;
سرگرمی

آیا می توانید خرگوش پنهان را قبل از شکارچی در داخل جنگل پیدا کنید؟

خرگوش پنهان: افراد با قدرت دید قوی می توانند چهره مخفی یک خرگوش را در داخل جنگل در عرض 5 ثانیه تشخیص دهند. آیا می توانید خرگوش کوچک را قبل از شکارچی ببینید؟

آیا می توانید خرگوش پنهان را قبل از شکارچی در داخل جنگل در عرض 5 ثانیه پیدا کنید؟ بخش سرگرمی گفتنی را از دست ندهید.

تست بینایی تصویری عمیقاً جذاب است و روش ما را در درک اشیا به چالش می کشد. انواع بسیاری از توهمات نوری مانند توهمات فیزیولوژیکی، فیزیکی و شناختی وجود دارد.

این معماهای تصویری نیز بخشی از روانکاوی هستند زیرا تا حدودی به چگونگی درک مغز شما از چیزها می پردازند. یک مغز عادی انسان می تواند اشیا یا تصاویر را به گونه ای متفاوت ببیند که درک جداگانه ای از هر زاویه ایجاد می کنند. یکی از این تصاویر هوشمندانه را می توان در تصویری مشاهده کرد که در آن یک خرگوش در جایی از تصویر پنهان شده است.

تصویر تست بینایی خرگوش پنهان

خرگوش پنهان را قبل از شکارچی در داخل جنگل پیدا کنید!

خیلی جالبه این تست: مهارت تیزبینی: اگه همه اعداد رو تشخیص بدی نابغه ای!

خرگوش پنهان- آیا می توانید خرگوش پنهان را قبل از شکارچی در داخل جنگل پیدا کنید؟

تصویر خرگوش پنهان به عنوان یک بازی فکری هم برای کودکان و هم برای بزرگسالان ایجاد شده است. در این توهم نوری، یک شکارچی با سگش بیرون از جنگل ایستاده است. شکارچی تفنگ را حمل می کند تا خرگوش را در جنگل شکار کند. با این حال، خرگوش در جایی در داخل جنگل پنهان شده است.که اگر دهن تان آماده باشد خیلی سریع می توانید پیدا کنید.

حتما ببین: تست دردسر بزرگ تو راهه! کی همسر پیرمرد ناقلاست؟!

آیا می توانید خرگوش پنهان را قبل از شکارچی در 5 ثانیه پیدا کنید؟

سعی کنید به بوته های پشت شکارچی در پس زمینه جایی که درختان وجود دارد نگاه کنید. آیا توانستید خرگوش را در توهم تشخیص دهید یا خرگوش خیلی خوب پنهان شده بود؟

جواب تست بینایی خرگوش پنهان

.

.

.

.

.

درست کردن اسپری برای باز کردن گره مو با رزماری: به راحتی شانه بزنید!

خرگوش پنهان-جواب

خرگوش در بوته ای در سمت راست پایین تصویر به طور محتاطانه در نزدیکی درخت پنهان شده است. ادعا شده است که افرادی با مهارت های مشاهده خوب و دید بالاتر از حد متوسط ​​می توانند خرگوش پنهان را در 5 ثانیه تشخیص دهند. این تصویر هزاران بزرگسال را گیج کرده است زیرا یافتن خرگوش پنهان بسیار دشوار است.که البته اگر ذهن خوبی داشته باشید و تمرین اینگونه داشته باشید خیلی کارتان راحتتر خواهد بود بسیاری از تحقیقات و مطالعات نشان داده اند که هر چه بیشتر مغز خود را با پازل های دشوار تمرین دهید، باهوش‌تر خواهید بود.

انواع معماها همیشه بینش شگفت انگیزی از نحوه عملکرد مغز ما می دهد. ترکیبات خاصی از رنگ، نور و الگوها می توانند مغز ما را فریب دهند تا چیزی را که وجود ندارد به صورت بصری درک کند. پس به ما بگویید، آیا توانستید خرگوش پنهان شده در داخل جنگل را در زمان تعیین شده تشخیص دهید؟

لینک های مرتبط:

خیلی جالبه: تست هوش دکتر فیک را شناسایی کنید! کدوم مشکوک می زنه؟

 حیوانات قطار: چندتا حیوان را می توانید ببینید؟!

تست بینایی کروکودیل را در عرض 5 ثانیه پیدا کنید!

نوشته های مشابه

6 دیدگاه

  1. سلام وعرض ادب .بسیار عالی ومبتکرانه بود .با تمرکز درمورد پبدا کردن خرگوش قبل از شکارچی با تمرکز می بینیم که شکارچی هم سرگردان به دنبال اوهست ولی ان خرگوش پشت سر ان شکارچی بین چمنزارهای سبز پنهان شده من ان را زیر پنج ثانیه پیدا کردم .
    *من یک بار دیگر خدمتتون عرض می کنم مشکل از موبایل من است که اعداد را البته فعلا به صورت انگلیسی یا زبانی به جز فارسی ثبت نمی کند *بازهم جهت تعبیه ی این مطالب وبه چالش کشیدن وفعال کردن مغز درshort memory و long memory رهنمون می نماید .خودتون مشاهده می فرمایید من اشاره کردم دراعداد به انگلیسی موبایل من مشکل دارد دراعداد نه در tedxts به هرحال سپاسگزارم.لطف حضرتعالی مستدارم

    1. سلام و احترام، بله واقعا گاهی اوقات راه حل در جلوی چشمان ما قرار دارد. سپاس از وقتی که گذاشتید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + نوزده =

دکمه بازگشت به بالا