;
سرگرمی

آزمونی برای قوی ها! خطای این تصویر کجاست؟

خطای کشتی: آیا می توانید بفهمید خطای کشتی دقیقا کجاست؟ چه مشکلی در این تصویر وجود دارد؟ اگر دید خوبی دارید و می خواهید خود را به چالش بکشید این معمای تصویری برای شماست.

تصویر را به خوبی آنالیز کنید و سعی کنید در کمترین زمان ممکن خطا را پیدا کنید! شما فقط 5 ثانیه فرصت دارید.

 

ما در زندگی همیشه با خطاها سر و کار داریم، به عنوان مثال در ترافیک، محل کار، در روابط شخصی خود و غیره. ما در جامعه‌ای متشکل از افراد ناقص زندگی می‌کنیم و به همین دلیل رایج است که در زمان‌های مختلف عواقب برخی انتخاب‌های نادرست را متحمل می‌شویم، چه خودمان و چه اطرافیان.

 

حتما ببین: تست دردسر بزرگ تو راهه! کی همسر پیرمرد ناقلاست؟!

با کسب تجربه، راحت‌تر یاد می‌گیریم که این عیوب را شناسایی کرده و برای اصلاح آن‌ها، چه جزئی و چه بزرگ، قدم برداریم. گفتنی امروز قدرت دید شما به خوبی می سنجد.

تصویر معمای تصویری خطای کشتی

خطای کشتی-آزمونی برای قوی ها! خطای این تصویر کجاست؟

اجازه ندهید این فرصت از دستتان برود و با چالش های باورنکردنی که مجله گفتنی هر روز می گذارد نشان دهید که چه توانایی هایی دارید:

خطای کشتی: اگر از نظر اجتماعی فردی فعال هستید که با افراد زیادی ارتباط برقرار می کنید و مکان های زیادی را می شناسید، احتمالاً توانایی بیشتری در ایراد گرفتن از رفتارها یا موقعیت های انسانی دارید.

در این صورت مطمئناً حل چالش خطای کشتی که امروز ارائه می کنیم برای شما دشوار نخواهد بود. در تصویر بالا صحنه ای به ظاهر متداول را می بینیم که شاید خیلی ها در زندگی روزمره خود دیده باشند، به خصوص اگر در کنار دریا زندگی کنند. یک کشتی به آرامی روی آب ها سر می خورد و راه خود را باز می کند، اما در این صحنه چیزی اشتباه است. آیا می توانید آن را پیدا کنید؟

برای دیدن پاسخ معمای تصویری خطای کشتی به پایین صفحه بروید:

.

.

.

.

.

برای این که بتوانید این چالش خطای کشتی را بدون مشکل اساسی به پایان برسانید، باید ثابت کنید که نه تنها تیزبین هستید، بلکه بسیار سریع نیز هستید و قادر به شناسایی عیوب هستید.

علاوه بر این، خوب است کمی در مورد حمل و نقل دریایی اطلاعات داشته باشید. خوب، اگر در دنیای ناوبری تازه کار هستید، کمی منطق به شما کمک می کند تا پاسخ را بیابید. سریع‌ترین افراد معمولاً آن را حداکثر در 10 ثانیه انجام می‌دهند.

 متن را به پایین اسکرول کنید و متوجه شوید!

اگر هنوز در تکمیل چالش مشکل دارید، در زمان معطل نشوید، ثانیه های لازم را صرف کنید تا تصویر را به خوبی درک کنید و هر چیزی را که به نظر می رسد با صحنه مناسب نیست تجزیه و تحلیل کنید.

اگر هنوز نتوانستید خطا را پیدا کنید، به شما یک نکته می‌دهیم: روی کشتی، به‌ویژه تجهیزات پشتیبانی آن تمرکز کنید. یک نکته اضافی این است که این موضوع در مورد رنگ یا شکل نیست، بلکه در مورد قرار دادن است.

پاسخ خطای کشتی :

خطای کشتی-پاسخ

اشتباه این است که لنگر در انتهای کشتی است، در حالی که درست است که در کمان بوده است. بنابراین باید در جلو باشد. بنابراین، برای حل این تست، باید کمی در مورد آن بدانید یا از منطق برای مرتبط کردن مکان لنگر با عملکرد خود استفاده کنید.

عملکرد شما چطور بود؟ آیا توانستید به راحتی خطا را پیدا کنید؟ در آن صورت، ما به شما تبریک می‌گوییم، زیرا این ساده‌ترین چالشی نبود که در اینجا ارائه کرده‌ایم. اگر بدون نگاه کردن به نتیجه نتوانستید پاسخ را بیابید، ممکن است قبل از انجام تست‌های پیچیده‌تر به آموزش نیاز داشته باشید.

اما نگران نباشید، ما یک دسته بندی مسابقه پر از پازل هایی از متنوع ترین سطوح پیچیدگی داریم که مطمئناً شما را به یک استاد رصد تبدیل می کند!

لینک های مرتبط:

این تست رو هم ببینین: تست هوش مرده وحشت زده ات می کنه! کدومشون چند لحظه قبل مرده؟!

حتمن اینم ببین!: اگه برق از سرت نمی پره بگو کدوم مسافر میلیاردی پول پارو می کنه؟!!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + 17 =

دکمه بازگشت به بالا