;
فرهنگ و هنرهنرمندان

لیلا زارع بازیگر معروف ایرانی و مرد جوان در زندگی اش + عکس

لیلا زارع یکی از بازیگران کار درست سینما و تلویزیون ایران است. تصویری از او در کنار یک مرد جوان حاشیه های زیادی در فضای مجازی ایجاد کرد. شباهت چهره خانم بازیگر و این مرد جوان باعث شد تا همه پی ببرند که نسبتی میان این دو وجود دارد.

لیلا زارع بازیگر سینما و تلویزیون که با نقش آفرینی در فیلم سوپراستار و مجموعه تلویزیونی ارمغان تاریکی به شهرت و محبوبیت رسید، همراه با پسرش در دومین اکران مردمی فیلم سینمایی ضد در پردیس سینمایی کوروش حضور یافت. حواشی اکران فیلم سینمایی ضد در 22 آذرماه با تولد پسر لیلا زارع همراه بود، تصاویری از تولد صمیمانه پسر خانم بازیگر در فضای مجازی منتشر شده که در ادامه این بخش از فرهنگ و هنر مجله گفتنی مشاهده می کنید.

حتمن ببینید: سروش صحت از زنش رونمایی کرد+ عکس های کودکی و بزرگسالی

این هم جالبه: جورجینا زن کریس رونالدو قبل از شهرت این شکلی بوده+ عکس و داستان آشنایی

لیلا زارع و پسرش
لیلا زارع و پسرش

دومین اکران مردمی فیلم سینمایی «ضد» چهارشنبه 22 آذرماه در پردیس سنیمایی کوروش برگزار شد. در این اکران لیلا زارع، نادر سلیمانی، مهدی نصرتی و امیرعباس ربیعی کارگردان و محمدرضا شفیعی تهیه کننده اثر و دیگر عوامل حضور داشتند، در اکران این فیلم جشن تولد پسر لیلا زارع نیز برگزار شد.

از دست نده: الهام چرخنده و شوهر جدیدش+ عکس های عاشقانه با آقای همسر

فیلم سینمایی ضد در ژانر سیاسی عاشقانه توسط امیرعباس ربیعی ساخته شده که در جشنواره فیلم فجر چهلم نامزد دریافت 7 سیمرغ و برنده 2 سیمرغ بلورین بهترین نقش مکمل مرد و بهترین طراحی صحنه شد.لیلا زارع، لیندا کیانی، نادر سلیمانی، مجید پتکی، روزبه رئوفی، عماد درویشی، مهشید جوادی از بازیگران فیلم هستند.

بیوگرافی کوتاه از لیلا زارع

لیلا زارع1

لیلا زارع بازیگر ایرانی سینما، تلویزیون و تئاتر، متولد 21 مهر 1359 در تهران است که در رشته مدیریت بازرگانی فارغ التحصیل شده است. خانم بازیگر در سال 1382 فعالیت حرفه ای خود را در عرصه بازیگری آغاز نمود و سابقه نقش آفرینی در آثاری همچون ضد، خانه روشن، خانه دیگری، غیرمجاز، معکوس، ممنوعه، پسرکشی، گنجشکک اشی مشی، با دیگران، شیفت شب، امتحان نهایی، یک کیلو و بیست و یک گرم، جن زیبا، دل، روز بلوا، خون شد، لاک‌پشت و حلزون و زیر نور کم را در کارنامه هنری خود دارد.

برایتان جالب خواهد بود

دیکاپریو و زن جدیدش: جذابیت فیزیکی این زن سرخ پوست فوق العاده ست!

دختر پشت پنجره ترکیه که از جنس مخالف می ترسید+ عکس

مهراوه شریفی نیا افغانستان رفت+عکس و ویدیو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + 1 =

دکمه بازگشت به بالا