: ماسک ضد ریزش مو که با آن ریزش موی شما قطع می‌شود!

نباید خانه را بدون آرایش ترک کرد

از آنجا که بیشترین تمرکز دوربین خبرنگاران روی این خانواده است، طبیعی است که نخواهند بدون آرایش بیرون از خانه حاضر شوند. به همین دلیل است که شما هیچوقت چهره طبیعی آنها را نخواهید دید.
کورتنی کارداشیان در این باره می گوید: «من هر روز حداقل ۱۰ دقیقه از وقتم را صرف آرایش صورتم می کنم. کرم مرطوب کننده، کانسیلر و کرم پودر برنزه جزو جدا نشدنی زندگی من هستند. در مرحله بعدی هم فرمژه و ریمل استفاده می کنم. من خیلی در آرایش تنبل بودم اما آرایشگرم به من یاد داد که چگونه در کمترین زمان، زیباتر از همیشه به نظر برسم.»

شاید برایتان جالب باشد:

ببینید: روغن رزماری برای ابرو و روش استفاده از آن را یاد بگیرید!

همچنین جالب است: از بین بردن غبغب با پودر کاد هندی به روشی آسان و بی خطر!

۱۰نشانه اعتیاد به آرایش: آیا می توانید بدون آرایش جایی ظاهر شوید؟

ماسک زنجبیل برای رشد مو: با این ماسک مو زیباترین موها نصیب شما می‌شود!

رژگونه خانگی با وازلین بسازید+ آموزش مرحله به مرحله و آسان

7 باورهای غلط درباره جذابیت: چرا خانم های دارای اضافه وزن نباید مشکی بپوشند؟!

بوتاکس قبل از 30 سالگی انجام ندهید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − سیزده =

دکمه بازگشت به بالا