;
سبک زندگیمهارت های زندگی

آموزش دعای چشم زخم روی تخم مرغ: از بین بردن سحر و حسادت دیگران!

دعای چشم زخم روی تخم مرغ: از رسول گرامی اسلام نقل شده است که نباید به خاطر شرایط خوب چه از لحاظ زیبائی و مال و ثروت و شغل از چشم زخم غافل باشید زیرا چشم زخم، جوان را در گور می کند و شتر را در دیگ.

دعای چشم زخم روی تخم مرغ

یکی از راه های در امان ماندن از شر چشم زخم و حسادت دعا خواندن است. در ادامه بخش سبک زندگی از سری مطالب مهارت های زندگی چند دعای چشم زخم قوی از آیت الله بهجت، دعای چشم زخم روی تخم مرغ؛ دعای چشم زخم و گشایش کار، دعا برای از بین بردن حسادت و رفع چشم زخم با نمک به شما معرفی خواهیم کرد. با مجله گفتنی همراه باشید.

این هم جالبه: 5 دلیل اینکه چرا کولر گازی آب میده: راه حل چیه و باید چکار کنیم؟

دعای چشم زخم قوی از آیت الله بهجت

دعای چشم زخم روی تخم مرغ1

آیت الله بهجت می فرمایند برای جلوگیری از چشم زخم یا باطل شدن سحر همراه خود حرز امام جواد (علیه السلام) نگه داشته باشید. (گوهرهای حکیمانه، ص13).

علاوه براین حضرت آیت الله بهجت خواندن دفعات زیاد معوذتین و چهار قل در وقت خواب را برای دفع حسادت بسیار سودمند عنوان کرده است.

این هم جالبه: خوردن هسته انبه؛ چطوری تلخی آن را بگیریم و بخوریم؟

دعای چشم زخم روی تخم مرغ2

دعای چشم زخم روی تخم مرغ

برای انجام دعای چشم روی زخم تخم مرغ این مراحل رانجام دهید:
فردی که چشم خورده باید در حالت ایستاده باشد و شما یک عدد تخم مرغ را در دست بگیرید در ابتدا تخم مرغ را به سر او بمالید و سوره توحید را تلاوت کنید و بعد آن را بر شانه راست او بمالید و سوره توحید را تلاوت کنید و در ادامه تخم مرغ را بر شانه چپ بمالید و سوره توحید را بخوانید. بازهم تخم مرغ را به سر شخصی که چشم خورده بمالید و این دعا را برای او بخوانید:
بسم اللهِ الَّذی لایَضُرُّ مَعَ اِسمِهِ شَیءٌ فی الارضِ و لا فی السَّماء و هُوَ السَّمیع العَلیم
همین دعای چشم زخم به روی تخم مرغ را در ادامه برای شانه راست و چپ او انجام دهید و دعای فوق را بخوانید.
حال تخم مرغ را در دست راست شخص که چشم خورده قرار دهید تا شخص آن را فوت کند و 7 بار بگویید ( یا الله یا رب یا حفیظ یا مانع ) و بعد دوباره به سمت تخم مرغ فوت کند. ظرف آبی ما بین پاهای او قرار دهید و تخم مرغ را درون ظرف بزنید تا بشکند و بعد از شکستن محتویات ظرف را دور بریزید.

دعای چشم زخم روی تخم مرغ3

رفع چشم زخم با نمک

نمک پاشیدن جلوی در ورودی خانه یا پشت آن یکی از روش‌های بسیار مجرب برای محافظت اهل خانه دربرابر چشم زخم است. زیرا نمک (با دانه‌های بی‌شمارش) می‌تواند باعث سردگرم شدن انرژی‌های منفی شود. علاوه براین می توانید برای دفع چشم زخم سنگ نمک را در مکانی از خانه که پر رفت‌ و آمد است نیز قرار دهید.

دعای چشم زخم روی تخم مرغ اثر دارد؟

اثرات منفی حسادت و چشم‌زخم بر زندگی فرد موضوعی است که تا حدودی اثبات شده است علاوه براین پیامبر اسلام و ائمه معصوم نیز در مورد خطرات چشم زخم هشدار داده اند و برای رفع مشکلات و گرفتاری های ناشی از آن دعاهایی را نقل کرده اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 5 =

دکمه بازگشت به بالا