;
سرگرمی

سوال هوش مادر: اگر باهوشی مادر را پیدا کن

سوال هوش مادر: کدام زن مادر کودک است؟ آیا می توانید حدس بزنید و بگویید کدام یک مادر است و چرا؟

سوال هوش مادر را نابغه ها پیدا می کنند! امروز بایستی برای حل سرگرمی حسابی دقت کنید. هوش تصویری امروز خیلی هم ساده نیست. آیا می توانید پاسخ سوال هوش مادر را بیابید؟

مجله گفتنی هر روزه انواع تست ها را در بخش سرگرمی به اشتراک می گذارد. این تست ها قادرند با به چالش کشیدن میزان دقت و هوشیاری شما، هر بار بیش از قبل حیرت زده تان کند.

اگر می خواهید ورزش مغزی داشته باشید و مهارت خود در حل مسئله را بالا ببرید از حل این نوع از چالش های تصویری غافل نشوید! سوال هوش مادر را از دست ندهید.

تصویر سوال هوش مادر

خیلی جالبه: تست هوش کشف سناریوی قتل در این تصویر نبوغ می خواهد! آیا جزو ده درصد باهوش ها هستید؟!

سوال هوش مادر

سوال هوش مادر: بسیاری از ما با گذر زمان میزان توجه و تمرکز خود در انجام کارها را از دست می دهیم. معماها که در گذشته با عنوان چیستان رواج داشت باعث می شد که شما برای لحظاتی نرمشی آرام به حافظه و ذهن خود بدهید. کاری که در میان مشغله های امروزی از آن ها محروم شده ایم.

سوال هوش مادر این روزها در شبکه های اجتماعی ترند شده است!

بیایید امروز با پیدا کردن جواب سوال هوش مادر خودتان را به چالش بکشید. بادقت و تمرکز به تصویر زیر نگاه کنید. زمان را نیز از دست ندهید. هر چقدر زودتر به جواب برسید بهتر است.

حتما ببین: بازی فکری فست فود: افراد زبل جواب نهایی را در 4 ثانیه حدس بزنید!

برای دیدن پاسخ سوال هوش مادر به پایین صفحه بروید:

.

.

.

.

.

پاسخ سوال هوش مادر:

تست چالشی: آزمون شناسایی تفاوت های مرغ عشق ها رو تو 8 ثانیه حدس بزن!

جواب سوال هوش مادر

سوال هوش مادر: زن شماره 2 مادر کودک است زیرا از صدای گریه های بی وقفه نوزاد کلافه و سر درد شده است. چون کودک بیمار به نظر می رسد و نیاز به توجه بیشتری دارد. اما زن شماره 1 و 3 هر کدام مشغول کارهای متفرقه هستند و با لبخند مشغول آشپزی و اتو کردن هستند و به گریه های نوزاد هیچ توجهی ندارند.

آیا توانستید پاسخ سوال هوش مادر را حدس بزنید؟ اگر جواب شما چیز دیگری است و دلیلی قانع کننده برای پاسخ خود دارید آن را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید. تا از زوایای دید مختلف به حل مسئله نگاه کنیم.

 

چرا سوالات هوش تصویری مفید هستند؟

بازی های فکری و سوالات هوش تصویری یکی از آن فعالیت های خوب برای ارتقا و رشد مغز هستند؛ زیرا این بازی های فکری با تفکر خلاق حل می شوند. در حین حل این معماها، باید مسئله را کمی متفاوت و خارج از چارچوب تحلیل کنید. برای رسیدن به راه حل، باید از ذهن خلاق استفاده کنید زیرا پاسخ درست در مقابل شما نخواهد بود.

مجله گفتنی هر روز در بخش سرگرمی تست های مختلفی را به اشتراک می گذارد.

همچنین برای دیدن و خواندن جذاب ترین مطالب حتما از بخش عجایب و هنر بازدید کنید!

لینک های مرتبط:

اینم ببین: اگر ذهن کارآگاهی دارید قاتل عروس را در صحنه شناسایی کنید!

حتما ببینید: سوال هوش انتخاب عروس: مرد با کدام دختر عروسی خواهد کرد؟!

ترفندهای آرایشی جدید: نکات خفن برای آرایش صورت که عاشقش می شید!

خیلی جالبه این تست: آزمون شخصیت پروفایل: پروفایل شما در شبکه های اجتماعی چه می گوید!

اینم تستم جالبه: چرا کمکش نمی کنه؟ اگه بفهمی خیلی تیزی!

اینم از دست نده: تست هوش دارک که شوکه تان می کند! کاربران قاتل صحنه را نیافتند!

معمای سر به هوا ترین کدام است، پدر یا مادر؟!

معمای خون آشام مهمانی کیست؟ پاسخ به آن زبل بودن می خواهد!

آیا می توانید تست بینایی کلاه پنهان پیرمرد را سریع پیدا کنید؟!

نوشته های مشابه

16 دیدگاه

  1. من درست انتخاب کردم ولی با این توجه که اون دوتای دیگه میخوان یکی با اتو تنبیه کنه و اون یکی با شیرینی ساکتش کنه ولی وسطی فکر می‌کنه که چیکار کنه که نه بچه صدمه ببینه نه لوس بشه،😜😜

  2. جواب اشتباهه زن شماره ۱ درسته چون داره برا بچه غذا می پزه در ضمن لباسش ست هست با لباس بچه

    1. دقیقا شما درست میگین بچه روی صندلی غذاخوری نشسته و معلومه که از گرسنگی گریه میکنه پس مامانش به جای کلافه یا به قول نویسنده مطلب سر درد شدن رفته برای بچه غذا آماده کنه نکته دوم هم ست لباس مادر و فرزند بود

    1. لباس زن شماره یک و بچه ست هستش و برای ساکت کردنش داره غذا میپزه چون بچه ها علاقه زیادی به خوردن غذا های مختلف دارن

  3. فرزندان از هر لحاظ برای مادر وابسته هستن، منطقاً وقتی کودکی گریه میکنه، خاسته ای داره، و اینکه کودک در میز مخصوص نشسته، که خود میز علت گذاشتن شیرینی هست،، و گریه کودک هم توجه بکنیم،، که زنگوله دست مادر هم واسه آروم کردن کودک،،، و غذا دادن به دلبندش هست،،، اما بعد….. زن دوم با اون حرکتش در جامعه ما عرف نداره که این نوع حرکت ها رو بانوان ما انجام بدند،،، پس بهترین گزینه منطقی و عقلی گزینه 1 هستش. موفق باشید…. %%%%

  4. جواب همون ۲ هست ولی دلیل اصلی به نظرم رنگ مو و صافی مو و رنگ پوست هست که بچه و مادر تو این ۳ مورد یکی هست

  5. به نظر من هم جواب شماره یک درست میتوته باشه چون مادر بچه رو روی صندلی مخصوص غذا گذاشته رفته براش کیک درست کرده و آورده که ساکتش کنه و با لبخندش کیکو به بچه نشون میده

  6. باسلام خدمت طراح محترم که زحمت خودشو میکشه که دقایقی مردم رو از مشکلات روزمره دور کنه و کمی هم با استعدادها و هوش خودشون کلنجار برن. اما باید به عرض برسانم که تست هوشای شما اصلا تست هوش نیستن در واقع از جواب دادن ها همگی سلیقه ای شدن و اصلا ربطی به سنجش هوش ندارن هر طور که دوست دارید تفسیر میکنید و میگید این جوابشه. مثلا همین مورد مادر بچه کدامه ؟و جواب رو زن شماره ۲میدانید بعلت اینکه بچه بیماره لطفا بگید که بچه اگه گریه کنه یعنی بیمار تازه اگه بیماره اون چه مادر بی مهری هست که بچه بیمارشو بنشونه روی صندلی غذا خوری کودک و خودشو اون دور بایسته و دو طرف سرش رو بگیره که یعنی ناراحته مادری این شکله در حق بچه حالا اونم بیمار

    1. با سلام، ممنون از توجه و انتقادات شما که ما رو در بهتر شدن یاری خواهد کرد. ما معتقدیم که هوش تعریف یکسانی نداره و امروزه با نظریه هوش چندگانه میشه این طور فهمید که هیجکس کم هوش تر نیست و این تست ها هم با نمایش و انعکاس دادن جواب های گوناگون این رو به ما می آموزند که برای واقعیت ها و شناخت افراد جواب قطعی و یکسانی وجود نداره. این نوع تست های هوش بیش تر از اینکه به آی کیو مرتبط باشند، با تجزیه و تحلیل و استدلال سر وکار دارند.

  7. خیر ….مادر شماره یک است زیرا کودک در روی صندلی غذا نشسته و مادر هم برای او دارد کیک میآورد…..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + هشت =

دکمه بازگشت به بالا