;
فرهنگ و هنرهنرمندان

دختران نانسی عجرم به خودش شباهت دارند یا شوهرش؟

نانسی عجرم: تصویری از نانسی عجرم یکی از بزرگترین و معروفترین خوانندگان لبنانی در فضای مجازی به هماره همسر دکترش در کنار دختران بزرگش باعث تعجب همه شد. تصویری از نانسی عجرم در کنار دخترانش منتشر شد که به سن و سال این خانم خواننده داشتن چنین دختران بزرگی نمی خورد.

تصویری از نانسی عجرم یکی از بزرگترین و معروفترین خوانندگان لبنانی در فضای مجازی به همراه همسر دکترش در کنار دختران بزرگش باعث تعجب همه شد.

شاید جالب باشد: رستوران سلبریتی ها: سوپراستارهایی که زدن تو خط کافه و رستوران!

نانس عجرم و دخترانش:

نانسی عجرم و دخترانش2

ازدواج نانسی عجرم

نانسی عجرم سپتامبر سال 2008 در 25 سالگی با دکتر دندانپزشک خود فادی الهاشم ازدواج کرد که ثمره این زندگی سه فرزند دختر است. نانسی بیمار دکتر فادی الهاشم دندانپزشک بود و دو سال به مطب او رفت و آمد داشت.

فادی الهاشم اعتراف می کند زمانی که عاشق نانسی شده بودم با خودم فکر می کردم که او یک کودک است و من چه طور عاشق یک کودک شده ام؟! یک بار هم که نانسی در حال پرداخت هزینه ویزیت به منشی مطب بود, فادی الهاشم به او می گوید: خواهش می کنم خانم عجرم, شما مثل خواهر کوچک من هستید. این جمله نانسی را بسیار سرخورده و ناامید می کند.

در این مدت این دو نفر عاشق هم می شوند اما از ابراز حقیقت خجالت می کشیدند اما بالأخره با وساطت دوستان و خانواده ی نانسی این دو به وصال هم می رسند.این زوج اولین بار در سال 2009 صاحب دختری بنام میلا شدند سپس در سال 2011 هم فرزند دوم آنها یک دختر به نام ایلا به دنیا آمد.

قتل متجاوز توسط همسر نانسی عجرم

در ساعات اولیه 5 ژانویه 2020 یک متجاوز مسلح سوری بنام محمد حسن موسی وارد ویلای نانسی عجرم و همسرش فادی الهاشم در منطقه کسروان لبنان شد

در نهایت بعد از درگیری ، شوهر نانسی با کمک اسلحه و شلیک 17 گلوله متجاوز را به قتل رساند ، نانسی خود نیز در این درگیری از ناحیه پا بصورت جزئی زخمی شد

در 24 نوامبر 2020 فادی الهاشم توسط دادگاه به قتل عمد متهم شد اما در نهایت دادگاه این اقدام مشروع را برای دفاع از خود در نظر گرفت.

شاید برایتان جالب باشد:

استایل فرشته حسینی توجهات را جلب کرد: دختری که عاشق کلاه است

رابطه لیونل مسی با یک دختر زیر 18 سال حقیقت دارد؟

جیم کری و چیزهایی که درباره او نمی دانید!

جذابترین بازیگران زن هالیوود با چشمان قهوه ای را بشناسید…

اما واتسون دختر بریتانیایی رسما ترک شد!

اشلی گراهام مدل سایز بزرگ زیباترین زن سال شد! نظر شما چیه؟

شغل رویایی جیسو آیدل کی پاپ نبوده است! مصاحبه عجیب و حقایق وحشتناک!

آیشواریا رای و همسرش هر روز با هم دعوا می کنند! گول خنده های آنها را نخورید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 1 =

دکمه بازگشت به بالا