;
سرگرمی

چرا جو بایدن و همسرش اینقدر بزرگ شده اند؟

جو بایدن: برای ایجاد این ترفند نوری نیازی به ترفند خاصی ندارید. اگر آیفون ۱۱ یا ۱۲ دارید، می توانید نسبت رئیس جمهور پیشین ایالات متحده را بسیار کوچک کنید.عکاس کارلی ارل آن را توضیح می دهد:

جالب است بدانید چیزی در مورد این عکس با حضور جو و جیل بایدن و رئیس جمهور سابق جیمی کارتر و بانوی اول سابق روزالین کارتر به نظر سوال برانگیز است؟

جو بایدن و همسرش
خانه عروسکی نیست: رئیس جمهور آمریکا، جو بایدن و همسرش جیل از جیمی کارتر و همسرش روزالین دیدار می کنند. عکس: مرکز کارتر

نظر تخصصی یک عکاس درباره راز این عکس ها:

مطمئناً اینطور است. از کجا شروع کنیم … مقیاس Biden v Rosalynn بسیار غیر معمول است – او سه برابر اندازه کارتر به نظر می رسد و حتی اگر تغییرات جسمی طبیعی در دوران پیری ممکن است در اینجا نقش داشته باشد ، من فکر نمی کنم که پیری اینقدر شما را کوچک کند. همچنین، مقیاس پای جیمی کارتر نسبت به بقیه اعضای بدن او عجیب است. در آخر ، به صندلی های اتاق نشیمن توجه کنید. بعید به نظر می رسد

بنابراین بایدن ها در واقع حدود سه برابر بزرگتر از کارترها نیستند؟

نه . من مطمئنم که جو بایدن قد کمی بلندتر از روزالین دارد ، اما نه به این اندازه. با استفاده از یک لنز زاویه باز ، تصویر تحریف می شود. هنگام عکسبرداری در فضای کوچکتر ، اغلب فضای کافی برای حرکت به عقب ندارید تا همه افراد در کادر قرار بگیرند ، بنابراین از لنزی استفاده می کنید که می تواند همه آن را در تصویر بگیرد. متأسفانه ، اگر از لنزی کاملاً باز استفاده می کنید ، در حالی که عکاس بسیار نزدیک به سوژه ها ایستاده ، عکس را تحریف می کند.

جان کی، نخست وزیر سابق نیوزیلند، بعد از بازی نیمه نهایی جام جهانی راگبی ۲۰۱۵ بین آفریقای جنوبی و نیوزیلند در لندن، به ساموئل ویتلوک تبریک می گوید. عکس: فیل والتر

جو بایدن و همسرش
جان کی، نخست وزیر سابق نیوزیلند/عکس: فیل والتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا