;
آرایش و زیباییمد و زیبایی

ماسک جادویی کره ای ها که صورت را لیفت و چروک های پوست را کمرنگ می کند

ماسک جادویی کره ای ها: زیبایی و البته صاف بودن پوست زنان کره و ژاپن شهرت خاصی دارد شهرتی که هرکسی را کنجکاو به دانستن رازهای این زیبایی می کند. یکی از اصلی ترین رازها ماسک جادویی کره ای ها است که نسخه ای قدیمی است.
یکی از ترکیبات اصلی گیاهی مردمان آسیای شرق برای حفظ زیبایی پوست شان برنج است، آنها به روش های مختلف از این گیاه پرخاصیت برای حفظ جوانی پوستشان استفاده می کنند.

شاید جالب باشد: صابون نسترن از پیری پوست جلوگیری می کند و جای جوش ها را از بین می برد

در این بخش از مد و زیبایی قصد داریم یک ماسک صورت برنجی به شما آموزش دهیم تا با استفاده از آن تغییرات شگفت انگیزی در پوست صورت خود شاهد باشید، کار این ماسک رفع لکه چین و چروک و لایه های مرده پوست است و کره ای ها آن را به عنوان روشی برای کشیدن پوست صورت به روش طبیعی بسیار استفاده می کنند. با مجله گفتنی همراه باشید. شما می توانید با استفاده هفته ای یک بار از ماسک جادویی کره ای ها چند سال جوان تر شوید!

حتما ببینید: لوسیون گیاهی جعفری در منزل بسازید و مانند زنان چینی چروک صورت را کمتر کنید

مواد لازم برای تهیه ماسک جادویی کره ای ها:

شیر 1 قاشق غذاخوری
عسل 1 قاشق غذاخوری
برنج ارگانیک 2 قاشق غذاخوری

خیلی جالبه امتحان کنید: رنگ مو با دارچین و آبلیمو در منزل خیلی ساده است دست به کار شوید

ماسک جادویی کره ای ها1: مواد لازم برای تهیه ماسک جادویی کره ای ها

روش تهیه ماسک جادویی کره ای ها با برنج

برای تهیه ماسک جادویی کره ای ها ابتدا برنج را به خوبی در آب بپزید آب برنج را از آن جدا کرده و کنار بگذارید برنج آبکش شده را با شیر جوشیده ترکیب کنید پس از آنکه برنج بر شیر گرم به خوبی با هم مخلوط شدند عسل را بیافزایید.

برای استفاده از این ماسک به دقت مراحل زیر را انجام دهید ابتدا صورتتان را کاملاً و با دقت بشویید. اجازه دهید پوست صورت کاملا خشک شود، سپس ماسک آماده شده را با دقت روی پوست صورت قرار دهیم

پس از 20 دقیقه بایستی صورت آبکشی شود در این مرحله به آب برنجی که کنار گذاشته اید نیاز داریم برای شستشوی ماسک جادویی کره ای ها از روی پوست از آن استفاده کنید. پس از چند دقیقه می توانید با آب پوست صورت را شستشو دهید.

همچنین ببینید: انتخاب پالت سایه چشم که بدرد بخور و کاربردی باشه+ اگر قصد خرید سایه چشم دارید از دست ندهید!

نکات دیگر در کنار استفاده از ماسک جادویی کره ای ها:

آنها همیشه ازضد آفتاب استفاده میکنند

کالای مهم در کیف هر زن مدرن کره ای، ضد آفتاب است. آنها از همان دوران کودکی شروع به استفاده از این محصول می کنند . آنها معتقدند که ضد آفتاب به سفید ماندن پوست کمک میکند.

آنها هر روز صورت خودشان را ماساژ می دهند

ماساژ یک ابزار مهم برای جوانتر نگه داشتن پوست برای مدت طولانی است. یکی از ساده‌ترین راه‌ها مالیدن صورت با دستمال شستشوی آغشته به آب داغ است. حرکات دایره ای به حفظ خاصیت ارتجاعی پوست تا سنین بالا کمک می کند.

از تونرهای صورت استفاده می کنند

گاهی اوقات زنان کره ای به جای ماسک های ورقه ای از ماسک های نخی معمولی استفاده می کنند. در واقع، برای به حداکثر رساندن خواص تونرهای مرطوب‌کننده، می‌توانید ماسک های پنبه‌ای را در آن آغشته کنید و از آن‌ها به عنوان جایگزینی برای محصولات حرفه‌ای استفاده کنید.

شستشوی صورت با آب برنج

گاهی اوقات محصولات غیر معمول به حفظ زیبایی کمک می کنند. زنان کره ای راهی برای استفاده از آب باقی مانده از برنج پخته شده، برای اهداف آرایشی ابداع کردند. اعتقاد بر این است که شستشو با آب برنج پوست را جوان و مات می کند و همچنین مقاومت آن را در برابر تشعشعات خورشید افزایش می دهد.

آنها از محصولات زیبایی حاوی موسین حلزون استفاده می کنند

موسین، یا مخاط حلزون، یک محصول مهم برای حفظ جوانی پوست، زنان کره ای است. این مواد رنگ پوست را بهبود می بخشد، با رنگدانه ها مبارزه می کند و سطح کلاژن را افزایش می دهد. محصولات حاوی موسین، مرطوب کننده های خوبی هستند و خواص ترمیم کنندگی آنها حتی در خارج از کره نیز شناخته شده است.

آنها از برق لب استفاده می کنند، نه از رژ لب

اعتقاد زنان کره ای، بر این است که استفاده از برق لب در مقایسه با رژ لب های معمولی، آسان تر است و ماندگاری بیشتری بر روی لب ها دارد. علاوه بر این، برق لب، حالت طبیعی لب را حفظ میکند.

مطالبی که دیگران دوست داشتند:

از دست ندهید حتما ببینید: از بین بردن چروک پیشانی و دور چشم فقط و فقط با پای مرغ شاید باور نکنید اما راز مردم چین و کره برای از بین بردن چروک

اندام مورد علاقه مردان: مثل چینی ها برنج بخورید و باریک و جذاب شوید

از بین بردن جوش سر سیاه بینی و چانه خیلی سریع و آسان طوری که فکرش را نمی کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + دوازده =

دکمه بازگشت به بالا