;
سرگرمی

اگر بتوانید گربه پنهان شده را در کمتر از 10 ثانیه در این عکس ببینید، چشمانی به تیزی شاهین دارید.

تست قدرت بینایی با گربه در درخت: توهمات نوری” تصاویری هستند که مغز شما را فریب می دهند و توانایی شما را برای مشاهده اشیا آزمایش می کنند. زیبایی توهمات نوری در نحوه جلب توجه کاربر برای مدت کوتاهی نهفته است. ثابت می کند که ورزش خوبی برای مغز است.

تمرین منظم توهمات نوری برای بهبود تمرکز و مهارت های مشاهده ای شما مفید است. آیا مهارت مشاهده خوبی دارید؟ پس بیایید با تست قدرت بینایی با گربه در درخت این قدرت مشاهده شما را بسنجیم.

 

تصویر تست قدرت بینایی با گربه در درخت

تست قدرت بینایی با گربه در درخت 1

.

.

.

تصویر بالا یک درخت عظیم الچثه می باشد که در آن گربه ای در حال استراحت می باشد و شما باید در 10 ثانیه این گربه را تشخیص دهید. این گونه چالش‌های توهم نوری راه خوبی برای آزمایش مهارت‌های مشاهده و همچنین هوش شما هستند. اگرچه روش خوبی برای آزمایش هوش شما در نظر گرفته می شود، اما تنها وسیله برای انجام این کار نیست. با این حال، اگر واقعاً می‌خواهید سطح IQ خود را بدانید، تست‌های IQ حرفه‌ای بهترین راه برای پیدا کردن آن هستند.

.

.

.

پاسخ تست قدرت بینایی با گربه در درخت

تست قدرت بینایی با گربه در درخت 2

آیا تست قدرت بینایی با گربه در درخت را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا