;
سرگرمی

اگر آینده نگریت بالاست بگو کی زودتر طلاق می گیره؟!

تست هوش طلاق: آیا آماده هستید تا به ما بگویید کدام زوج در آینده طلاق خواهد گرفت؟ این تست هوش طلاق یکی از آزمون های ترند این روزها در شبکه های اجتماعی است. تا می توانید به جزئیات تصویر دقت کنید. هیچ نشانه ای را از نظرتان دور کنید.

این آزمون سرگرمی ذهن شما را به چالش خواهد کشید، پس حسابی دقت کنید و این تست هوش تصویری را دست کم نگیرید. این نوع از آزمون های هوش به تازگی در فیس بوک و توئیتر ترند شده است. ما در گفتنی برای ورزش مغز شما معماهای جذابی از این دست را قرار داده ایم تا شما هم از قافله عقب نمانید.

هر سه زوجی که در تصویر می بینید خوشحال و خوشبخت نیستند، یکی از زوج ها وانمود می کنند که عاشق اند اما به زودی جدا خواهند شد و اگر زرنگ باشید خواهید فهمید کدامشان! چون سرنخ ها همیشه برای ادم های تیزبین وجود دارد!

تست هوش طلاق: اگر آینده نگریت بالاست بگو کی زودتر طلاق می‌گیره؟!

این مطلب رو از دست نده: آزمون نقشه دزدی: اگه چشم تیزی داری کی داره برای دزدی بچه نقشه می چینه؟!

تصویر تست هوش طلاق

تست هوش طلاق

تست هوش طلاق:به هر جزئیاتی که می بینید توجه کنید. شما فقط یک فرصت برای حل معمای تصویری دارید.
آیا جرات دارید شانس خود را در این چالش شبکه اجتماعی امتحان کنید ؟ برای یافتن پاسخ این چالش باورنکردنی یک مکان ساکت انتخاب کنید. تنها کاری که باید در معما انجام دهید این است که با توجه به آن چه می بینید، زوجی که جدا می شوند را پیدا کنید، که برای آن فقط چند ثانیه فرصت دارید. هیچ وقت برای تمرین دادن ذهنتان دیر نیست، پس بهتر است همین الان متمرکز باشید.

همچنین بخوانید: سوال هوش مادربزرگ خون آشام: کدامشان انسان عادی نیست؟!

.

.

.

.

.

.

شاید جالب باشد: آزمون هوش شناخت زوج فقیر؛ فقط یه تیزبین واقعی میتونه بفهمه کدوم زوج فقیر هستن؟

پاسخ تست هوش طلاق: 

زوج سمت راست طلاق می گیرند چون زن ناراضی به نظر می رسد و دست همسرش را نگرفته. زبان بدن او غیرصمیمی است.

پاسخ تست هوش طلاق

تست هوش طلاق:معمای تصویری یک جایگزین سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن حداکثر استفاده را ببرند. این شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های بصری، پازل های ویروسی یا منطقی شناخته می شوند. البته همه آنها به یک اندازه خنده دار هستند.

معماهای تصویری به منظور سرگرم کردن مردم ایجاد شده است. آنها به دلیل همه گیری COVID-19 در شبکه های اجتماعی محبوبیت یافتند، زیرا بسیاری از کاربران به اشتیاق برای جلوگیری از سرایت در خانه های مربوطه خود ماندند. آنجا بود که آنها بازی های فکری ویروسی را به عنوان جایگزین های سرگرمی می دیدند. امروزه این چالش ها همه جا هستند. مانند تست بالا که کاربران را گیج کرده و افراد بسیاری در حل آن شکست خوردند.

انواع تست های هوش تصویری در مجله گفتنی وجود دارد که می توانید با آن ها لحظات خوشی برای خود و دیگران بسازید.

هوش بومی یا سیال چیست و چگونه با تست های سرگرمی می توان آن را فعال کرد؟

هر یک از ما با پتانسیل هوشی منحصر به فردی به دنیا می آییم که به طور ژنتیکی از والدین خود به ارث رسیده است. روانشناسان این بالقوه را هوش بومی یا سیال می نامند و می توانند آن را از طریق آزمون های غیرکلامی ارزیابی کنند.

این تست ها به تعیین ضریب هوشی کمک می کنند و مهم هستند زیرا به ما امکان می دهند مهارت های شناختی خود را تمرین کنیم و عملکرد ذهنی خود را بهبود ببخشیم. ایده تست هوش برای اولین بار در اوایل دهه 1900 در فرانسه ظاهر شد. این تست ها توسط روانشناسان و پرسنل نظامی برای تعیین اینکه آیا فرد از نظر روانی برای شغل مناسب است یا خیر استفاده می شد.

علاوه بر این، اگر ما چنین آزمونی را انتخاب کنیم، می تواند به پیشرفت شخصی و حرفه ای ما کمک شایانی کند.

انواع مختلفی از تست های هوش وجود دارد که از روش های مختلفی برای سنجش هوش ما استفاده می کنند. از جمله متداول‌ترین آنها می‌توان به تست‌هایی در قالب توهم‌های نوری، تست‌های دانش عمومی، تست‌های مبتنی بر تمرین‌های ریاضی، تست‌های شفاهی (که فقط از کلمات استفاده می‌کنند) اشاره کرد.

لینک های مرتبط:

رقص ناگهانی زنان فرانسه و مردن بر اثر رقص زیاد:اختلال نادر و وحشتناک در سال 1518 م!

سه فیل در نقاشی سالوادور دالی پنهان شده که فقط نابغه ها آن را میبینند!

این تصویر به شما خواهد گفت که آیا روح شما مهربان است یا خیر!

اگر خطای تصویر رو بگی یعنی تمرکزت عالیه!

نوشته های مشابه

7 دیدگاه

  1. اما مرد C نگاهش به اون یکی خانومه پس بنظرم گزینه Aمیتونن تازه ازدواج کرده باشند🤷🏻‍♀️

    1. بله احتمالا زوج سمت راست طلاق می گیرند چون زن هم ناراضی به نظر می رسد و دست همسرش را نگرفته. زبان بدن او غیرصمیمی است

    1. زوج سمت راست یعنی زوج C احتمالا طلاق می گیرند.چون زن ناراضی به نظر می رسد و دست همسرش را نگرفته. زبان بدن او غیرصمیمی است

  2. زوج سمت راست اگر خوب دقت کنید میبینید که اصلا از نظر روحیات و تیپ و قیافه به هم نمی خورن ، خانم بسیار زیباتر و خوش لباستر از آقاست، یعنی خیلی بالاتر از اونه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 1 =

دکمه بازگشت به بالا