;
سرگرمی

معمای چالشی: کدام زن همسرش را به قتل رسانده؟

معمای چالشی قتل: کدام زن همسرش را به قتل رسانده؟ اگر علاقه زیادی به آزمون های هوش تصویری دارید، معمای چالشی قتل امروز گفتنی را از دست ندهید!

تا می توانید به تصویر و جزئیات معمای چالشی قتل توجه کنید. یادتان نرود که برای پاسخ خود دلیل قانع کننده بیابید.

 

حتما ببین: راز زیبایی آنا د آرماس: او از عادت های خاصی که مادرش برای زیباتر شدن یاد داده می گوید!

 

شاید هیچ چیز سرگرم کننده‌تر از یک پازل تصویری نباشد. دانشمندان توانسته اند که بخش مهمی ازسمت راست مغز را شناسایی کنند که وظیفه آن حل بازی ها و چالش‌های فکری است.

با مجله گفتنی و معمای چالشی قتل همراه باشید. این چالش را در 5 ثانیه حل کنید و اثبات کنید که به لحاظ هوشی نابغه اید. این گونه سوالات تصویری، ذهن شما را تمرین می دهد. مطالعات علمی نشان می دهد که انجام این نوع پازل ها راهی عالی برای جلوگیری از زوال عقل و سایر بیماری های مغزی است. درست مانند ماهیچه های موجود در بدن، اگر از مغز نیز استفاده نکنید، آن را از دست می دهید.

جالب ترین فیلمها: فیلم عاشقانه: بهترین و جدیدترین فیلم های رمانتیک 2022، کراش را از دست ندهید!

تصویر معمای چالشی قتل

امروز ما یک پازل تصویری عالی داریم که قطعاً مغز شما را به شدت به چالش خواهد کشید. برای انجام این چالش، باید گوشی خود را بیرون بیاورید و تایمر را بر روی 5 ثانیه تنظیم کنید. سپس به تصویر زیر نگاه کنید و ببینید آیا می توانید در 5 ثانیه یا به عبارت دیگر بلافاصله زنی که همسر خود را به قتل رسانیده است را شناسایی کنید.

حتما ببینید: چگونه دوست داشتنی و جذاب باشیم؟

تصویر معمای چالشی قتل

در تصویر معمای چالشی قتل دو زن مشاهده می شود. یکی از زنان، همسر خود را به قتل رسانده است. اما ما دقیقا نمی دانیم کدامیک از این دو زن!؟ باید بدنیال استاد و شواهد باشیم. صحنه ایی از رفتار این هنگام قتل یا بعد از قتل عکسبرداری شده که هر دو مشکوک است. اما فقط یکی از این دو همسر خود را کشته اسات. کدامیک!؟

برای دیدن پاسخ معمای چالشی قتل به پایین صفحه بروید:

.

.

.

.

.

پاسخ معمای چالشی قتل:

حتما بخوانید: رابطه عاشقانه سمی چیست و چطوری آن را تمام کنیم؟

پاسخ معمای چالشی قتل

حتما همه شما توانسته اید این معمای ساده را حل کرده باشید. پاسخ در جزئیات بود و احتمالا اگر شما جزئی نگر باشید می توانید این پازل را حتی در یک نگاه حل کنید. در تصویر زیر ما پاسخ را مشخص کرده ایم.

زن سمت راست را دقت کنید. او بسیار مضطرب است. گویا پس از قتل کمی هم گریه کرده که کمی آرایش او تغییر کرده است. او قاتل است. به خصوص که تلاش می کند سلاحی را که با کمک آن، همسر خود را به قتل رسانده است را پنهان کند.

معماهای تصویری

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

لینک های مرتبط:

خیلی جالبه: آزمون نقشه دزدی: اگه چشم تیزی داری کی داره برای دزدی بچه نقشه می چینه؟!

این هم جالب است: معمای قاتل آسانسور: کدام در خطرناک است؟

این تست رو هم از دست نده: بعیده این سوال هوش هولناک و حل کنی مگر اینکه نترس باشی!

این را هم ببینید: تست هوش پرنده: حاصل چقدر می شود؟

تست فوق العاده جذاب: آزمون پول: کی پول برداشته اگه تیزی زودی بگو

آیا می توانید آدم فضایی را در 5 ثانیه پیدا کنید؟

تست منظره: کدام یک را برای پیاده روی انتخاب می کنید؟

تست هوش آدم ربا کیست؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 14 =

دکمه بازگشت به بالا