;
فرهنگ و هنرهنرمندان

صهبا شرافتی روناک سریال نون خ بیرون سریال + بیوگرافی و عکس

صهبا شرافتی، زاده ۸ مهر ۱۳۷۷ در تهران است. خانواده وی اهل سقز در کردستان است. او در یکی از استوری‌هایش اخیراً خود را اکسوال معرفی کرده. اکسوال اصطلاحاً به طرفداران گروه موسیقی اکسو گفته می‌شود که یک بَند کره ای- چینی است و در سال ۲۰۱۱ توسط شرکت اس ام اینترتیمنت تشکیل شد، او مسلط به زبان کره ای مییاشد. با معرفی هنرمندان از بخش فرهنگ و هنر مجله اینترنتی گفتنی همراه باشید.

این هم جالبه: زمان پخش سریال رشید حرفه ای مشخص شد+ داستان و معرفی بازیگران

بیوگرافی صهبا شرافتی

نام: صهبا

فامیلی: شرافتی

تاریخ تولد: 8 مهر ماه 1377

محل تولد: تهران

فعالیت: بازیگر تئاتر و تلوزیون

صهبا شرافتی 1

صهبا از کودکی به بازیگری علاقه داشت و مدام برای فیلم‌های مختلف تست می‌داد و حداکثر به عنوان بازیگر فرعی یا سیاهی لشکر پذیرفته می‌شود تا این که مصطفی تنابنده (مشاور کارگردان) برای سریال نون. خ از او تست گرفت و سعید آقا خانی (کارگردان) هم پذیرفت در این مجموعه، نقش «روناک»، خواهر زاده نورالدین خانزاده را بازی می‌کند.

تکه کلام «دوغ یا نوشابه» وی در این مجموعه مدتی در شبکه‌های مجازی دست به دست می‌شد و علاوه بر تلویزیون تعداد بیشتری آن را دیدند و معروف شد. یدالله شادمانی در نقش پدر روناک بازی می‌کند.

صهبا شرافتی در مورد علاقه‌اش به بازیگری می‌گوید:

« زمان پخش سریال قهوه تلخ بچه بودم، فکر می‌کنم حدود ده سال داشتم که به بازیگری علاقه‌مند شدم. در مدرسه تئاتر کار می‌کردم و مورد تشویق قرار می‌گرفتم. در خانه فیلم می‌گذاشتم و تلاش می‌کردم جای شخصیت‌ها بازی کنم تا وقتی مقابل دوربین می‌روم راحت و باورپذیر باشم. همچنین سر پروژه‌های مختلف می‌رفتم، تست می‌دادم و می‌گفتند تو استعداد داری. «نون خ» اما اولین تجربه من بود که به صورت جدی و با نقش پررنگ مقابل دوربین رفتم.

صهبا شرافتی 6

قبل از این با نقش‌های کوتاه یا به عنوان هنرور در سریال‌ها و فیلم‌ها حضور داشتم. رفتم دفتر سریال و آقای تنابنده، مشاور کارگردان از من تست گرفتند، آن را به آقای آقاخانی نشان دادند و به این ترتیب پذیرفته شدم. راستش تلویزیون و سینما را دوست دارم، ولی همیشه علاقه داشتم با تلویزیون شروع کنم چون تلویزیون مخاطبان بیشتری دارد و خواه ناخواه مردم پای آن می‌نشینند.

صهبا شرافتی 7

صهبا شرافتی در نقش روناک

روناک، دختر خواهر نورالدین خانزاده است که با منطق در سفر بودن والدینش در خانه دایی مانده و با ماجراهای خانواده او همراه شده‌است. این شخصیت حامی آقای «نون خ» و مدافع اوست، ویژگی‌هایی مشابه کژال دارد و گویی در نبود شخصیت او جایش را در قصه پر کرده‌است. دور از ذهن هم نیست و می‌شود انگار جدی و قلدر بودن در برخی دختران این خانواده موروثی است.

صهبا شرافتی 6

صهبا شرافتی در نقش روناک فضا را از بقیه خانم‌ها – خصوصاً هدیه بازوند و ندا قاسمی – می‌گیرد صد البته این به خاطر خشونت حاکم بر نقشش نیز هست. و غیرت و حساسیتش روی دختر دایی‌هایش از ویژگی‌های اصلی اوست در فصل سه دلیل حضور او در قصه و این که چرا او با دایی و دختردایی‌هایش زندگی می‌کند، بیشتر پرداخته می‌شود.

عکس های صهبا شرافتی

صهبا شرافتی 2 صهبا شرافتی 5 صهبا شرافتی 3 صهبا شرافتی 8

نوشته های مشابه

4 دیدگاه

  1. بسم الله الرحمن الرحیم. این هرکاری بکنه همونه قیافش و ترسناکه عوض نمیشه تو فیلم و بیرون فیلم یکیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 15 =

دکمه بازگشت به بالا