;
سبک زندگیرابطه و ازدواج

چگونه یک زن جذاب باشم؟ 9 ویژگی که مردان به دنبال آن هستند!

 ویژگی های زن جذاب چگونه است؟آیا دلتان می خواهدکه مردان آرزوی رسیدن به شما را داشته باشند؟ اما نمی دانید که مردان واقعاً چه می خواهند؟ یا آیا در بسیاری از روابط کوتاه مدت با مردان بوده اید که نمی دانید چرا هرگز جواب نمی دهد؟ این نگرانی ها برای زنان در سراسر جهان بسیار رایج است زیرا بسیاری از آنها در موقعیتی قرار گرفته اند که شما اکنون در آن هستید.

بسیاری اوقات پیش آمده که در مورد آینده‌ی خود به عنوان یک زن خیال پردازی کرده اید. به احتمال قوی بخشی از آن رویا شامل ویژگی هایی است که برای مرد مطلوب خود لیست کرده اید. همین امر در مورد مردان نیز صدق می کند. آنان نیز تصویری ذهنی از زنی که به نظرشان دوست داشتنی است ساخته اند.

حتما نگاه کنید: جذب غیر مستقیم مردان: فوت و فن های جذب پسران را یاد بگیرید!

اکنون این سوال مطرح می شود که مردان واقعاًچه تعریفی از زن جذاب دارند؟ آنها به دنبال چه ویژگی هایی هستند؟ یافتن پاسخ این سؤالات، راه یافتن به قلب مرد را برای هر زنی بسیار آسان تر می کند. اما شما نمی توانید بدون درک روانشناسی اصلی جذب مردان به چنین سؤالاتی پاسخ دهید.

ویژگی های زنان جذاب_

چگونه یک زن جذاب باشیم؟

1.خودتان را دوست داشته باشید

حتی قبل از اینکه بخواهید یک زن جذاب شوید، از خود بپرسید؛ “آیا من آرزوی زنی که هستم را دارم؟” این سوال مهم است زیرا نمی توانید به مردی اعتماد کنید که شما را تحسین کند در حالی که حتی خود را قابل تحسین نمی بینید. در مورد آن تامل کنید.

عشق و تحسینی که می خواهید از اطرافیانتان بگیرید باید از درون شما شروع شود. خودت را به خاطر آنچه هستی دوست بدار. لازم نیست در مورد آن عذرخواهی کنید.

با تحسین خود، معیاری را برای اینکه می خواهید دیگران شما را تحسین کنند تعیین می کنید. علاوه بر این، تمرین عشق به خود، سطحی از اعتماد به نفس را نشان می دهد که مردان به سادگی نمی توانند در برابر آن مقاومت کنند.

همچنین بخوانید: “چگونه بفهمم شوهرم دیگر مرا نمی خواهد؟ نشانه های عدم علاقه مردان”

2. از خودتان ناامید نباشید

اشتیاق بیش از حد نداشته باشید، خودتان را دست کم نگیرید. بسیاری از زنان توانایی های خود را نادیده می گیرند که این خود باعث عدم جذابیت آنان خواهد شد.

خوب بله، زنان به طور طبیعی تمایل دارند زیبا و جذاب باشند. اما این بدان معنا نیست که شما فقط برای جذب شریک زندگی باید افراط کنید.

بر اساس استانداردهای طبیعی، در واقع نباید تلاش زیادی برای جذاب شدن برای یک مرد انجام دهید. مهمترین چیز این است که به سادگی بهترین نسخه از خود باشید.

به عنوان مثال، آرایش بیش از حد برای جذب یک مرد به هیچ وجه کمکی نمی کند زیرا اکثر مردان علاقه ای به زیبایی ظاهری شما ندارند. در عوض، آنها بیشتر به زن واقعی پشت آن آرایش علاقه دارند.

بنابراین، زیاد فشار نیاورید تا جذاب به نظر برسید. فقط برای اینکه بتوانید توجه یک مرد را به خود جلب کنید.

حتما ببین: بازگشت به رابطه قبلی: چطوری به رابطه ای که تمام شده برگردم؟

3. غریزه قهرمان او را تحریک کنید

“غریزه قهرمان” مفهومی پرطرفدار در روانشناسی روابط امروزی است که توسط جیمز بائر در کتاب وسواس مخفی او معرفی شده است.

جیمز یک متخصص روابط بود که با زوج های زیادی کار می کرد. هدف اصلی او ارائه راه حلی قابل اعتماد برای شرکای دیگری بود که می خواهند رابطه ای قوی و پایدار داشته باشند. او قادر به تجزیه و تحلیل پویایی روابط مشتریانش بود. و پس از تحقیقات جامع، جیمز کشف کرد که کلید یک رابطه طولانی مدت و صلح آمیز، تحریک غریزه قهرمانی یک مرد است.

کل ایده نظریه «غریزه قهرمان» این است که مردان ذاتاً می خواهند قهرمان باشند. خوب، نه ابرقهرمانان روزمره شما در کمیک های مارول، بلکه فقط یک قهرمان برای زنی که او می خواهد.

این مطابق با تاریخ تکاملی انسان است که نشان می دهد آنها محافظ و تأمین کننده روابط هستند. آنها به سادگی احساس می کنند که از زنان خود دفاع کنند و امنیت آنها را تضمین کنند.

این تئوری همچنین پیشنهاد می کند که یک مرد معمولی در درجه اول 3 چیز در زندگی می خواهد:

زندگی شایسته ای داشته باشد و برای همه دستاوردهایش ارزش قائل شوند. برای تأمین کسانی که دوستشان دارد؛ خانواده، دوستان، اقوام و مهمتر از همه زن او مورد احترام قرار گیرد.

بدون شک، هر مردی متفاوت است. اما صرف نظر از اندازه، رنگ، نژاد، شکل یا طرز فکر آنها، این 3 غریزه در همه آنها مشترک است.

کاملاً قابل درک است که شما (به عنوان یک زن بالغ) به راحتی می توانید از خود مراقبت کنید و از پس هر موقعیتی برآیید – اکثر مردان به شما احترام می گذارند. با این حال، نکته اینجاست که اگر می‌خواهید برای مردی که دوستش دارید، زن مطلوبی باشید، باید به او اجازه دهید تا غرایز بیولوژیکی خود را در اطراف شما ابراز کند.

گاهی اوقات به او اجازه دهید قهرمان شما شود. هر از چند گاهی به او فرصت دهید تا آن را برای شما مرتب کند. بگذار پشت تو باشد با این کار، او بیشتر احساس می کند که یک مرد در اطراف شماست. و برای این کار از هر لحظه ای که با شما می گذراند لذت خواهد برد.

4. زنانگی شما مهم است

معمولاً زنان نمی دانند که مردان چه ویژگی های ظاهری را مهم می دانند. حقیقت این است که؛ چه سایز بزرگ یا لاغر باشید، تا زمانی که ظاهر خوبی داشته باشید، بسیاری از مردان مجذوب شما خواهند شد. به عبارت دیگر، وزن شما آنقدر که فکر می کنید مهم نیست. فقط زیبا به نظر برسید.

زنانگی فقط مربوط به ظاهر فیزیکی نیست. هاله، اعتماد به نفس و خونسردی شما بیشتر در مورد آن می گوید. می توانید بگویید زیرا در حالی که برخی از مردان جذب طبیعت شیرین، لطیف و دلسوز یک زن می شوند، انرژی را نیز تحسین می کنند.

کل نکته این است؛ اکثر مردان نه تنها مجذوب زنی هستند که زنانه و سکسی است، بلکه زنی که خونسردی و اعتماد به نفس لازم را دارد که زیبایی و قدرت جنسی او را به عهده بگیرد.

اگر نمی دانید، شما قدرتمند هستید. هر زنی هست. اما متأسفانه، بسیاری از زنان قدرت خود را دست کم می گیرند و زیر استانداردهای خود خم می شوند. جذابیت شما، طرز فکر شما، هاله شما – همه اینها شما را به یک زن مطلوب تبدیل می کند. هرگز آنها را دست کم نگیرید.

5. شنونده خوبی باشید و همدلی نشان دهید

مردان ممکن است خشن و قوی به نظر برسند، اما در اعماق وجود، ضعف ها و ناامنی های زیادی دارند. به همین دلیل است که آنها به دنبال زنی هستند که به مشکلات آنها گوش دهد و آنها را درک کند. کسی که در آن لحظات ناخوشایند که احساساتشان به هم می ریزد به او گوش می دهد.

طبق یک هنجار، همه از یک مرد انتظار دارند که اشک نریزد. همه از یک مرد انتظار دارند “مرد” باشد. فقط به یک زن همدل نیاز است تا بفهمد یک مرد واقعا چه احساسی دارد. او می تواند در کفش های یک مرد راه برود و درد او را احساس کند. او همیشه در آن زمان‌های سخت حاضر است تا به مشکلات او گوش دهد و راه‌حل‌های ممکن را پیشنهاد کند… به همین دلیل است که اکثر مردان با چنین زنی شوخی نمی‌کنند. برای آنها، او یک جواهر کمیاب است.

6. صداقت داشته باشید

هیچ چیز بیشتر از صداقت، صراحت و اصالت، مرد را به سمت زن جذب نمی کند.

مردان معمولاً زنی را ترجیح می دهند که بتوانند به آنها اعتماد کنند. زنی که لحظه ای به حرفش شک نمی کنند.

یکی از دلایل مهمی که ما می خواهیم در یک رابطه باشیم این است که با کسی که در کنارش احساس امنیت می کنیم ارتباط برقرار کنیم.

واقعی باش، صادق باش، خودت باش.

7. از او تعریف کنید

راه دیگر برای اینکه یک زن مطلوب (بدون هزینه قابل توجه) باشید، تعریف و تمجید از مردتان است.

مطمئنم وقتی از یک دوست، همکار یا حتی یک رهگذر تعریف و تمجید دریافت می کنید، احساس خوبی دارید… درست است؟ حالا مردها هم تعارف را دوست دارند.

هر زمان که متوجه شدید لباس او باحال است، یا اخیراً مدل موی مناسبی داشته است، یا ریش هایش مرتب شده است، دریغ نکنید که او را به خاطر این موضوع تشویق کنید.

با این حال، به یاد داشته باشید که در این کار زیاده روی نکنید. تمجیدهای غیرضروری از او ممکن است نتیجه معکوس داشته باشد، زیرا تعارف شما ممکن است ارزش خود را از دست بدهد یا حتی به عنوان چاپلوسی صرف تلقی شود.

8. قدردانی از تلاش های او

اینجاست که بسیاری از زنان همه چیز را اشتباه می گیرند. آنها به ندرت قدردان مردان هستند. برخی از روی عمد این کار را انجام می دهند در حالی که برخی دیگر به اندازه کافی توجه ندارند که متوجه شوند مرد واقعاً تمام تلاش خود را می کند تا خوب باشد.

بهترین بخش در مورد قدردانی این است که هیچ هزینه ای ندارد. زیرا شما بدون هیچ استرسی تحسین او را به دست می آورید.

9. قابل اعتماد باشید

قابلیت اطمینان بسیار مهم است، چه در یک رابطه عاشقانه، چه در تجارت، چه در هر شکل دیگری از تعامل که فکرش را بکنید.

یکی از چیزهایی که افراد را به سمت روابط سوق می دهد این است که می توانند در مواقع مهم روی شریک زندگی خود حساب کنند.

آیا او می تواند روی حمایت شما حساب کند وقتی نیاز به مشاوره دارد؟ وقتی او از نظر عاطفی ضعیف است، می تواند روی کمک شما حساب کند؟ آیا او می تواند هنگام تصمیم گیری های حیاتی در زندگی از هوش و دانش شما استفاده کند؟ آیا او می تواند جاه طلبی ها، اهداف و استراتژی های شغلی خود را با شما مطرح کند؟

اینها و بسیاری دیگر ویژگی هایی هستند که مردان در یک زن به آنها توجه می کنند. اگر فاقد چنین ویژگی هایی باشید، اکثر مردان شما را مطلوب نمی‌دانند.

نتیجه گیری

به یاد داشته باشید که رعایت برخی از این نکات ممکن است آنطور که به نظر می رسد آسان نباشد. با این حال، این یک رویکرد موثر برای تبدیل شدن به یک زن مطلوب است. نتیجه ای که در پایان به دست می آورید ارزش استرس را دارد!

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا