;
رابطه و ازدواجسبک زندگی

چگونه بفهمیم یک دختر از ما خوشش آمده است؟

تفاوت دختر و پسر در روابط عاشقانه: وقتی صحبت از تکنیک های جذب می شود محال است برای شما سوال پیش نیاید که چطور مورد پسند طرف مقابل قرار بگیریم؟ در مورد بسیاری از آقایان یکی از سوالات رایج، این است که آیا یک دختر از من خوشش آمده است یا نه. آیا در مرحله جذب یک دختر هستم یا نه؟ ما امروز در بخش سبک زندگی مجله اینترنتی گفتنی به این دغدغه شما پرداخته ایم. پس با ما همراه باشید و این تکنیک ها را یک بار برای همیشه یاد بگیرید.

روابط در جهان امروز حرف اول را می زند. شما بایستی هر روز خودتان را آگاه‌تر از دیروز کنید تا در طی شکل گیری ارتباط و در اواسط آن دچار مشکل نشوید. علت بسیاری از دلخوری ها در همین حلقه مفقوده ندانستن خلاصه می شود. بخش رابطه و ازدواج مجله اینترنتی گفتنی را از دست ندهید.

حتما ببین: چیزهایی که رابطه عاشقانه را نابود می‌کنند!

سیستم پسند دخترها و پسرها چند فرق اساسی دارند.

تفاوت دختر و پسر در روابط عاشقانه: یکی از تفاوت های اساسی آن ها این است که پسرها یا دختری را می پسندند یا نه. اما دخترها این طور نیستند. پسرها مانند دکمه ی روشن و خاموش هستند و دخترها مانند دیمر عمل می کنند.

تفاوت دختر و پسر در روابط عاشقانه

تفاوت دختر و پسر در روابط عاشقانه:

پسرها:

چیزی که نقش اساسی را در پسند پسرها ایفا می کند، زیبایی دختر است. پسرها دختری را می بینند. یا او را می پسندند یا نمی پسندند. اگر او را بپسندند، دیگر شخصیت دختر برایشان اهمیت چندانی ندارد. حاضرند و علاقه‌مندند تا به او ازدواج کنند. اگر ظاهر او را نپسندند، شخصیت و اخلاق و فرهنگ و خانواده ی دختر برایشان اهمیتی ندارد.(همیشه پسند اولیه بر اساس ظاهر شکل می گیرد).

حتما ببینید: بمباران عشق چیست؟ چه فرقی با عاشق شدن دارد؟

دخترها:

دخترها اصلا این طور نیستند. دخترها پسری را می بینند. اگر ظاهر پسر خوب باشد، درجه ی دیمر، دو درجه بالا می رود. نزدیک او می شود و با او بیشتر معاشرت می کند، نحوه ی ایستادن و نشستن و راه رفتن او را مشاهده می کند و زبان بدن او را می پسندد. دو درجه ی دیگر بالاتر می رود. با او شروع به صحبت می کند و متوجه می شود که پسر، صدای دخترانه ای دارد. دو درجه پایین می رود. از او شوخ طبعی می بیند، دیمر چهار درجه بالاتر می رود. اعتماد به نفس کمی از او می بیند، دیمر چند درجه پایین می رود.

این دیمر به همین ترتیب بالا و پایین میرود. حالا وقتی که با یک دختر به مکالمه می پردازید و تمایلی از جانب او دریافت نمی کنید، شاید با این وصف، تصور کنید که دختر شما را نمی پسندد ولی این سوال برایتان پیش می آید که چرا آن دختر به مکالمه با شما می پردازد؟

حتما بخوانید: چرا همیشه در روابط عشقی شکست می خورم؟

چون درجه ی دیمر شما باید از حدی عبور کند تا جذابیت شما به حدی برسد که دختر به شما به عنوان همسر آینده نگاه کند و شما این جذابیت را به مدت طولانی مثلا دو ماه روی عدد بیست نگه داشته اید، در چنین شرایطی، فرندزون یا همان دوست معمولی شده اید.

فرندزون یعنی این که وقتی شما داری با دختری صحبت می کنی حالا به هر دلیلی اون ازت خوشش نمیاد یا شما اصلا نتونستی اونو به اندازه کافی جذب کنی. اتفاقی که میوفته اون دختره شما رو به چشم یک دوست معمولی نگاه می کنه و به شما اجازه نمیده که بیشتر از این جلو بری.

اگر جذابیتتان را بالا ببرید و اشتباهاتتان را اصلاح کنید، دیمر بالاتر و بالاتر خواهد رفت.

چطوری از فرند زون یک دختر نجات پیدا کنیم؟

ممکن است برایتان جالب باشد اگر بدانید کسانی که به مدت حتی دو سال شما را فرندزون کرده اند به شما به دید جدیدی نگاه می کنند و به شما میل عاطفی پیدا می کنند، اگر و اگر درجه ی دیمر را بالا ببرید، اگر اشتباهاتتان را اصلاح کنید، اگر شاخص های جذابیت و کاریزمای خودتان را بالا ببرید.

پس این سوال که آیا دخترها از ما خوششان آمده یا نیامده است؛ از اساس غلط است. اختیارش با شماست. اگر جذابیتتان را بالا ببرید، از شما خوششان می آید و اگر پایین بیاورید، از شما دور خواهند شد. این تفاوت پسندیدن و نپسندیدن دخترها و پسرهاست.

مطالب بیشتر برای خواندن:

حتما بخوانید: سردمزاجی در رابطه را بدون نیاز به پزشک درمان کنید: خانم ها بیشتر مراقبت کنید

حتما ببین: عشق نادرست: به چه دلیل همیشه عاشق آدم های اشتباهی می شویم؟

جالبه بخوانید: ویژگی های بد در مردها که زنان را فراری می دهد!

حتما ببین: نشانه های یک شوهر غیر حامی: شوهرم از من حمایت نمی کند؛ باید چه کار کنم؟

شریک زندگی من مانند یک مادر یا یک پدر رفتار می کند، چه کاری می توانم انجام دهم؟

چرا مردان بر خلاف زنان هنگام خرید زود خسته می شوند!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + 17 =

دکمه بازگشت به بالا