;
سرگرمی

تست هوش مظنون خطرناک کیه؟ اگه درست بگی جا پای جین مارپل گذاشتی!

تست هوش مظنون خطرناک: دانشمندان می گویند که قدرت مغز ما ممکن است در  اوایل دهه 20 یا 30 زندگی شروع به کاهش کند. خبر خوب، با ناشناخته ماندن بیش از نیمی از مغز برای دانشمندان، از قبل واضح است که می توانید با کمک معماها آن را قوی نگه دارید.

مزایای آن دو برابر می شود، زیرا این کارهای گیج کننده به محض یافتن پاسخ مناسب، هورمون شادی شما را نیز افزایش می دهد.

از سن و سال ما که دیگر گذشته است؛ حتماً این جمله اشتباه و آشنا را شنیده‌اید و شاید هم در دسته‌ای که از آن استفاده می‌کنند. این جمله‌ای که از انرژی‌های منفی و مخرب می‌تواند زندگی کند را به دره رکود و رخوت بکشاند.

شاید برایتان جالب باشد: تست شخصیت قورباغه ثروت: یه قورباغه انتخاب کن تا بگم چجوری پولدار میشی؟

کدام قانون و تفکر منطقی، بزرگان نباید از کارهایی که سراسر فایده است، انجام دهند؟ مثلاً بازی کردن، آن هم بازی فکری یکی از مواردی است که پیر و جوان نمی‌شناسد.

بخش معمای تصویری و هوش تصویری گفتنی با انواعی از معماها و چالش ها پذیرای شماست. کافی است به بخش سرگرمی ما سری بزنید.

در تست هوش مظنون خطرناک، فقط افرادی که روحیه کارآگاهی دارند موفق می شوند فرد مظنون و خطرناکی را که قصد ربودن کودک را دارند، پیدا کنند. آیا به اندازه خانم مارپل باهوش هستید؟!

حتما بخوانید: لاغری دوباره مد شد: چرا مدل های چینی با وجود خوردن برنج لاغر و کم وزن اند؟!

تست هوش مظنون خطرناک کیه؟ اگه درست بگی جا پای جین مارپل گذاشتی!

تست هوش مظنون خطرناک

.

حتما ببین: تست بینایی قلب مخفی که می تپد را اگر زیر 5 ثانیه بیابی هوش تصویری ات عالیست!!

.

.

تست هوش مظنون خطرناک:

اگر پاسخ تان را آماده کرده اید وقتش رسیده که در ادامه جواب را ببینید. اگر پاسختان یکی بود به خودتان آفرین بگویید و اگر نه ناامید نشوید! هزاران تست در دنیا هست که بخش های مختلف هوش شما را می سنجد. شاید اینجا اشتباه کنید اما تست های دیگر ممکن است برایتان مثل آب خوردن باشد!

شاید جالب باشد: تست بینایی پلاتی‌پوس: افرادی که تیزبینی شون کل همه رو می خوابونه نوک اردکی متفاوت و می بینن!

.

.

.

جواب تست هوش مظنون خطرناک

آیا می توانید بگویید چرا هر دو به یک اندازه خطرناک هستند؟؟

این تست رو از دست نده: تست بینایی گربه شهر آبی کجا قایم شده؟ مواظب باش چشمات چهارتا نشه!

جواب تست هوش مظنون خطرناک

توضیح تست هوش مظنون خطرناک:

عده زیادی از افراد فکر کردند مرد سمت چپ به دلیل خالکوبی و چهره آرایش شده خطرناک است و بنابراین او می خواهد بچه را بدزدد.

عده ای دیگر نیز گفتند این دید کلیشه ای است و لزوما این نشانه ها از یک نفر خطرناک نمی سازد. بنابراین سوال انحرافی است و مرد سمت راست خطرناک است.

اما باید بگوییم که هر دو جواب غلط است! کافیست به زبان بدن دو کودک نگاه کنید. هردوی آن ها ترسیده اند و فرد روبرویشان را نمی شناسند. بنابراین هر دو نفر خطرناک هستند!

خب آیا به رو دست خانوم مارپل زدید؟ آیا توانستید جواب درست را به تست هوش مظنون خطرناک بدهید؟؟

مجله گفتنی هر روز در بخش سرگرمی تست های مختلفی را به اشتراک می گذارد:

جین مارپل کیست؟

خانم مارپل

جین مارپل که با نام خانم مارپل (به انگلیسی: Miss Marple) نیز شناخته می‌شود، یکی از شخصیت‌های داستانی نویسنده جنایی‌نویسِ انگلیسی آگاتا کریستی است. او زن مسن تنهایی است که برای تفنن به حل مسائل جنایی می‌پردازد.

شخصیت خانم مارپل اولین بار در داستان قتل در خانه کشیش به خوانندگان معرفی گردید که در آن بیشتر به نظر می رسد فضول و اعصاب خرد کن است و در داستان های بعدی این شخصیت پخته تر و دوست داشتنی تر شد.

او در دهکده “سنت ماری مید” زندگی می کند، به بافتنی علاقه دارد و برادرزاده اش “ریموند وست” که نویسنده مشهوری است گاهی او را به سفرهای گرانقیمت می فرستد. بسیار باهوش است و به گوش دادن به غیبت ها علاقه زیادی دارد.

آیا بازی های آموزشی مغز می توانند ذهن شما را جوان نگه دارند؟

تست هوش مظنون خطرناک: روانشناسان دریافته‌اند که آموزش شناختی در واقع می‌تواند برای مهارت‌هایی مانند حافظه و حل مسئله بازده داشته باشد. اما دانشمندان هنوز در حال بررسی جزئیات مربوط به بهترین روش تبدیل این آموزش به بازی های مغزی هستند که کارآمد هستند.

مطالعه دانشمندان علوم اعصاب بر روی مغز

تست هوش مظنون خطرناک: دانشمندان علوم اعصاب در سراسر جهان در حال کار بر روی ایجاد یک نظریه کلی در مورد چگونگی عملکرد یک مغز سالم هستند. مشابه روشی که نظریه بیگ بنگ یک توضیح احتمالی برای کیهان ارائه می دهد و به هدایت تحقیقات در مورد منشأ جهان کمک می کند، یک نظریه عملکرد سالم مغز توضیحی ممکن از نحوه عملکرد مغز و کل سیستم عصبی ارائه می دهد و کمک می کند.

تئوری عملکرد مغز سالم همچنین ممکن است به توضیح چگونگی آسیب‌ها و بیماری‌ها در عملکرد مغز کمک کند و در نتیجه به محققان کمک کند تا مسیرهای جدیدی را برای تحقیقات در مورد آسیب‌های مغزی و بیماری‌های مغزی شناسایی کنند.

دانش بیشتر در مورد عملکرد سالم مغز نیز ممکن است به الهام بخشیدن به توسعه فناوری‌های هوشمند کمک کند که برخی از قابلیت‌های بی‌نظیر مغز انسان را تقلید می‌کنند. اگر ابرکامپیوترها – که هر کدام می توانند سالانه میلیون ها دلار برق و همچنین مقادیر زیادی آب خنک کننده مصرف کنند – بتوانند با کارایی انرژی و قدرت پردازش مغز مطابقت داشته باشند، مصرف انرژی عظیم آنها به شدت کاهش می یابد و علم و نوآوری به جلو می روند. .

دانشمندان علوم اعصاب پیشرفت هایی را در جهت درک مغز داشته اند. آنها مناطقی از مغز را شناسایی کرده اند که عملکردهای خاصی از جمله عملکرد گفتار و حرکتی را تنظیم می کنند و می توانند تغییرات ساختاری و عملکردی را که در طول عمر حیوان در مغز رخ می دهد، تشخیص دهند.

این مطالب هم جالب هستند:

نوشته های مشابه

4 دیدگاه

  1. داش چپی خطرناکه چون دختره فقط انگشت مرد سمت راست رو گرفته و میتونه راحت فرار کنه ولی مرد سمت چپ دست پسره رو محکم گرفته و پسر نمیتونه در بره

  2. سلام وقت بخیر
    ذهن من می گه تحلیل شما هم غلطه
    دلایل
    ۱, چهره پریشان نشان از فقط فرد خطرناک نیست …
    ۲, کودک سمت راست در خطر نیست چون دست مرد رو خودش گرفته و داره می کشه ببره جایی که می خواد به مرد یه چیزی رو نشون بده و مشخصه هر دو توی خونه ی شخصی هستن چون مرد داشته تلویزیون می دیه
    ۳, بنا بر ظاهره تصویر کودک سمت چپ در خطره چون مرد سمت چپ دست پسر رو گرفته و داره می کشه در حالی که پسر در حال مقاومت از کشیده شدنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 1 =

دکمه بازگشت به بالا