;
سرگرمی

پاسخ آزمون شناسایی انسان سالم از بین زامبی ها را پیدا کنید

آزمون شناسایی انسان سالم از بین زامبی ها: سوالات هوش تصویری می تواند برای شما مفید باشد. از این جهت که این سوالات می تواند شما را سرگرم کرده و ذهن و مغز شما را ورزش دهد. در آزمون شناسایی انسان سالم ، شما با یک سوال تصویری جذاب روبرو هستید. اگر فکر می کنید مهارت های شناختی شما برای شکست دادن این معمای تصویری شگفت انگیز عالی است، نمی توانید فرصت بررسی و حل آن را از دست بدهید.

مجله گفتی امروز معمای تصویری جدیدی را به شما معرفی می کند که به یکی از محبوب ترین سوالات و معماهای تصویری شبکه های اجتماعی تبدیل شده است. بسیاری از کاربران در شبکه های مجازی پس از مواجه شدن با این آزمون دچار سردرد شدند و نتوانستند در زمان مشخص شده 5 ثانیه ای آن را حل کنند. با مجله گفتنی و آزمون شناسایی انسان سالم از بین زامبی ها همراه باشید و تلاش کنید در زمان مشخص شده بر این آزمون غلبه کنید.

خیلی جالبه: تست شخصیت: آیا شما یک ریسک پذیر جسور هستید یا یک تصمیم گیرنده دقیق!

آزمون شناسایی انسان سالم از بین زامبی ها

هزاران نفر برای غلبه بر این معمای تصویری مرموز تلاش کردند، اما تنها 5 درصد موفق به یافتن پاسخ در مدت زمان تعیین شده شدند، گروه دیگر پس از چندین بار شکست منصرف شدند.

آیا شما اماده ای؟ توصیه می کنیم از هرگونه حواس پرتی پرهیز کنید و برای یافتن پاسخ آزمون شناسایی انسان سالم از بین زامبی ها، تمام جزئیات تصویر را بررسی کنید.

در تصویر آزمون شناسایی انسان سالم از بین زامبی ها شما سه شخص را می بینید. در نگاه اول، هر سه این افراد عادی به نظر می رسند. اما اگر خوب دقت کنید از میان این سه نفر، فقط یکی انسان سالم است و زامبی نیست. این فرد کدامیک از افراد تصویر است؟ با دقت به تصویر آزمون شناسایی انسان سالم نگاه کنید.

جالبه: مهماندارهای هواپیما باید از نظر ظاهری چطوری باشند؟

آزمون شناسایی انسان سالم از بین زامبی ها1

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی انسان سالم از بین زامبی ها

آیا پاسخ صحیح آزمون شناسایی انسان سالم را پیدا کردید!؟ اگر پیدا نکردید، نگران نباشید، مجله گفتنی به همه چیز فکر می کند و تصویر حل شده را به شما نشان خواهد داد. اما قبل از دیدن پاسخ 5 ثانیه دیگر فرصت دارید!

.

.

.

.

.

.

جالب و خواندنی: داستان عطایش را به لقایش بخشیدم!

پاسخ آزمون شناسایی انسان سالم از بین زامبی ها: فرد اول از سمت راست یک زامبی است. چشمان قرمز او مشخصی است. فرد وسطی نیز زامبی است. به دستانش نگاه کنید. استخوان انگشت او مشخص است. تنها فرد سالم در میان سه فرد درون تصویر آزمون شناسایی انسان سالم، فرد سمت چپ است.

آزمون شناسایی انسان سالم از بین زامبی ها2

امیدوارم از آزمون شناسایی انسان سالم از بین زامبی ها استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش سرگرمی گفتنی مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

زامبی

زامبی

زامبی (انگلیسی: zombie) یک مردهٔ از گور برخاسته و از لحاظ جسمانی متحرک و افسانه‌ای است که از طریق زنده کردن یک جنازه به وجود آمده‌است. زامبی‌ها بیشتر در آثاری با ژانر ترسناک و فانتزی یافت می‌شوند. این اصطلاح از فولکلور هائیتی آمده که در آن زامبی یک بدن مرده‌است که از طریق روش‌های مختلف و معمولاً جادویی مانند زنده می‌شود.

برایتان جالب خواهد بود

حتمن بخوانید: داستان فروش بوی کباب و راه حل ملانصرالدین!

ساخت کاردستی قورباغه برای کودکان+ خیلی ساده به همراه ویدیو

آیا می توانید جواب این تست هوش را یافته و عدد گم شده را در 10 ثانیه پیدا کنید؟

تست بینایی با آهوی مخفی در طبیعت که دید قوی لازم داره!

داستان دختران شاه و پسر زیبایی که با هر سه دختر پادشاه ازدواج کرد!

آزمون شناسایی پدر واقعی دختر رو اگه جواب بدی؛ واقعن نابغه ای!

تست شخصیت: چگونه استرس را کنترل می کنید؟ آیا تمایل به حفظ آرامش دارید یا اغلب احساساتی می شوید؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − 3 =

دکمه بازگشت به بالا