;
سرگرمی

تست هوش شوهر مایه دار: کدوم زن شوهرش بیزینسیه؟!

تست هوش شوهر مایه دار: بیایید و ببینیم چقدر در بازی های فکری و تست هوش خوب عمل می کنید؟! افرادی که نکته سنج هستند با دیدن تصاویر می توانند معنای پنهان آن را حدس بزنند.

این افراد نه تنها در تصاویر که در دنیای واقعی هم آدم شناسان خوبی هستند.

در تصویر زیر سه زن ظاهرا ثروتمند دیده می شوند. اما تنها یکی از آن ها سرمایه خیلی زیادی دارد و طبق شواهد و اطلاعات موجود همسرش ثروتمند و در کار بیزینسی موفق است. آیا می توانید بگویید این اطلاعات در مورد کدامیک بیش تر صدق می کند؟!

شاید جالب باشد: تست هوش تصویری پرستار: نابغه ها بگویید کدام خانوم پرستار انسان نیست؟!

تست هوش شوهر مایه دار: کدوم زن شوهرش بیزینسیه؟!

باهوش ها بشتابید: بازی فکری حاصل یک ها: حتی کسانی که باهوش اند معمولا جواب اشتباه می دهند!

این تست رو از دست نده: تست بینایی گربه شهر آبی کجا قایم شده؟ مواظب باش چشمات چهارتا نشه!

تست هوش شوهر مایه دار

.

حتما ببینید: زیباترین زنان جهان: ترکیه رتبه اول را دارد!

.

.

خیلی جالبه: تست هوش وضع مالی کدوم شوهر خوب نیست و جدیدا بدهی بالا آورده؟!

.

جواب تست هوش شوهر مایه دار

سوئیچ ماشین زن سمت راست متعلق به برند فراری است. همچنین او استایل ورزشی دارد و لباس های ورزشی اش از زیورآلات دو زن دیگر گران تر است. 

این آشپزی رو از دست نده: طرز تهیه حلوای فوری با بیسکویت که 20 دقیقه ای درست می شود

جواب تست هوش شوهر مایه دار

اما عده ای معتقدند که که انگشتر زن آبی پوش الماس است و در نتیجه ثروتمند تر است. شما چه فکر می کنید؟ کدام ثروتمندترین همسر را دارد؟؟

لوگوی برند فراری

لوگوی برند فراری

چرا باید تست هوش و معما حل کرد؟

تست هوش شوهر مایه دار: درست مانند ماهیچه های ما، مغز ما نیز نیاز به تمرین دارد و در وضعیت خوبی قرار دارد  البته، یکی از بهترین راه ها برای انجام این کار این است که به طور منظم قدرت مشاهده خود را آزمایش کنیم.

حل بازی فکری و پازل علاوه بر سرگرمی بودن، فواید بی شماری نیز دارد. حل پازل ها و بازی های فکری ارتباط بین سلول های مغز را تقویت می کند که به بهبود حافظه کمک می کند. بازی های پازل مغز شما را برای دیدن رویکردهای مختلف برای مشکلات آموزش می دهند. و در آخر تست ها و معماها به تمرین عضلات چشم شما کمک می کنند

کاربرد تست هوش چیست؟

تست هوش شوهر مایه دار: از تست ‎های هوش برای اهداف متفاوتی استفاده می‎شود. استفاده از آن‎ها برای موارد زیر است:

  • انتخاب شغل و مشکلات مربوطه.
  • انتخاب کارمندان.
  • انتخاب مدرسه و رشته.
  • تحقیق بالینی در مورد بیماری‎هایی که تاثیر منفی روی هوش می‎گذارند، مانند زوال عقل.

تست ‎های هوشی مانند تست هوش شوهر مایه دار می‎توانند تحت این شرایط بسیار مفید باشند چون نمره‎ های بالای بهره هوشی (IQ) یک ظرفیت پیش‎ بینی کننده دارند. یعنی بهره هوشی به موفقیت تحصیلی در مدرسه، شغل، ویژگی‎های رهبری و خلاقیت ربط داده می‎شود.

قانون کلی این است هرچه نمره هوش شما بالاتر باشد، عملکرد بهتری در دنیای مدرسه و کار خواهید داشت. بنابراین، براساس امتیاز بهره هوشی ‎تان می‎توانید در مورد آینده‎ تان انتخاب ‎های بهتری بگیرید.

آیا تست هوش یا آی کیو تنها پیش بینی کننده موفقیت است؟

تست هوش شوهر مایه دار: گرچه از تست‎ هوش به عنوان بهترین عوامل پیش‎ بینی کننده موفقیت یاد می‎شود ولی یقینا عوامل دیگری نیز سهیم هستند مانند شخصیت ، دسترسی به یک شبکه عظیم و شانس محض. به عنوان مثال، اگر در برخورد با افراد خوب باشید، در اکثر موقعیت‎ های کاری عملکرد بهتری به نسبت فردی دارید که چنین توانایی را ندارد، حتی با آن که آن‎ها ممکن است نمره IQ بالاتری از شما داشته باشند.

برخی از افراد حتی ادعا می‎کنند نمره بیش از حد بالای IQ می‎تواند به ضرر شما باشد. از نظر افرادی که نمره بسیار بالایی در تست هوش می گیرند، سایر افراد بسیار کند و تنبل هستند و گاهی اوقات ممکن است حس کنند درک نمی‎شوند.

سرگرمی چیست و هدف از آن چه باید باشد؟

تست هوش شوهر مایه دار: سرگرمی یک فعالیت تفریحی در اوقات فراغت است که توجه مخاطبان را جلب می‌کند و به آنها لذت می‌بخشد. این فعالیت می‌تواند یک ایده یا یک کار باشد، اما به احتمال زیاد یکی از فعالیت‌ها یا رویدادهایی است که طی هزاران سال به‌طور خاص با هدف جلب توجه مخاطبان توسعه یافته‌است.

دلیل اصلی روی آوردن مردم به سرگرمی‌ها علاقه، لذت بردن و استفاده از اوقات فراغت است تا دستاوردهای مالی یا علمی.

از میان فعالیت‌های مربوط به سرگرمی می‌توان به جمع‌آوری مجموعه‌ها، ساختن کاردستی، پرداختن به ورزش‌ها و گذراندن دوره‌های آموزشی و هنر‌ی اشاره کرد. پرداختن به یک سرگرمی می‌تواند به ورزیدگی، کسب دانش و تجربه‌های با ارزش بینجامد، اما هدف اصلی سرگرمی‌ها رضایتمندی شخصی است.

مجله گفتنی هر روز در بخش سرگرمی تست های مختلفی را به اشتراک می گذارد:

این مطالب هم جالب هستند:

تست روانشناسی جذابیت کدوم زن بیش تره؟ نتیجه تست حیرت انگیزه!

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + 13 =

دکمه بازگشت به بالا