;
سرگرمی

تفاوت تصویری خانواده اسب آبی؛ آیا تفاوتی بین دو تصویر میتونی ببینی؟فقط افراد تیزبین قادرند 5 تفاوت را پیدا کنند.

از تیزبینی و دقت خودتون استفاده کنید تا تفاوت تصویری خانواده اسب آبی را پیدا کنید. آیا فکر می کنید چشم تیزبینی دارید؟ با پیدا کردن 5 تفاوت در کمتر از 10 ثانیه آن را ثابت کنید!

آیا می توانید تفاوت تصویری خانواده اسب آبی را در زمان مشخص شده تشخیص دهید؟ خود را به چالش بکشید و ببینید آیا می توانید تمام تفاوت ها را قبل از اتمام زمان پیدا کنید یا خیر!

 

تصویر تفاوت تصویری خانواده اسب آبی

تفاوت تصویری خانواده اسب آبی 1

.

.

.

مهارت های مشاهده خود را آزمایش کنید. چالش را انجام دهید و دریابید که آیا آنچه را که برای شناسایی تفاوت ها لازم است دارید یا خیر؟ مهارت های مشاهده خود را آزمایش کنید و ببینید که چقدر سریع می توانید 5 تفاوت تصویری خانواده اسب آبی را تشخیص دهید! این بازی که برای شما آورده ایم  مهارت های شناختی شما را آزمایش می کند. این بازی فقط برای بچه ها نیست، برای بزرگسالان نیز یک چالش سرگرم کننده و هیجان انگیز است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که چشمان خود را روی دو تصویر متمرکز کنید.

.

.

.

پاسخ تفاوت تصویری خانواده اسب آبی

تفاوت تصویری خانواده اسب آبی 2

آیا تفاوت تصویری خانواده اسب آبی را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 2 =

دکمه بازگشت به بالا