;
سرگرمی

تست شخصیت: در عشق مستقلی یا چسبنده و وابسته؟!

تست شخصیت وابستگی: عشق احساسی نیست که بتوان آن را به طور کامل توضیح داد، اگرچه بیشتر مردم به خوبی می دانند که چیست، پیچیدگی و تفاوت های ظریف آن هر تجربه را منحصر به فرد می کند. با این حال، ما عشق را احساسی جهانی می دانیم، همه ما آن را در روابط خانوادگی، با دوستان و همراهان خود در طول زندگی تجربه می کنیم.

از آنجا که این احساسی است که هر فردی به شیوه ای منحصر به فرد آن را تجربه می کند، راه های مختلفی برای ابراز این عشق وجود دارد. برخی در کلمات مهارت دارند، برخی دیگر در تظاهرات عمومی، کسانی هستند که عاشق جزئیات هستند و کسانی که بیش از حد به دیگری می چسبند.

 

هیچ راه درست یا نادرستی برای عشق ورزیدن وجود ندارد، اما شایان ذکر است که این احساس نمی تواند بر تجربیات دیگران تأثیر بگذارد یا زندگی را تغییر دهد.

 

تست جالب دیگر: آزمون شناخت اشتباه: اگه تیزی بگو اشتباه چیه؟

عشق یک قرارداد نیست و ما با انتخاب  یک نفر بدهکارش نیستیم و مجبور نیستیم تا ابد با او بمانیم. این یک احساس سیال است که بیش از آنکه جدا کند بیشتر قدرت شما را افزایش میدهد، اما تعداد کمی از مردم قادر به تشخیص این انعطاف پذیری عشق هستند و به دلیل دلبستگی و حسادتشان از انعطاف کمی در رابطه شان برخوردارند.

تست شخصیت وابستگی

همچنین ببینید: این تست را انجام دهید تا بفهمید رویاپرداز و جاه طلبید یا قانع؟!

اگر متوجه شدید که وابستگی نشان داده شده توسط طرف مقابل بیش از حد است، احساس گناه نکنید، این بازتابی از جامعه ما است. ما بر اساس غنی‌سازی، دفاع از دارایی و مقدار بی‌شمار حسادت آموزش می‌بینیم و خیلی کم آموزش می‌دهیم که اجازه دهیم احساسات به طور طبیعی جریان یابد.

در این آزمون که تست شخصیت وابستگی نام دارد و در مجله گفتنی، دسته بندی سرگرمی برای شما آورده ایم، این نمایش دلبستگی را با عمق بیشتری تحلیل خواهیم کرد. در کار نقاش ولادیمیر کوش، برخی از عناصر در نقاشی بیش از بقیه جلب توجه می کنند، این به هر فردی بستگی دارد.

البته این یک شبه علم است، زیرا هیچ مدرک رسمی مبنی بر اینکه تحلیل تصویر بتواند پاسخ های مورد نیاز ما را ارائه دهد وجود ندارد، اما همیشه می توان یک الگو را در جامعه مشاهده کرد و دقیقاً همان چیزی است که ما قرار است با آن کار کنیم.

با این تست شخصیت می توانید تا حدودی فرم عشق خود را درک کنید و بفهمید که آیا وابسته هستید یا خیر.

تست شخصیت وابستگی: اول چه دیدی؟

نشان می دهد در عشق مستقلی یا چسبنده و وابسته؟!

تست شخصیت وابستگی

به تصویر بالای سایت نگاه کنید و اجازه دهید چشمانتان در ارتباط با مغزتان جذب عنصری شوند که بیش از همه برجسته است. اجازه ندهید چشمان شما شکل را تفسیر کند، فقط به شکل ها بچسبید و به دنبال ارتباط قوی تری با قسمت داخلی خود باشید.

پس از انتخاب این عنصر، پاسخ زیر را بررسی کنید و ببینید آیا برای لحظه ای که تجربه می کنید منطقی است یا خیر:

نتیجه تست شخصیت وابستگی

بخوانید: آیا می توانید در کمتر از 3 ثانیه قارچ را بین عروس های دریایی پیدا کنید؟

1. جعبه کبریت

برای کسانی که قوطی کبریت را به عنوان یک عنصر برجسته در پیش زمینه دیدند، بدانند که دلبستگی شما بیش از حد خود را نشان نمی دهد. اما این به این معنی نیست که شما آدم حسودی نیستید، برعکس، روزها و شب‌ها را در مورد دیالوگ‌ها و صحنه‌ها فکر می‌کنید و این انبوه احساسات را در ذهن خود نگه می‌دارید

تست شخصیت وابستگی می گوید بدانید که سرکوب احساسات ممکن است تاکتیک خوبی نباشد، همانقدر که میل اصلی شما در پنهان کردن احساسات منفی “زشت ترین” ویژگی ممکن است.

لازم است با عیوب خود روبرو شویم، به دنبال کمک باشیم و روی حمایت دوستان و خانواده حساب کنیم تا بر این رفتارهای بیش از حد حسادت آمیز مسلط شویم.

فراموش نکنید که به همه ما آموخته اند که همینطور رفتار کنیم، اما این بدان معنا نیست که باید هر چیزی را که به ما پیشنهاد می شود بپذیریم. سعی کنید با شریک زندگی خود صحبت کنید، وگرنه حسادتتان در نهایت افزوده شده و می تواند به هر جلوه خوب عشقی پایان دهد.

2. منظره

کسانی که چشم انداز را به عنوان یک عنصر برجسته دیدند و به رنگ های نارنجی توجه شان جلب شد، تمایل دارند همه چیز را در طیف گسترده تری تجزیه و تحلیل کنند. این نشانه خوبی است و نشان می‌دهد که به همان اندازه که رفتارهای مالکانه از خود نشان می‌دهد، برای ساختارشکنی خود و جستجوی بهبودهایی که بتواند تأثیر مثبتی بر زندگی دیگران داشته باشد، بازتر و قوی تر عمل می کنند.

وقتی متوجه شد که تظاهرات دلبستگی چقدر می تواند آسیب زا باشد، به اشکال دیگر عشق روی می آورید و تمایل خود را برای تجربه راه های پیچیده دوست داشتن و دوست داشته شدن آشکار می کنید. این شیوه برخورد با زندگی باعث می شود رد حسادت روز به روز از بین برود و علاوه بر آن همه از این هوش هیجانی شما لذت ببرند.

3. خلال دندان سوخته

تست شخصیت وابستگی خبر بدی برای کسانی که چوب های سوخته را دیدند! تعجب ندارد؛ چوب ها در اثر آتش سوزی نابود شده اند. در اینجا تعابیر متعددی وجود دارد، اما آتش شور زمانی خاموش می شود که احساسات به درستی بارور نشده باشند، که شامل فضایی برای ملاقات و دلتنگی هر دو است.

حسادت همچنین قادر است هر شکلی از عشق ایده آل را از بین ببرد، هر احساس خوبی را مصرف کند، همه چیز را به خاکستر تبدیل کند، خشم سرکوب شده و رنج را. قبل از هر چیز باید تشخیص داد که این شیوه ارتباط باعث غم و اندوه شدید و دستکاری می شود و بنابراین این رفتار را کمی گسترده تر مشاهده کرد و نیاز به تغییر را درک کرد.

لینک های مرتبط:

جالب است ببینید: تصویر این پانداهای عجیب که شبیه انسان ها هستند جنجالی شد!

برای حل این معادله ساده 10 ثانیه وقت داری!

جالب ترین رسم های ازدواج در سراسر جهان که عجیب به نظر می رسند!

توهم نوری صندلی: با نشستن روی این صندلی با کدام طرف روبرو خواهید شد؟

تست شخصیت فریب: آیا شما زود فریب می خورید یا خیر؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا