;
سرگرمی

سوال هوش: چه کسی چپ دست است؟

سوال هوش چپ دست: آیا می توانید در عرض 6 ثانیه متوجه شوید که چه کسی چپ دست است؟
در این معمای ذهنی، سعی کنید تشخیص دهید که چه کسی چپ دست در تصویر است. فقط افراد با ضریب هوشی بالا می توانند در عرض 6 ثانیه چپ دست را تشخیص دهند!

این بازی فکری به آزمایش سطح هوش شما بر اساس تصمیمی که هنگام بررسی مشکل می گیرید کمک می کند. این تست ضریب هوشی راهی سرگرم کننده برای شناخت ضریب هوشی شماست.

در حین حل این معماهای مغزی، باید مسئله را اسکن کنید و با استفاده از مهارت های استدلال منطقی به پاسخ برسید. بازی های فکری یک معمای ساده را جالب تر می کند، زیرا این بازی های سرگرم کننده با تفکر خلاق حل می شوند.

 آیا می توانید در عرض 6 ثانیه متوجه شوید که چه کسی در تصویر چپ دست است؟

تصویر سوال هوش چپ دست:

درست کردن اسپری برای باز کردن گره مو با رزماری: به راحتی شانه بزنید!

سوال هوش چپ دست

برای رسیدن به راه حل باید کمی متفاوت فکر کنید زیرا پاسخ درست در مقابل شما نخواهد بود. بنابراین، ما با یک سرگرمی جالب روبرو شده‌ایم که در تصویر باید چپ‌دست‌ را در بین پنج نفری که در حال انجام کارهای روزمره خود هستند، شناسایی کنید.

برای دیدن پاسخ سوال هوش چپ دست می توانید به پایین صفحه

مراجعه کنید.

.

.

حتما ببین: تست دردسر بزرگ تو راهه! کی همسر پیرمرد ناقلاست؟!

.

.

.

در تصویر بالا، شما باید تصمیم بگیرید که چه کسی از بین این پنج نفر بر اساس عملکرد و موقعیت آنها چپ دست است. در پازل، هر پنج نفر در حال انجام وظایف مختلف هستند. فرد راست دست با دست راست و چپ دست با دست چپ کار را انجام می دهد.

لازم است قبل از پاسخ دادن به سوال به تصویر سوال هوش چپ دست با دقت نگاه کنید زیرا پاسخ بسیار ساده اما مشکل است.

.

.

.

پاسخ سوال هوش چپ دست:

اگر به اقدامات پنج نفر در تصویر با دقت نگاه کنید، می توانید فرد چپ دست را شناسایی کنید. همچنین در نظر داشته باشید که فرد چپ دست وظیفه اصلی خود را با دست چپ انجام می دهد نه با دست راست. بنابراین، بیایید تشخیص دهیم که چه کسی در بین این پنج نفر چپ دست است:

خیلی جالبه این تست: مهارت تیزبینی: اگه همه اعداد رو تشخیص بدی نابغه ای!

سوال هوش چپ دست-پاسخ

شخصی که چکش را به میخ می زند از دست راست خود استفاده می کند.
شخصی که از اره برای بریدن کنده چوب استفاده می کند از دست راست خود استفاده می کند.
شخصی که در حال نوشتن کاغذ روی میز است از دست راست خود استفاده می کند.
شخصی که روی عکس کلیک می کند از هر دو دست خود استفاده می کند اما دکمه کلیک را از طریق دست راست خود فشار می دهد.

جواب سوال هوش چپ دست:
پیشخدمتی که نوشیدنی ها را روی میز سرو می کند، سینی را در دست راست خود حمل می کند اما می خواهد غذا را از طریق دست چپ خود سرو کند. بنابراین، گارسون مطمئناً چپ دست است.

بنابراین، پاسخ به این مسابقه ذهنی این است که ” پیشخدمت” یک فرد چپ دست است . برای چپ دست ها راحت تر است که سینی را در دست راست خود بگیرند و غذاها و نوشیدنی ها را با دست چپ سرو کنند. بنابراین، دست چپ آنها کار می کند و سمت راست ثابت است.

سوال هوش چپ دست یک تست ساده از هوش و مهارت های مشاهده ای شماست. برای حل پازل در زمان تعیین شده نیاز به تفکر جانبی است. با این حال، اگر در عرض چند ثانیه پاسخ را بفهمید، قطعا احساس رضایت خواهید کرد. این بازی فکری فقط یک راه سرگرم کننده دیگر برای تست ضریب هوشی شماست.

چه افرادی می توانند این تست ها را حل کنند؟

گفته می شود افرادی که هوش تصویری خوبی دارند تست های بینایی، هوش محیطی و تصویری ما را نشان می دهند و در این تست ها موفق عمل می کنند، معمولا کارآگاه ها و جاسوس های خوبی از آب در می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌آیند! اگر هوش تصویری‌تان خوب نیست نگران نباشید؛ شما از طریق این تصاویر می توانید میزان دقت تان را به مرور افزایش دهید.

این نوع تست ها چه فایده ای دارند؟

تست های بینایی سنجی هم راه خوبی برای سرگرمی شما و هم روش جالبی برای محک زدن میزان دقت نظر و تیزهوشی چشمی شماست. به عبارتی این تست ها در عین مفرح بودن و شادی بخشی می توانند دقت شما را هنگام مشاهده جزئیات در اجسام افزایش دهند.

لینک های مرتبط:

تست روانشناسی تقلید کاری و دهن بین یا صادق و خردمند؟

شتر صحرا: اشتباه تصویر در کجاست و چرا؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + 8 =

دکمه بازگشت به بالا