;
سرگرمی

آزمون شناسایی موجود شبه انسان،با شناخت موجود شبه انسان تصویر، تیزبینی خود را محک بزنید!

آزمون شناسایی موجود غیر انسان: شما فقط 5 ثانیه محدودیت زمانی دارید تا بتوانید این بازی تصویری گفتنی را حل کنید. تیزبینی و نکته سنجی برای رسیدن به پاسخ سوال به شما کمک زیادی می کند. آیا قادر به حل آزمون شناسایی موجود شبه انسان خواهید بود؟ دقت کنید، تمرکز کنید و سپس معمای تصویری را پاسخ دهید.

پازل های تصویری به افراد این امکان را به ما می دهند که با خستگی مبارزه کرده و سطح تمرکز خود را بهبود ببخشیم. شما با انجام این بازی های، از دل مشغولی ها و دغدغه های روزانه برای لحظاتی فارغ شده و با دقت و تمرکز کردن در آنها می توانید مغز و ذهن خود را ورزش دهید.  مجله خبری گفتنی به صورت روزانه و مرتب با جدیدترین و جذاب ترین معماها و سوالات تصویری با شماست. امروز نیز با آزمون شناسایی موجود شبه انسان با شماست.

جالبه: معمای هوش چگونگی زنده ماندن؛میتونین بگین پسر چگونه توانست از تصادف جون سالم به در ببرد؟

آزمون شناسایی موجود شبه انسان

آیا آماده هستید تا مهارت های خود را به حداکثر برسانید؟ به خاطر داشته باشید که برای موفقیت در آزمون شناسایی موجود شبه انسان تا حدامکان باید از هرگونه حواس پرتی خودداری کرده و در محیط آرام قرار بگیرید تا بتواندی راحت تر دقت و تمرکز کنید سپس توانایی های خود را به عنوان یک کارآگاه در آزمون شناسایی موجود شبه انسان به کار ببرید، تا بتوانید شبه انسانی را که در حال صرف شام در رستوران است شناسایی کنید. در این تصویر ما 4 مظنون را به شما در تصویر معرفی می کنیم تا پرونده را راحت تر تجزیه و تحلیل کنید.

فقط 5 ثانیه فرصت دارید تا امتحان کنید و بفهمید که موجود شبه انسان کیست. اماده اید؟

همچنین جالب است: دریاچه گنج عجیب: شهری در ایران که شما را پولدار می‌کند!

آزمون شناسایی موجود شبه انسان

همچنین بخوانید: دراکولا در واقعیت چه شکلی بود؟ خونخوارترین مردی که که کابوس مردم رومانی بود!

.

.

.

.

.

همچنین جالب است: آزمون هوش شناختن خون آشام در مهمانی؛ آیا میتونید خون آشام را در این مهمونی پیدا کنید؟

.

.

.

.

.

شاید جالب باشد: آزمون شناسایی راکون مشابه؛ در این تصویر دو راکون شبیه همدیگه رو 8 ثانیه ای پیدا کن

پاسخ پاسخ آزمون شناسایی موجود شبه انسان

آیا برای آزمون شناسایی موجود شبه انسان به زمان بیشتری نیاز دارید؟ پس تنها 3 ثانیه فرصت دومی به شما می دهیم تا بتوانید چابکی ذهنی و خلاقیت خود را برای حل تعارضات نشان دهید.

پاسخ: آیا موفق به حل پرونده آزمون شناسایی موجود شبه انسان نشدید؟ اگر تا اینجا پیش رفتید، ممکن است بخشی از گروه افرادی باشید که متوجه نشده اند که یک شبه انسان کیست، اما نگران نباشید، ما تصویر حل شده را به شما ارائه می دهیم.

پاسخ آزمون شناسایی موجود شبه انسان، همان زن با موهای بلوند موجود شبه انسان است، اگر به بازوهای او نگاه کنید بیش از 3 تا بازو دارد، یکی از آنها را زیر میز پنهان کرده تا دیگران متوجه نشوند. حتی دقت کنید از میان موهای او دو شاخک کوچک زرد رنگ هم دیده می شود. این سوالات هوش فقط و فقط برای بالا بردن سطح جزئی نگری شما طراحی می شوند. اذا گاهی ممکن است یا واقعیت موجود دنیا تطابق نداشته باشد.

عجیب ترین ویژگی های افراد باهوش

1. از خود انتقاد می‌کنند

افراد باهوش از خودشان انتقاد می‌کنند! همه ما همه‌جا افرادی خودشیفته را می‌بینیم که مرتب دروغ می‌گویند چقدر خوب هستند. با این وضع اگر فردی را ببینیم که انتقادپذیر است و مرتب خودش را نقد می‌کند، نفس راحتی می‌کشیم.

همین‌که فردی به دنبال فخرفروشی و تحت‌تأثیر قراردادن دیگران نیست و پیوسته دنبال عیب‌های خود و اصلاح آنهاست، هوش او را نشان می‌دهد.

۲. ساکت‌اند

از جمله ویژگی افراد باهوش ساکت بودن آنهاست. همه فکر می‌کنند آدم‌های ساکت درون‌گرا هستند و به لحاظ روابط اجتماعی ضعیف عمل می‌کنند. این مسئله همیشه صحیح نیست.

نمی‌توان گفت که همه آدم‌های ساکت باهوش‌اند، اما افراد باهوش سعی می‌کنند اگر موقعیتش فراهم باشد گوشه‌ای ساکت بنشینند. این افراد به حرف‌هایی که زده شده گوش می‌دهند، فکر می‌کنند و خود را برای پاسخ آماده می‌کنند و همیشه سکوت را به گفت‌وگوهای بی‌هدف ترجیح می‌دهند.

۳. از مشکلاتشان فرار نمی‌کنند

فرد باهوش اجازه نمی‌دهد مشکلات فراوانی که در زندگی‌اش وجود دارند او را شکست بدهند. او پیش از اینکه مشکلاتش از کنترل خارج شوند، آنها را اولویت‌بندی می‌کنند و یکی‌یکی سراغشان می‌روند. اگر شما هم به‌راحتی با مشکلات مواجه می‌شوید، چالش‌های زندگی را با آغوش باز می‌پذیرید، به نظر می‌رسد آدم خیلی باهوشی هستید.

۴. دوستان‌ باهوش و خلاقی دارند

دوستانی که در کنار خود دارید همیشه نشان‌دهنده بخشی از شخصیت شما هستند. افرادی که هوش استثنایی دارند دوستانشان را هم از بین افراد خلاق، باهوش، فرهیخته و انتخاب می‌کنند. البته همیشه استثناهایی هم هست، اما اگر ۸۰درصد از آدم‌های زندگی‌تان آدم‌های باهوش و جالبی هستند، احتمالا شما هم جزو افراد باهوش هستید.

۵. برای کامل‌شدن تلاش می‌کنند

هوش فراوان را نمی‌توان از ظاهر فرد یا صرفا صحبت‌هایش دریافت، بلکه می‌توان آن را در این جست که افراد باهوش چگونه با خود رفتار می‌کنند. افراد باهوش همیشه دنبال تکامل هستند، به همین دلیل هر بار با آنها ملاقات می‌کنید متوجه تغییرات و پیشرفت‌های‌ کوچک آنها می‌شوید. این ذهنیت کمال‌گرا در تمام جنبه‌های زندگی افراد باهوش خود را نشان می‌دهد، در ظاهرشان که سعی می‌کنند همیشه در بهترین حالت خود باشند و تلاش برای اینکه فن بیان خوبی داشته باشند یا اینکه ساعت‌ها تمرین می‌کنند تا بهتر دارت پرتاب کنند!

6. شب‌زنده‌دارند

تحقیقات نشان داده است افرادی که شب‌ها تا دیروقت بیدار می‌مانند و به کارهایشان می‌رسند و در واقع شب‌ها بیشترین میزان کار مفید را دارند، در مقایسه با افراد سحرخیز آی‌کیوی بالاتری دارند.

البته باید گفت که فقط بیدار ماندن تا نیمه‌های شب شما را آدم باهوشی نمی‌کند! این افراد برایشان راحت‌تر است که شب‌ها بیدار بمانند و مشغول وبگردی، مطالعه و یادگیری مطالب جدید باشند. چون این یادگیری‌ها زمانی اتفاق می‌افتد که همه خواب هستند، دانش و مهارت‌هایشان معمولا دیگران را غافل‌گیر می‌کند.

این مطالب هم جالبه بخوانید:

باهوشها می تونید در مدت زمان 20ثانیه تست هوش اشکال هندسی و میوه را پاسخ دهید؟

تست تفاوت تصویری سرآشپز ماهر،می تونی در مدت 10ثانیه 3 تفاوت تصویری را پیدا کنیم،

رئیس این کمپانی معروف دختر رو به خاطر خوشگلی زیاد اخراج کرد!!

آزمون هوش شناخت شبح؛ از بین افراد در تصویر کدومشون انسان نیست و یک شبح می باشد؟

معادله هوش چوب کبریت؛آیا می توانید این معادله چوب کبریت را در 12 ثانیه با جابه جایی 2 چوب حل کنید؟

نوشته های مشابه

4 دیدگاه

  1. شش انگشتیه هم هست
    مطلبی که درمورد افراد باهوش گذاشتید هم غیر اصولی هست، خصوصا ازنظر پزشکی و روانشناسی ، مثل شب زنده داری که اتفاقا افراد باهوش رو هم میتونه کندذهن کنه! مجبور نیستید برای بالا بردن بازدید مطالب غیر علمی به خورد خواننده بدید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + 11 =

دکمه بازگشت به بالا