;
گوناگون

آیاکو کوبایاشی بازیگر کودکی اوشین الان چه شکلیه؟+ عکس های جدید

آیاکو کوبایاشی: تصویری جالب از بازیگر نقش کودکی اوشین بعد از ۳۵ سال منتشر شد که چهره او قابل تشخیص نیست. عکسی جالب و دیدنی از آیاکو کوبایاشی که او را با نقش کودکی اوشین می شناسید بعد از ۳۵ سال نظر همه را جلب کرد. با بخش گوناگون مجله گفتنی همراه باشید.

متولدین دهه‌های ۳۰، ۴۰ و حتی ۵۰ خاطرات زیادی را با سریال اوشین دارند. این سریال یکی از برنامه‌های خاطره انگیزی بود که در دوران جنگ هشت ساله ایران و عراق پخش می‌شد. این روزها با پخش مجدد آن از تلویزیون همه بازیگران این سریال ترند جستجوی مردم ایران شده اند.

این هم جالبه: خانواده هادی چوپان در خارج بعد از پولدار شدن+ تصاویر

بیوگرافی آیاکو کوبایاشی

در ۱۱ آگوست ۱۹۷۲ در توکیو ژاپن به دنیا آمد. او بازیگری است که با اوشین (۱۹۸۳) و معجزه در چهار روز (۲۰۰۵) شناخته شده است.

سریال “اوشین” یا “سالهای دور از خانه” اولین بار سال ۱۳۶۵ از شبکه دو سیما پخش شد. این سریال به سرعت جایگاه خود را در میان تماشاگران تلویزیون بدست آورد.

وی در آن زمان تنها ۱۱ سال داشت و این نقش، نقطه عطفی در حرفه بازیگری او شد. مخاطبان ژاپنی تاکنون هر بار که نام او را می شنوند به تصویر دختر کوچک اوشین نزدیک به ۴۰ سال پیش می افتند.

آیاکو کوبایاشی بازیگر کودکی اوشین
آیاکو کوبایاشی بازیگر کودکی اوشین

این هم جالبه: آناهیتا کریمی همسر سردار آزمون کیه و چکاره هست؟ + عکس

او هم اکنون ۵۲ ساله است و یک بار دیگر با پخش مجدد سریال اوشین بر سر زبان‌ ها افتاده است. در ادامه تصاویر جدیدی از این بازیگر را مشاهده خواهید کرد.

عکس های بزرگسالی آیاکو کوبایاشی بازیگر کودکی اوشین

سریال اوشین داستان زندگی زنی را به تصویر میکشید که زندگی پرفراز و نشیب او مورد توجه خانم های خانه‌دار قرار گرفته و با استقبال روبرو شد. در این سریال که در تلویزیون ایران با عنوان سالهای دور از خانه پخش می شد “آیاکو کوبایاشی” ایفاگر نقش دوران کودکی اوشین، “یوکو تاناکا” ایفاگر نقش جوانی و “نوبوکو اوتاوا” نقش میانسالی و کهنسالی شخصیت اصلی فیلم را بازی کردند.

آیاکو کوبایاشی2

 

این مطالب هم جالبن:

بهترین خوراکی برای چاقی صورت: نحوه استفاده از جوانه گندم برای چاقی صورت!

خواص روغن مازولا و مضرات آن برای سلامتی بدن

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 16 =

دکمه بازگشت به بالا