;
سرگرمی

اگر واقعا باهوشی بگو کدام زن مادر کودک است؟

تست هوش مادر دزد: بچه نمی خواهد مادر دزدش را لو بدهد. از کجا بفهمیم مادر او کیست؟

پلیس قبل از این که شواهد دیگر را بررسی و متهمین را بازجویی کند چطور بفهمد مادر کودک کدام زن است؟ آیا شما کارآگاه خوبی هستید؟ آیا به حواس خود ایمان دارید؟ اگر خود را فردی جزئی نگر و زرنگ می بینید باید نشانه ها را دنبال کنید.

 

تست هوش عجیب سخت : خطای تصویری مشکوک که فقط دو درصد افراد می فهمن! چی عجیبه؟!

 

تصویر تست هوش مادر دزد

اگر واقعا باهوشی بگو کدام زن مادر کودک است؟ برای فهمیدن این تست ظاهرا ساده باید زیرک باشید!

تست هوش مادر-اگر واقعا باهوشی بگو کدام زن مادر کودک است؟

تست هوش مادر دزد: آیا می توانید تشخیص دهید که چه کسی در تصویر بالا می تواند مادر کودک باشد؟ این آزمون سرگرمی ذهن شما را به چالش خواهد کشید، پس حسابی دقت کنید و این تست هوش تصویری را دست کم نگیرید. این نوع از آزمون های هوش به تازگی در فیس بوک و توئیتر ترند شده است. ما در گفتنی برای ورزش مغز شما معماهای جذابی از این دست را قرار داده ایم تا شما هم از قافله عقب نمانید.

تا می توانید تمام حواس خود را در این لحظه متوجه این تست هوش مادر دزد کنید. تمام علائم و شواهد موجود در عکس را از نظرتان دور نکنید. این تست قرار است حسابی شما را غافلگیر کند. بنابراین تا می توانید از تمام قوای ذهنی خود استفاده کنید.

پاسخ تست هوش مادر دزد در پایین صفحه

قبل از این که پشیمان شوید و جواب را ببینید سعی کنید دوباره به تصویر بالا نگاه کنید و دوباره ذهن خود را به چالش بکشید. این آزمون می تواند بهترین فعالیت مغزی برای تقویت ذهن شما باشد.

این خیلی عجیبه: تست دردسر بزرگ تو راهه! کی همسر پیرمرد ناقلاست؟!

.

.

.

.

نتیجه تست هوش مادر دزد

تست هوش مادر دزد-نتیجه تست هوش مادر دزد

آیا توانستید پاسخ تست هوش مادر دزد را درست حدس بزنید؟

اگر توانستید که از عهده این تست بربیایید به شما تبریک می گوییم. این آزمون ها با درجه های سختی مختلف باعث ورزش ذهنی خواهند شد. ما در بخش سرگرمی گفتنی جدیدترین تست ها و چالش های ذهنی را برایتان تدارک دیده ایم. خود و اعضای خانواده را به چالش بکشید!

این آزمون های هوش تصویری می توانند علاوه بر محتوای سرگرمی عملکرد مغزی شما را نیز افزایش دهند. معمولا همه ما در طول روز در حال انجام کارهای تکراری هستیم و گاهی احساس می کنیم که مغز در یک حالت پیش فرض و ربات گونه به فعالیت می پردازد.

بنابراین همه ما بایستی با انجام یک سری تمرینات، نبوغ و قوه خلاقیت فکری خود را تحریک کنیم. این آزمون های هوش یکی از بهترین چالش های مغزی پیش روی شماست. شما فقط باید چند دقیقه در روز را به حل این نوع از تست ها اختصاص دهید. باور کنید پشیمان نخواهید شد. بسیاری از کاربران در مواجه با این تست ها غافلگیر شده اند!

آزمون های هوش و پازل های فکری شاید ساده به نظر بیایند اما دقت شما را بسیار بالا می برند. اگر شما روزانه به نوع از معماها نگاه کنید و سعی در پیدا کردن نشانه ها کنید در بلند مدت متوجه می شوید که فقط با یک نگاه مخفی ترین علائم و جزئیات را پیدا می کنید. به قول معروف کار نیکو کردن از پر کردن است. بخش معمای تصویری گفتنی راهکار خوب و آماده ای برای تقویت هوش شماست.

لینک های مرتبط:

تست هوش فنجان: کدام فنجان زودتر پر می شود؟ جواب شوکه کننده است!!

سوال هوش کدام مرد زنده نخواهد ماند؟ باهوش ها بشتابید!

اگر آینده نگریت بالاست بگو کی زودتر طلاق می گیره؟!

معمای قطار: کدام مرد احتمالا تصادف می کند؟!

نوشته های مشابه

4 دیدگاه

  1. اونی‌که‌زرد‌بسته‌به‌گردنش‌چون‌با‌نگاه‌گناه‌کار‌بودن‌
    نسبت‌به‌اعتراض‌پلیس‌در‌چهره‌اون‌ایجاد‌شده

    1. نکته عکس گردنبند دور گردن مادر و دختر بود که یکسان هست ولی نکته شما هم برای این عکس منطقی و جالب بود

  2. گردن بند نکته انحرافی بود، اونی که موهای نارنجی داره مادر دختره چون چشماش هم هم رنگه، تست های اینچنین جوابش رو به همین راحتی ها نمیشه به دست آورد چون طراحان دام پهن میکنن و باعث میشه شخص به اشتباه بیوفته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − 3 =

دکمه بازگشت به بالا