;
سرگرمی

نکته سنجی خودت را با شناخت زن پول دارتر اثبات کن

آزمون شناخت زن پول دارتر: در تصویر آزمون شناخت زن پول دارتر شما 2 زن را مشاهده می کنید که یکی از آنها تمکن مالی بسیار بالایی دارد، وظیفه شما این است که او را شناسایی کنید. برای شناخت وی شما دارای محدویت زمانی می باشید و تنها 7 ثانیه فرصت دارید.

با هوش محیطی و جزیی نگریتان و نگاه چون عقابتان، سریع و در یک نگاه  به راحتی می توانید زن فوق ثروتمند را شناسایی کنید، اگر آماده هستید با همدیگر تصویر آزمون شناخت زن پول دارتر را با هم می بینیم.

جالبه: کدوم برگ جفت نداره و تک پره؟ مجردها سریع بگین!

تصویر آزمون شناخت زن پول دارتر

آزمون شناخت زن پول دارتر 1

.

جالبه ببین: اگه هوش کارآگاهی داری، سریع بگو که کدوم مرد میتونه یک قاتل روانی باشه!؟

.

.

 معماها و سوالات هوش تصویری در عین این که می توانند سرگرم کننده باشند، از سوی دیگر می توانند شرایط خوبی را برای افزایش فعالیت های مغزی شرکت کنندگان را فراهم کند. این معما از آن حیث پیچیده است که ذهن و مغز ما عادت کرده است به کلی نگری و دیدن جزئیات برای او سخت است. پس اگر می خواهید آزمون شناخت زن پول دارتر را بدون مشکل حل کنید، تلاش کنید دقت خود را متمرکز کرده و با نگاهی دقیق تصویر آزمون را بررسی کنید.شما با کمک این آزمون ها می توانید توانائیهای شناختی خود را بهبود ببخشید.

حتمن ببینید: شخصیت شناسی شکل گوش؛ گوشات شکل کدومه؟

.

.

.

پاسخ آزمون شناخت زن پول دارتر

شاید در نگاه اول زن قرمز پوش را به دلیل نوع پوشش زنی ثروتمند بدانید که البته اینگونه نیز می باشد،وی ثروتمند می باشد که توانسته است کیفی مارک دار به ارزش چند هزار دلار را بخرد ولی باید گفت که ثروت وی در مقابل زن لباس آبی چیزی نمی باشد چون وی صاحب برند کیف دستی است که زن در دست دارد،به نامی که بر روی کیف و لباس زن آبی پوش  می باشد دقت کنید .

خیلی جالبه: چالش هوش: اگر 3=12+1، 10=23+2، ?= 34+3 چند می شود؟

آزمون شناخت زن پول دارتر 2

آیا آزمون شناخت زن پول دارتر را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − یک =

دکمه بازگشت به بالا