;
سرگرمی

عجیب ترین آثار هنری که از چیزهایی ساخته شده اند که انتظارش را ندارید

عجیب ترین آثار هنری: اگرچه دو قرن از زمانی که رابرت کورنلیوس اولین عکس از خود را در سال 1839 گرفت می گذرد، هنر قدیمی عکاسی از طریق رسانه های دیگر از بین نرفته است. بسیاری از مردم هنوز آثار هنری شخصی خود را به عنوان پرتره ترجیح می دهند، حتی اگر قیمت برخی از آنها به 15000 دلار برسد، البته فقط به خاطر خودشان!

بسیاری از عکس ها و نقاشی ها چه از نظر شکل و چه از نظر مواد به کار رفته در ساخت آنها غیرعادی هستند. مثلا بعضی از تابلوها با خون و بعضی دیگر با کره! و موارد دیگر که در مقاله سرگرمی زیر بررسی می کنیم. با وب سایت گفتنی همراه باشید.

بشقاب های ماری جوانا

عجیب ترین آثار هنری- بشقاب های ماری جوانا
این نقاشی ها قبل از اینکه آثار هنری نامیده شوند، در آمریکا و هر جای دیگر دنیا جرم فدرال محسوب می شوند!

آثار هنری مواد مخدر

عجیب ترین آثار هنری-آثار هنری مواد مخدر
این نقاشی‌ها از حشیش واقعی ساخته شده‌اند و هنرمند Jason Mecier حدود 1500 دلار برای ساخت این ماده خرج کرده است.

پلاستیک سوخته برای ساخت تابلوهای نقاشی

آثار هنری پلاستیکی
هنرمند ایتالیایی آلبرتو پوری زمانی که در اردوگاه اسیران جنگ جهانی دوم در تگزاس بود، شروع به آزمایش هنر کرد. بنابراین، او با مواد موجود مانند کرفس، قطران زغال سنگ و روغن کار کرد تا سبک هنری خود را اصلاح کند.

اگرچه این تمرین از روی ناچاری متولد شد، اما به سبک خاص او تبدیل شد، و به اوج خود در سریال معروف Combustioni Plastica از ورقه‌های پلاستیکی ریز سوزانده شد.

بوری با استفاده از شعله ای در حال سوختن به عنوان قلم مو و ورق پلاستیکی به عنوان بوم نقاشی خود، قطعاتی را خلق می کند که از سقف آویزان شده و به طور جدایی ناپذیری نور و شفافیت را در مدیوم های خود گنجانده است.

آثار هنری حیوانات مرده

آثار هنری حیوانات مرده
در سال 1991، هرست از یک کوسه ببر مرده به طول 4.3 متر در مخزن نگهدارنده فرمالدئید استفاده کرد تا به قول خودش به عنوان یک اثر هنری نمایش داده شود!

سری حیواناتی که او در آثارش استفاده کرد طولانی است و شامل گوسفند، گاو، پرندگان و حتی گورخرها می‌شود که برخی از آنها تا حدی تشریح شده‌اند و همگی در مخازن فرمالدئید نگهداری می‌شوند.

آثاری از سرگین فیل

آثار هنری عجیب- اثر هنری ساخته شده از سرگین فیل
هنرمند دیگری انتخاب کرد که آثار هنری خود را از عجیب ترین چیزهایی که شاید فکرش را نمی کنید بسازد! هنرمند اوفیلی برخی از نقاشی های خود را از مدفوع فیل ساخته که پس از اقامت در زیمبابوه با خود به لندن آورده است!

آثار هنری از نوار کاست

آثار هنری عجیب- اثرر هنری با نوار کاست

هنرمند گرگور هیلدبرانت با آثار هنری نوار کاست خود الهام دهه 80 و 90 را به عصر مدرن می آورد.

آثار هیلدبرانت به معنای واقعی کلمه آهنگ ها، فیلم ها یا شعرها را در هنر تجسمی گنجانده است. هیلدبراند که اغلب در فروش‌های گاراژ و انبوه زباله‌ها یافت می‌شود، رسانه‌های هنری خود را از eBay در دسته‌های بزرگ می‌خرد، و آنچه را که به صورت صوتی ضبط می‌شود به صورت بصری نمایش می‌دهد.

 

لینک های مرتبط:

عجیب ترین کاربردهای موی انسان در طول تاریخ: از گلدوزی تا دور کردن اجنه!

تست شخصیت: آیا به روابط از راه دور اعتقاد دارید؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + دو =

دکمه بازگشت به بالا