;
سرگرمی

اگر خیلی ادعای باهوش بودن میکنی، بگو کدام شان زندانی نیست؟

سوال هوش غیر زندانی:خوب به تصویر نگاه کنید. کدام یک زندانی نیست؟

آیا در حل چالش های تصویری خبره هستید. اگر به حل معماها علاقه دارید، سوال هوش غیر زندانی برای شماست. مجله اینترنتی گفتنی به صورت روزانه جدیدترین و جذاب ترین سوالات و بازی های فکری را در بخش سرگرمی منتشر می کند.

قدرت دیدت رو بسنج: تست بینایی 1 متفاوت و 3 ثانیه ای پیدا کن! از هر سه نفر یه نفر موفق شد!

با کمک سوال هوش غیر زندانی، مهارت، قدرت و چابکی تصویری خود را اثبات کنید. هزاران نفر به دنبال چالشی ترین معماهای تصویری گفتنی در شبکه های اجتماعی هستند تا خستگی خود را رفع کنند و مهارت های خود را بهبود بخشند. از این جهت، چالشی را در اختیار شما قرار می دهیم که تنها تعداد کمی توانسته اند در زمان مشخص شده بر آن غلبه کنند. آیا برای سوال هوش موقعیت خطرناک اماده اید؟ این آزمون هم به مانند دیگر آزمون ها فقط 5 ثانیه فرصت دارید.

تصویر سوال هوش غیر زندانی

جدیدترین تست روانشناسی: تست شخصیت شناسی خمیردندان شما نشان می دهد چجور آدمی هستید!

سوال هوش غیر زندانی 

به نظر شما کدام شخص یک زندانی نیست؟
به یاد داشته باشید که ارائه پاسخ به سوال هوش غیر زندانی تنها برای کسانی امکان پذیر است که نکته سنج و تیزبین باشند. لذا خود را آماده کنید و تلاش کنید در زمان مشخص شده پاسخ را حل کنید.

برای دیدن پاسخ سوال هوش غیر زندانی به پایین صفحه بروید:

.

.

این تست را از دست نده: مرد بی پول کدومه؟ چشم عقابی ها بگویند!

.

.

خیلی جالبه این تست: آزمون شخصیت پروفایل: پروفایل شما در شبکه های اجتماعی چه می گوید!

.

.

پاسخ سوال هوش غیر زندانی

پاسخ: نزدیک به 90 درصد از شرکت کنندگان در سوال هوش غیر زندانی بلافاصله به زن حامله و نوزاد در شکم او اشاره کردند. اما غیر از آن، نگهبان زندان نیز یک فرد آزاد است.

حتما ببینید: با این خوراکی ها سریعا لاغر می شوید! تا حالا روغن نارگیل خوردی؟

پاسخ سوال هوش غیر زندانی

حل یک مسئله منطقی نیازمند یک فرآیند فکری پیچیده است. این عملکرد منسجم برخی اقدامات منطقی، کار با مفاهیم، ​​استفاده از ساختارهای منطقی مختلف، ساختن زنجیره ای دقیق از استدلال با نتایج صحیح میانی و نهایی است.

حل یک مسئله منطقی نیازمند یک فرآیند فکری پیچیده است. این عملکرد منسجم برخی اقدامات منطقی، کار با مفاهیم، ​​استفاده از ساختارهای منطقی مختلف، ساختن زنجیره ای دقیق از استدلال با نتایج صحیح میانی و نهایی است.

وب سایت ما را همیشه دنبال کنید!

مجله گفتنی هر روز در بخش سرگرمی تست های مختلفی را به اشتراک می گذارد. همچنین برای دیدن و خواندن جذاب ترین مطالب حتما از بخش عجایب و هنر بازدید کنید!

اهمیت معماهای تصویری چیست؟

خطای تصویری آشپزی: مغز پیچیده ترین اندام انسان است. نه تنها مسئول مدیریت عملکردهای اساسی زندگی مانند تنفس، حرکت و کار اعضای بدن است، بلکه قادر به فرآیندهای پیچیده تفکر، حافظه و کنترل رفتار و احساسات است. با وجود اهمیت آن، ما اغلب حتی از قدرت واقعی آن آگاه نیستیم. به همین دلیل است که ما هر روز با به اشتراک گذاری بازی فکری اهمیت تقویت آن را برای شما یادآور می شویم.

مهارت های خاصی وجود دارد که به چیزی بیش از آموزش و عادت نیاز ندارد، مغز شما را شرطی می کند و آن را در معرض آزمایش قرار می دهد و محدودیت های خود را فراتر می برد. دقیقاً به همین دلیل است که بهترین زمان برای یادگیری مهارت‌ها در دوران کودکی است، زیرا وقتی کودک هستیم، مرز محدودیت‌های مشخص را نمی‌بینیم. بدون ترس از اشتباه کردن، تلاش کردن سرگرم کننده تر است.

آیا معماهای منطقی و معماهای تصویری یکی هستند؟

خطای تصویری آشپزی: به طور کلی می توان بین معماهای منطقی و معماهای تصویری تمایز قائل شد. اولی بازی هایی هستند که راه حل معما از طریق استدلال و شهود قابل دسترسی است. این نوعی سرگرمی است که به دانش قبلی بستگی ندارد، بلکه یک تمرین ذهنی برای خواندن بین خطوط داده های ارائه شده در توضیحات است.

لینک ها مرتبط:

اگه باهوشی این تستو ببین: تست بینایی پنهان کار کیه؟ فقط نابغه ها سریعا زندانی مخفی را می بینن!

خیلی جالبه ببین: اگر عاشق شدی می تونی عشق مرد رو پیدا کنی!

این تست را از دست نده: اگه آدم شناسی بگو کدوم یکی راست میگه؟

این تست رو هم از دست نده: بعیده این سوال هوش هولناک و حل کنی مگر اینکه نترس باشی!

خیلی جالبه این تست: تیزبین ها بشتابند و بگویند تفاوتها در کجاست؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − نه =

دکمه بازگشت به بالا