;
سرگرمی

ثابت کنید بینایی خوبی دارید و خطای جاده را در عرض 5 ثانیه پیدا کنید!

خطای جاده چیست؟ خوب به تصویر نگاه کنید و به ما بگویید آیا می توانید خطایی که در عکس وجود دارد را پیدا کنید؟ شما فقط 5 ثانیه فرصت دارید.

این تست با سرعت بینایی بالا را با دقت حل کنید و ثابت کنید که درک شما تیز و بالاتر از حد متوسط ​​است!

 

به نظر آسان است، اما اکثریت قریب به اتفاق در تلاش برای غلبه بر این معمای تصویری شکست خوردند. به شما هشدار می دهیم که این چالش مانند سایر چالش های موجود در شبکه های اجتماعی نیست. در گفتنی امروز قدرت دید خود را به چالش بکشید.

 

حتما ببین: تست دردسر بزرگ تو راهه! کی همسر پیرمرد ناقلاست؟!

آیا برای رویارویی با این چالش در گفتنی آماده اید؟

خطای جاده را در عرض 5 ثانیه پیدا کنید:

خطای جاده

برای این که حوصله شما سر نرود پاسخ خطای جاده را در پایین صفحه

قرار داده ایم:

ممکن است یک صحنه روستایی معمولی به نظر برسد، اما چیزی در این تصویر وجود دارد که کاملاً غیرعادی است و باید در اسرع وقت اصلاح شود. از آنجایی که ما معتقدیم پتانسیل مشاهده خوبی دارید، 5 ثانیه به شما فرصت می دهیم تا به خوبی به تصویر نگاه کنید و متوجه شوید که خطا کجاست!

.

.

.

.

.

قبل از این که پشیمان شوید و جواب را ببینید می توانید برگردید و مجدد به تصویر خطای جاده نگاهی بیندازید

خوب تا اینجا زمان شما هم احتمالا به پایان رسیده پس جواب خطای جاده را با هم می بینیم:

خطای جاده-نتیجه

جواب خطای جاده:

خطای تصویر روی تابلو راهنمایی است. نماد عبور نشان داده شده نادرست است. دلایل بیشتر و توضیح این تست را برایمان کامنت کنید.

اگر می خواهید این ماموریت را با کسی که در کنارتان است به اشتراک بگذارید، خیالتان راحت باشد. در این صورت، شما می توانید به عنوان دو نفر یا به عنوان حریف با هم کار کنید، این به شما بستگی دارد. در پایان آنچه واقعاً اهمیت دارد عملکرد خوب شما در چالش است.

اگر توانستید به راحتی معما را حل کنید، تبریک می گویم! این نشانه آن است که شما به خوبی می توانید دانش را با مهارت های بینایی هماهنگ کنید. اگر به زمان بیشتری از زمان مقرر نیاز داشتید، اما توانستید پاسخ صحیح را دریافت کنید، باز هم به شما تبریک می گوییم، زیرا با وجود این که باید روی چابکی خود بهتر کار کنید، توانایی خوبی در خواندن موقعیت ها از خود نشان دادید.

اگر به دلیل نداشتن مهارت ترافیکی نتوانستید خطا را پیدا کنید، نگران نباشید، ما یک دسته بندی کامل از تست ها را در وب سایت خود داریم که می توانید در آن لذت ببرید و مهارت های خود را در متفاوت ترین چالش ها محک بزنید.

تست ها ابزار بسیار جالبی برای بهبود مهارت های بصری و استدلال ما هستند. آنها ممکن است در مقایسه با اخبار شبکه های اجتماعی غیر جالب به نظر برسند، اما مزایای زیادی به ما ارائه می دهند و مطمئناً سزاوار زمان بیشتری از روتین ما هستند.

این گونه فعالیت ها را به روال خود اضافه کنید تا تمرکزتان افزایش پیدا کند، پشیمان نخواهید شد!

لینک های مرتبط:

6 خطای موجود در کتابخانه را در 10 ثانیه پیدا کنید و ثابت کنید که دقت بالایی دارید

معمای تصویری مار درختی: زیر ۱۰ ثانیه پیدایش کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 − یک =

دکمه بازگشت به بالا