;
سرگرمی

معمای چالشی حق با کیه؟ سخته بفهمی کدوم داره راست می گه!

معمای چالشی حق:  آزمون های هوش تصویری یکی از بهترین چالش های مغزی پیش روی شماست. شما فقط باید چند دقیقه در روز را به حل این نوع از تست ها اختصاص دهید. پس تست های سرگرمی را در مجله گفتنی دنبال کنید.

معمای چالشی حق با کیه، مرز حقیقت و دروغ را جا به جا می کند. امروزه زیاد می شنوید که می گویند آدم به چشمان خودش هم نباید اعتماد کند! اما بهتر است بدانید ما اغلب اوقات با همین چشمانمان هم می توانیم حقیقت را تشخیص دهیم. فقط کافی ست دقت خود را بالا ببریم و مهارت منطقی و استدلال خود را پرورش دهیم.

 

خیلی جالبه: آزمون شخصیت شناسی شرک ضربه فنی میکنه: تو رابطه عشقی شبیه کدومی؟!

معمای چالشی حق با کیه

در این معمای تصویری، دو نفر دارند ادعای عجیبی می کند و ماجرا عجیب و مخوف به نظر می رسد. حق با کیست؟ بچه ها درست می گویند یا مرد سمت راست؟؟

معمای چالشی حق

.

.

آیا هنوز دارید به معمای چالشی حق با کیه فکر می کنید؟ ما به شما توصیه می کنیم که تمام حواس خود را در این لحظه متوجه این تست هوش نمایید. اگر ناامید شدید نگران نباشید ما جواب را در پایین صفحه برای شما قرار داده ایم.

.

حتمن اینم ببین: تمام 10 تفاوت بین دو عکس را پیدا کنید. نوابغ این کار را در کمتر از 20 ثانیه انجام می دهند!

.

اگه باهوشی این تستو ببین: تست بینایی پنهان کار کیه؟ فقط نابغه ها سریعا زندانی مخفی را می بینن!.

.

پاسخ معمای چالشی حق

پاسخ معمای چالشی حق

مردی که روپوش سفید پوشیده است دروغ می گوید. اگر دقت کنید یک نور افکن روی او نور انداخته است. او احتمالا از جهان موازی آمده و یا شبیه سازی شده است. حیرت و ترس پسرها نشان می دهد که اتفاق عجیبی در حال رخ دادن است و مرد یک انسان عادی نیست.

آیا پاسخ شما برای معمای چالشی حق با کیه همین بود؟ شما چه فکر می کنید؟

تست های هوش تصویری چه کاربرذ و فایده ای دارند؟

مهارت های خاصی وجود دارد که به چیزی بیش از آموزش و عادت نیاز ندارد، مغز شما را شرطی می کند و آن را در معرض آزمایش قرار می دهد و محدودیت های خود را فراتر می برد. دقیقاً به همین دلیل است که بهترین زمان برای یادگیری مهارت‌ها در دوران کودکی است، زیرا وقتی کودک هستیم، مرز محدودیت‌های مشخص را نمی‌بینیم. بدون ترس از اشتباه کردن، تلاش کردن سرگرم کننده تر است.

تست ها شکل جالبی از یک پازل است که برای حل آن نیاز به تفکر دارد. بازی‌های فکری شما را وادار می‌کند خارج از چارچوب فکر کنید و از تمام پتانسیل‌های ذهن خود استفاده کنید. زندگی ماشینی امکان ورزش مغزی را از ما گرفته است.

تست هوش، معمای تصویری و تست های زیادی هستند که مجله گفتنی آن ها را با شما به اشتراک می گذارد و می توانید با دیدن تمامی آن ها در بخش سرگرمی، اوقات فراغت خود را پر کنید.

معماهای ما را از دست ندهید!

اجازه ندهید این فرصت از دستتان برود و با چالش های باورنکردنی که مجله گفتنی هر روز می گذارد نشان دهید که چه توانایی هایی دارید:

تست های جالب دیگر:

این رو هم حتما ببین: چگونه بفهمیم یک دختر از ما خوشش آمده است؟

خیلی جالبه: آزمون حدس مورد مشکوک: تو یه نگاه بگو چی عجیب و غریبه؟!

حتمن ببین: تست هوش خانواده مرفه: کدام خانواده پردرآمدتر است؟!

تو این آزمون معلم خل و چل کیه؟! اگه مخت کار میکنه بگو

اگه شوکه نمیشی در این آزمون مامور اف بی آی را تشخیص بده!

آزمون شناخت مجرم: آیا می توانید بگویید کدام زن مجرم است؟

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

  1. هاله هست که هست آخه برادر یا خواهر من روح که تصویر در آینه نداره، پس مرد درست و بچه اشتباه میکنه

  2. به نظر من میگم اون پسر دروغ میگه چون روح ها یا موجوداتی که از دنیای موازی میان فکر نکنم توی آینه معلوم بشن یا شاید اون نور افکنه برای چراغ های شبانه بوده 🙂

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 11 =

دکمه بازگشت به بالا