;
سرگرمی

بازی فکری شناخت بازیگر با چشم: با نگاه کردن به چشم ها، می توانید حدس بزنید این سلبریتی چه کسی می باشد؟

آیا تنها با نگاه کردن به چشمان این فرد می توانید این سلبریتی مشهور را شناسایی کنید؟ بازی فکری شناخت بازیگر با چشم می تواند چالش برانگیز باشد، اما اگر اطلاعات خوبی در مورد افراد مشهور داشته باشید، به راحتی می توانید این شخص را پیدا کنید. سعی کنید با نگاه کردن به چشم ها در عرض چند ثانیه متوجه شوید که این سلبریتی کیست.

در اینجا ما یک بازی فکری ارائه کرده ایم که در آن چشمان مسحور کننده یک بازیگر زن مشهور نشان داده می شود و شما باید در عرض 8 ثانیه متوجه شوید که آن شخص کیست. اگر این کار برای شما سخت است، می توانید از سرنخ هایی که در پایین تصویر داده شده است استفاده کنید. اگر فیلم های زیادی تماشا کرده اید و حافظه بصری خوبی دارید می توانید این سلبریتی معروف را پیدا کنید. شرایط بازی فکری شناخت بازیگر با چشم این است که برای یافتن شخص نباید در اینترنت جستجو کنید.

اینم ببین: آیا شما فردی ماجراجو هستید؟با دیدن اولین تصویر در تست شخصیت ماجراجویی پی به این خصوصیت ببرید.

تصویر بازی فکری شناخت بازیگر با چشم

بازی فکری شناخت بازیگر با چشم 1

گاهی اوقات، پیدا کردن یک شخص تنها با نگاه کردن به چشمان او دشوار است. نگران نباشید ما برای شما چند راهنمایی کوچک داریم . در اینجا چند سرنخ وجود دارد که به شما کمک می کند تا این فرد مشهور را پیدا کنید. آنها را با دقت بخوانید و سعی کنید با بازیگر زن ارتباط برقرار کنید. به یاد داشته باشید که نباید در اینترنت جستجو کنید.

.

.

.

شاید بپسندید: حضور یک لاما در عروسی به عنوان داماد باعث شگفتی و تعجب بسیاری از مردم دنیا شده است.

سرنخ 1: او یک هنرپیشه کوبایی-اسپانیایی است. او در کوبا به دنیا آمد و تابعیت کوبایی و اسپانیایی دارد. سعی کنید به بازیگرانی فکر کنید که اصالتا کوبایی دارند و لهجه اسپانیایی دارند.

سرنخ 2: او بازیگری را در فیلم های اسپانیایی آغاز کرد و بعداً به بازی در فیلم های انگلیسی زبان پرداخت. شما ممکن است او را در برخی از فیلم های هالیوود دیده باشید که در کنار بسیاری از بازیگران مشهور بازی می کند. اگر چند فیلم هیجان انگیز و معمایی تماشا کرده باشید، به راحتی می توانید او را پیدا کنید.

سرنخ 3: او اخیراً نامزد جایزه اسکار شده است. او در یکی از فیلم‌های اخیرش نقش یک سلبریتی مشهور را به تصویر کشیده و نامزد دریافت این فیلم در اسکار امسال شده است. سلام!! ولی حق ندارید به لیست نامزدها نگاه کنید،چون تقلب به حساب میاد.

اینم ببینید: چیستان جالب 54: اگر من را داشته باشید، میخواهید من را به اشتراک بگذارید اگر شما من را به اشتراک بگذارید، من را دیگر نخواهید داشت، من چی هستم؟

.

.

.

پاسخ بازی فکری شناخت بازیگر با چشم

سلبریتی معروف  آنا د آرماس است.آنا د آرماس بازیگری است که برای بازی در فیلم‌های چاقو، زمانی برای مردن نیست، مرد خاکستری و بلوند شناخته می‌شود. او برای ایفای نقش مرلین مونرو در فیلم بلوند نامزد جایزه اسکار بهترین بازیگر زن در نود و پنجمین دوره جوایز اسکار در سال 2023 شد.

بازی فکری شناخت بازیگر با چشم-آنا د آرماس

آیا بازی فکری شناخت بازیگر با چشم را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − 1 =

دکمه بازگشت به بالا