;
سرگرمی

شتر صحرا: اشتباه تصویر در کجاست و چرا؟

شتر صحرا: در این مسابقه سرگرم کننده، سعی کنید اشتباه پنهان در تصویر شتر صحرا را تشخیص دهید. آیا می توانید اشتباه را در 7 ثانیه تشخیص دهید؟پس اگر مدعی پیدا کردن این اشتباه هستید با ما همراه باشید.

اگر از بازی های سرگرم کننده و پازل لذت می برید، پس این بازی فکری برای شما مناسب است! بخش سرگرمی گفتنی با انواع تست های متنوع شما را غافلگیر می کند.

 

حتما ببین: تست دردسر بزرگ تو راهه! کی همسر پیرمرد ناقلاست؟!

 

بازی های فکری به شما این امکان را می دهد که از جنبه خلاقانه خود استفاده کنید و مغزتان را به روشی متفاوت کار کنید. چنین آزمون های مغزی با افزودن یک عنصر سرگرم کننده به یک معمای ساده یا یک پازل جالب تر می شود.

برای رسیدن به راه حل، باید خارج از چارچوب فکر کنید و مشکل را کمی متفاوت تحلیل کنید. بنابراین، ما با یک بازی فکری جالب آمده ایم که در آن باید اشتباه پنهان شده در تصویر شتر صحرا را تشخیص دهید.

آیا می توانید اشتباه در تصویر شتر صحرا را در 7 ثانیه تشخیص دهید؟

شتر صحرا-آیا می توانید اشتباه در تصویر شتر صحرا را در 7 ثانیه تشخیص دهید؟

در تصویر بالا بایستی اشتباه تصویر شتر صحرا را پیدا کنید.  این تصویر دو شتر را در هنگام صبح حوالی ساعت 9 نشان می دهد که در یک روز آفتابی به صحرا می روند. خورشید گرما و نور سوزان از خود ساطع می کند. همان طور که می دانید شترها برای زندگی در محیط های شدید (هم گرم و هم سرد) سازگار هستند. به آنها کشتی صحرا نیز می گویند. شما باید قبل از پاسخ دادن به سوال به دقت به تصویر نگاه کنید زیرا پاسخ بسیار ساده اما مشکل است. پس حتما به جزئیات دقت کنید و پاسخ خود را در صورت اینکه حتی با پاسخی که ما در انتهای این مطلب می دهیم متفاوت است، برایمان کامنت کنید.

برای دیدن پاسخ معمای شتر صحرا به پایین صفحه بروید

.

.

.

.

.

نکته: اشتباه جایی در صحرا پنهان است.

پاسخ بازی فکری :

آیا متوجه چیزی اشتباه می شوید؟ در ابتدا، احتمالاً اشتباه را فوراً تشخیص نخواهید داد زیرا جزئیات کوچک‌تر از آن چیزی است که فکر می‌کنید. اما پس از چند لحظه، ممکن است بتوانید اشتباه تصویر شتر صحرا را تشخیص دهید.

 اشتباه در تصویر، این است که سایه شتر در بیابان نیست.

دلایل اشتباه تصویر شتر صحرا: در طول صبح، اشعه خورشید به صورت مایل می تابد بنابراین سایه بلندتر از وقت ظهر است. از این رو قرار است سایه های شتر در بیابان قابل مشاهده باشد.

لینک های مرتبط:

سوال هوش همسر زندانبان کیه اگه گفتی؟!

تست هوش چندراهی برق:چند گوشی را می شود همزمان شارژ کرد؟

تست هوش فنجان: کدام فنجان زودتر پر می شود؟ جواب شوکه کننده است!!

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

  1. شتر صحرا تک کوهان هست شتر کوهستان دو کوهان هست
    این شتر کوهستان هست نه صحرا

    1. با سلام، البته در تست اشاره ای به لوکیشن عربستان نکردیم که شتر تک کوهانه مشخصه اونجا هست. شترهای دوکوهانه بیشتر در مغولستان،آسیای مرکزی و شمال چین هستند. قسمت آسیای میانه هم محصور در خشکیه. آفرین به دقتتون.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + 7 =

دکمه بازگشت به بالا