;
سرگرمی

اگه هوش کارآگاهی داری، سریع بگو که کدوم مرد میتونه یک قاتل روانی باشه!؟

آزمون شناسایی قاتل روانی: در تصویر آزمون شناسایی قاتل روانی ما با صحنه عجیبی مواجه هستیم ،جایی که سه کودک خردسال و سه فرد بزرگسال در آن حضور دارند،کودکان شاهد یک قتل بوده اند و این سه فرد بزرگسال نیز به عنوان مظنونان اصلی می باشند،شما باید به عنوان یک کارآگاه در این معمای تصویری عمل کنید وفردی که قاتل می باشد را در 7 ثانیه شناسایی نمایید.

با دقت به تصویر زیر نگاهی بیندازید. یادتان باشد برای حل این آزمون هوش تصویری فرصت کمی دارید دارید. تنها با پیدا کردن یک نشانه کوچک می توانید این پازل تصویری را حل کنید. با هم تصویرآزمون شناسایی قاتل روانی را مرور می کنیم. شما باید بتوانید در این تصویر با توجه به برخی نشانه ها، قاتل را شناسایی کنید.امیدواریم موفق باشید.

 

تصویر آزمون شناسایی قاتل روانی

آزمون شناسایی قاتل روانی 1

.

.

.

بازی ها، تست ها، سوالات هوش، جداول و … همه سرگرم کننده هستند و هر کسی یک بازی فکری خوب را دوست دارد. هیچ چیز سرگرم کننده‌تر از یک پازل تصویری نیست. محققان توانسته اند بخش مهمی ازسمت راست مغز را شناسایی کنند که وظیفه آن حل بازی و چالش‌های فکری است. این گونه سوالات تصویری، ذهن شما را تمرین می دهد. مطالعات علمی نشان می دهد که انجام این نوع پازل ها راهی عالی برای جلوگیری از زوال عقل و سایر بیماری های مغزی است.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی قاتل روانی

قاتل روانی مردی است که لباس دلقک را پوشیده است،دست های وی به خون مقتول آغشته شده است و نگاه پر از ترس بچه ها نیز به سمت وی می باشد.

آزمون شناسایی قاتل روانی 2

آیا آزمون شناسایی قاتل روانی را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + پنج =

دکمه بازگشت به بالا