;
سرگرمی

اگه خون آشام ها رو خوب می شناسی کدومشون شکارچی خون آشامه؟!

کدومشون شکارچی خون آشامه: این آزمون سرگرمی ذهن شما را به چالش خواهد کشید، پس حسابی دقت کنید و این سوال هوش تصویری را دست کم نگیرید. این نوع از آزمون های هوش به تازگی در فیس بوک و توئیتر ترند شده است.

ما در گفتنی برای ورزش مغز شما معماهای جذابی از این دست را قرار داده ایم تا شما هم از قافله عقب نمانید.

 

خیلی جالبه: آزمون شخصیت شناسی شرک ضربه فنی میکنه: تو رابطه عشقی شبیه کدومی؟!

 

افرادی که اطلاعات عمومی خوبی دارند و خون آشام ها را خیلی خوب می شناسند به راحتی می توانند به این تست کدومشون شکارچی خون آشامه جواب صحیح دهند. 8 ثانیه زمان دارید!

اگه خون آشام ها رو خوب می شناسی کدومشون شکارچی خون آشامه؟!

کدومشون شکارچی خون آشامه

تست فوق العاده جذاب: آزمون پول: کی پول برداشته اگه تیزی زودی بگو

.

.

.

کدومشون شکارچی خون آشامه:

طرز فکر ما به این بستگی دارد که کدام سمت مغز ما در هر فردی غالب است. بنابراین سوالات هوش تصویری نشان می دهد که درک شما در چه سطحی قرار دارد.

.

جالبه ببینید: آزمون حدس مورد مشکوک: تو یه نگاه بگو چی عجیب و غریبه؟!

.

.

.

حتما ببین: 8 بهترین فیلم های لئوناردو دیکاپریو که اگر نبینید ضرر بزرگی کرده اید!

.

زنی که صلیب به گردن دارد و مردی که سیر دارد احتمالا شکارچی خون آشام هستند

کدومشون شکارچی خون آشامه- جواب تست

کدومشون شکارچی خون آشامه- جواب تست

1- کدومشون شکارچی خون آشامه: برای دور کردن خون‌آشام‌ها طلسم‌های ویژه‌ای استفاده می‌شود. یا باید سرش را با شمشیر ، چاقو و یا وسایل دیگری که تماماً از نقره ساخته شده باشند از تن جدا کرد و یا تکه چوبی را به قلب او فروکرد. همچنین در گذشته مردم برای دور کردن خون‌آشام‌ها از سیر استفاده می‌کردند و اعتقاد داشتند که خون‌آشام‌ها تصویرشان در آینه(عکس) دیده نمی‌شود و از سیر بدشان می‌آید.

حتما ببین: اگه آدم شناس خوبی هستی بگو کدوم زن پولداره؟ چرا؟

2- کدومشون شکارچی خون آشامه: یک عنصر جدانشدنی از خون‌آشام، خون است. خون‌آشام خون قربانیان خود را می‌مکد و با این روش تولید مثل می‌کند، نوعی پارادوکس تولد برای مرگ، که برای نمایش دادنش از نقش سنتی و سمبلیک خون به عنوان نیروی زندگی استفاده می‌شود. اما این مکیدن خون جنبه دیگری نیز دارد: خون‌آشام با این عمل نه تنها دستور انجیل را زیر پا می‌گذارد (طبق کتاب مقدس قدیم، نوشیدن خون حرام است)، بلکه از سنن انجیلی برای خود استفاده می‌کند و به عنوان مثال با نوشیدن خون، تبدیل به یک «نامیرا» می‌شود و عمر جاودان پیدا می‌کند، چیزی که در انجیل برای مسیح در نظر گرفته شده‌است؛ بیدار شدن دوباره گوشت و زندگی جاودان. به این ترتیب، خون‌آشام به عنوان موجودی زاده شده در جهنم نمایش داده می‌شود و به این خاطر مخالفان او با حربه‌های خدایی به جنگ او می‌روند، مانند صلیب یا آب مقدس

آیا توانستید پاسخ صحیح کدومشون شکارچی خون آشامه را سریعا پیدا کنید؟ آیا شما هم فکر می کنید تنها همین دو نفر شکارچی هستند؟

معماهای ما را از دست ندهید!

اجازه ندهید این فرصت از دستتان برود و با چالش های باورنکردنی که مجله گفتنی هر روز می گذارد نشان دهید که چه توانایی هایی دارید:

این آزمون های هوش می توانند عملکرد مغزی شما را نیز افزایش دهند. همه ما در طول روز در حال انجام کارهای تکراری هستیم و گاهی احساس می کنیم که مغز در یک حالت پیش فرض و ربات گونه به فعالیت می پردازد. این مسئله در دراز مدت می تواند توانایی های مغزی ما را مختل کند و حتی دچار بیماری های ناشی از اختلال حواس و خستگی مفرط شویم.

بنابراین همه ما بایستی با انجام یک سری تمرینات، نبوغ و قوه خلاقیت فکری خود را تحریک کنیم. این آزمون های هوش یکی از بهترین چالش های مغزی پیش روی شماست.

تست های جالب دیگر:

اگه باهوشی این تستو ببین: تست بینایی پنهان کار کیه؟ فقط نابغه ها سریعا زندانی مخفی را می بینن!

این رو هم حتما ببین: چگونه بفهمیم یک دختر از ما خوشش آمده است؟

حتما ببین و از دست نده: آزمون هوش: کدام یک در موقعیت خطرناک تری قرار دارد؟

آزمون هوش خط: چند خط در این تصویر دیده می شود؟

معمای چالشی حق با کیه؟ سخته بفهمی کدوم داره راست می گه!

 تمام 10 تفاوت بین دو عکس را پیدا کنید. نوابغ این کار را در کمتر از 20 ثانیه انجام می دهند!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − 3 =

دکمه بازگشت به بالا