;
سرگرمی

آزمون شناخت آدم راستگو: اگه تیزی کدوم دارن راستشو می گن؟!

آزمون شناخت آدم راستگو سرگرمی ذهن شما را به چالش خواهد کشید، پس حسابی دقت کنید و این تست هوش تصویری را دست کم نگیرید. این نوع از آزمون های هوش به تازگی در فیس بوک و توئیتر ترند شده است. ما در گفتنی برای ورزش مغز شما معماهای جذابی از این دست را قرار داده ایم تا شما هم از قافله عقب نمانید.

جالب است: شخصیت مرد زندگیتون رو با نوع کفشی که می پوشه بشناسید

آزمون شناخت آدم راستگو: اگه تیزی کدوم دارن راستشو می گن؟!

زنی با پسرش در رستوران نشسته و دارد برای پسرش نوشیدنی گازدار می ریزد. گارسون با اعتراض می گوید که او بچه است و نوشیدنی گازدار برای او مضر است. اما مادر با اطمینان گفت پسر او بچه نیست. کدام راست می گویند؟؟

حتما ببینید: آزمون روانشناسی عاشقی: شما چطوری عشق را تجربه خواهید کرد؟

آزمون شناخت آدم راستگو

.

این مطلب رو از دست نده: آزمون بینایی ساعت را در آشپزخانه شلوغ پیدا کنید!

.

آزمون شناخت آدم راستگو

مهارت های ای کیو و آی کیو برای رسیدن به موفقیت در جنبه های مختلف زندگی بسیار حائز اهمیت هستند. تلفیق ضریب هوشی با هوش هیجانی می تواند شما را موفق تر و قوی تر کند. برای رسیدن به موفقیت به هیچ چیز غیر از حل مسئله، تست های روانشناسی و تست هوش نیاز نداریم.

.

جالبه: آزمون شناسایی هنرمند فیک کدومه؟فقط قهارترین ها موفق می شوند!

.

آزمون شناخت آدم راستگو

اگر پاسخ تان را آماده کرده اید وقتش رسیده که در ادامه جواب را ببینید. اگر پاسختان یکی بود به خودتان آفرین بگویید و اگر نه ناامید نشوید! هزاران تست در دنیا هست که بخش های مختلف هوش شما را می سنجد. شاید اینجا اشتباه کنید اما تست های دیگر ممکن است برایتان مثل آب خوردن باشد!

.

حتما ببین: بازگشت به رابطه قبلی: چطوری به رابطه ای که تمام شده برگردم؟

.

پاسخ آزمون شناخت آدم راستگو

مادر بچه معقتد است که فرزندش بالغ است. او از اینکه پسرش را بچه خطاب کنند بدش می آید و مقداری نوشیدنی را برای او مضر نمی داند اما گارسون راست می گوید؛ زیرا به لحاظ سنی پسر واقعا کم سن و سال است.

این هم خیلی جالبه: با این خوراکی ها سریعا لاغر می شوید! تا حالا روغن نارگیل خوردی؟

پاسخ آزمون شناخت آدم راستگو

آیا توانستید درست حدس بزنید؟

این آزمون های هوش مانند آزمون شناخت آدم راستگو می‌توانند علاوه بر محتوای سرگرمی عملکرد مغزی شما را نیز افزایش دهند. معمولا همه ما در طول روز در حال انجام کارهای تکراری هستیم و گاهی احساس می کنیم که مغز در یک حالت پیش فرض و ربات گونه به فعالیت می پردازد.

بنابراین همه ما بایستی با انجام یک سری تمرینات، نبوغ و قوه خلاقیت فکری خود را تحریک کنیم. این آزمون های هوش تصویری یکی از بهترین چالش های مغزی پیش روی شماست. شما فقط باید چند دقیقه در روز را به حل این نوع از تست ها اختصاص دهید. باور کنید پشیمان نخواهید شد.

حتما ببین این تست رو: تست شخصیت شناسی خمیردندان شما نشان می دهد چجور آدمی هستید!

یادتون نره که:

مجله گفتنی هر روز در بخش سرگرمی تست های مختلفی را به اشتراک می گذارد:

آیا معماهای منطقی و معماهای تصویری یکی هستند؟

به طور کلی می توان بین معماهای منطقی و معماهای تصویری تمایز قائل شد. اولی بازی هایی هستند که راه حل معما از طریق استدلال و شهود قابل دسترسی است. این نوعی سرگرمی است که به دانش قبلی بستگی ندارد، بلکه یک تمرین ذهنی برای خواندن بین خطوط داده های ارائه شده در توضیحات است.

همچنین ببینید: آزمون شناخت نام فرزند سوم؛فقط یک نابغه میتونه در 5 ثانیه نام فرزند سوم مرد را بگه

هوش دیداری – فضایی چیست؟!

آزمون هوش خانواده: توانایی درک اطلاعات فضایی و دیداری، دگرگون کردن آن‌ها و ساخت تصاویر ذهنی بدون حضور محرک اصلی را دربر می‌گیرد. هوش فضایی توانایی ساختن تصاویر ذهنی سه بعدی و حرکت دادن و چرخاندن آن تصاویر را نیز دربر می‌گیرد. در ضمن توانایی شما برای مذاکره با محیط و دنیای پیرامون شما وابسته به این هوش می‌باشد.

این نوع هوش توانایی درک پدیده های بصری است. یادگیرنده‌ها دارای این نوع هوش، گرایش دارند که با تصاویر فکر کنند و برای به دست آوردن اطلاعات، نیاز دارند یک تصویر ذهنی واضح ایجاد کنند. آنها از نگاه کردن به نقشه ها، نمودارها، تصاویر، ویدیو و فیلم خوششان می‌آید.

هوش فضایی در همه افراد وجود دارد و مانند هوش های دیگر قابل اندازه گیری است، اما برخی از افراد بر این باور هستند که این یک استعدادی است که بعضی ها دارند و بعضی ها ندارند.

جالبه: آزمون شناخت سایه هواپیما؛کدوم سایه با هواپیما یکی می باشد جوابو در 5 ثانیه بگو

وقتی معمایی را حل می کنیم چه اتفاقی در مغزمان می افتد؟

معمای مورد علاقه تان از هر نوعی که باشد، از جدول کلمات متقاطع گرفته تا پازل هزار قطعه ای فرقی نمی کند، حل معما می تواند بسیار سرگرم کننده و لذتبخش باشد. اما وقتی مشغول حل معما هستید و یکباره متوجه می شوید حرکت بعدی چه باید باشد، چه اتفاقی در مغزتان رخ می دهد؟ این سؤالی است که در ادامه به آن پاسخ خواهیم داد.

از دست ندهید: معادله هوش ریاضی 6+3؛جواب معادله چهارم چه می شود،حل این معادله ساده نیست!

مغزتان فکر می کند دارید شکار می کنید

در معما کلمات، اعداد، اشکال و منطق به گونه ای به بازی گرفته می شوند که ما را وادار به برملا کردن جوابی کنند که مخفی شده است. به همین دلیل درگیر یک شکار ذهنی می شوید، درست مثل یک کاراگاه در داستان های معمایی یا یک دانشمند که به دنبال علتی است که در پس پدیده ای وجود دارد. معماها نسخه ای از این جستجو برای فهمیدن اما در مقیاسی کوچک هستند. گرچه هیچ چیز تازه ای در پایان این شکار یعنی زمانی که جواب برملا می شود، وجود ندارد. این خود شکار است که احتمالاً بخش های مختلفی از مغز را فعال می کند که در امر کشف و همزمان یک حس رضایت دخیل هستند.

همچنین ببینید: 5 تا از عادت های سالم که بر خلاف تصور همه باعث بیماری و دردسر شما می شود!

تقویت قوه تحلیل و استدلال

وقتی به حل معما و تست هوش می‌پردازید باید از منطق خود استفاده کرده و موضوع را برای خود استدلال کنید. در نتیجه تمرکزتان افزایش پیدا می‌کند و لازم است با روش‌های تحلیلی و منطقی مختلف به نتیجه برسید. در این صورت، ذهنی فعال‌تر خواهید داشت که یاد می‌گیرد برای حل مسائل خود از تفکر استراتژیک استفاده کند.

شاید جالب باشد: تست آدم شناسی: چقدر آدما رو تو نگاه اول می شناسید؟

چه افرادی می توانند این تست ها را حل کنند؟

گفته می شود افرادی که هوش تصویری خوبی دارند تست های بینایی، هوش محیطی و تصویری ما را نشان می دهند و در این تست ها موفق عمل می کنند، معمولا کارآگاه ها و جاسوس های خوبی از آب در می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌آیند! اگر هوش تصویری‌تان خوب نیست نگران نباشید؛ شما از طریق این تصاویر می توانید میزان دقت تان را به مرور افزایش دهید.

تست های باحال دیگه که باید دید!

این مطلب رو از دست نده: شب یلدا چی بخوریم و چی کار کنیم؟ سریع دست به کار شوید!

این خیلی عجیبه: تست دردسر بزرگ تو راهه! کی همسر پیرمرد ناقلاست؟!

خیلی جالبه ببین: تست هوش دکتر فیک را شناسایی کنید! کدوم مشکوک می زنه؟

حتما ببین: آزمون مامان خون آشام رو تو یه نگاه حل کن!

آزمون تولد: یه چیزی توی تصویر درست نیست آیا می تونی بگی اون چیه؟

آزمون شناسایی مظنون: این ماجرای عجیب رو حل کن. کدوم مرد دزده؟؟

معمای چی عجیبه؟افراد باهوش و تیز سریع اشتباهات می فهمن!

نوشته های مشابه

9 دیدگاه

  1. سلام ببخشید من میخواستم بهتون بگم که اگر دقت کنید توی نوشیدنی یک چاقو هم هست.

    1. بع نظر من بچه دروغ میگه سنش رو بیشتر گفته و لباس ادم بزرگا رو پوشیده و سر قرار با یه ادم بزرگ رفته زنه هم طبق اطلاعات میگه بچه نیست گارسون هم از رو ظاهر میگه بچه هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا