;
سرگرمی

آثار هنری با برگ گیاهان: برای کودکتان پارک ژوراسیک بسازید!

آثار هنری با برگ گیاهان: راکو اینوئه ، هنرمند ژاپنی، در مجموعه‌های در حال اجرا خود به نام طبیعت ژوراسیک ، شاخه‌های انگور کیوی، صنوبر سفید و افرای بوکسلدر را در دایناسورهای مجسمه‌سازی مینیاتوری قرار می‌دهد. در این بخش از سرگرمی در وب سایت گفتنی آثار جذاب این هنرمند را با یکدیگر تماشا می کنیم!

آثار هنری با برگ گیاهان

همچنین بخوانید: عجیب ترین آثار هنری که از چیزهایی ساخته شده اند که انتظارش را ندارید

1-تری سراتوپ

آثار هنری با برگ گیاهان_ دایناسور تری سراتوپ

تری سراتوپ یا سه‌شاخ‌چهره (نام علمی: Triceratops) گونه ای از دایناسورها بودند که بین ۶۸ تا ۶۶ میلیون سال پیش زندگی می‌کرد.  این جانوران بین ۷٫۵ تا ۹ متر طول، ۲٫۹ تا ۳ متر ارتفاع و بین ۶ تا ۱۲ تن وزن داشته‌اند.

2-استگوزاروس

آثار هنری با برگ گیاهان_ دایناسور استگوزاروس

استگوزاروس (نام علمی: Stegosaurus) که به اسامی طاقسور، سوسمار سقفی و مارمولک طاقی هم معروف است میان ۱۵۵ تا ۱۵۰ میلیون سال پیش زندگی می‌کرده‌اند.به‌طور میانگین حدود ۹ متر طول و ۴ متر ارتفاع داشته‌ و وزن آن نیز در حدود ۵ تن بوده‌ است.

3-ولاسیرپتر

درست کردن دایناسور ولاسیرپتر با برگ

چابک‌شکاری‌ها یا ولاسیرپتر ها (نام علمی: Velociraptor) دایناسورهای گوشت‌خوار کوچکی بودند که بین ۷۵ تا ۷۱ میلیون سال پیش زندگی می‌کردند. بزرگ‌ترین نمونه‌های کشف‌شده از آن حدود ۲٫۰۷ متر طول و ۱۵ کیلوگرم وزن داشته‌اند.

4-تی رکس

تیرانوسوروس (نام علمی: Tyrannosaurus) یک سرده از دایناسورهای گوشت‌خوار دوپاست که به‌صورت عامیانه به تی‌رکس مختصر می‌شود و در فرهنگ عامه دنیا ماندنی شده‌ است. او بین ۶۸ تا ۶۶ میلیون سال پیش زندگی می‌کرد تا این‌که در اثر تغییراتی در کره زمین که بسیاری آن‌ها را ناشی از برخورد شهاب‌سنگ‌ها با کره زمین می‌نامند به زندگی آن‌ها و دیگر دایناسورها پایان داده شد. تی رکس حدود ۱۲٫۳ تا ۱۳٫۲ متر طول، ۳٫۶ تا ۴٫۳ متر ارتفاع و حدود ۸٫۴ تا ۱۴ تن وزن داشته‌ است.

5-برونتوساروس

درست کردن دایناسور برونتوساروس با برگ

برونتوساروس (Brontosaurus) غول پیکرترین دایناسور محسوب می‌شود و تخمین زده می شود که احتمالا ۱۲ تن وزن داشته است.

 

لینک های مرتبط:

عکس های مفهومی پتی کارول درباره فشار کار خانگی زنان

تست شخصیت عاقل بودن: چند حیوان در این تصویر پنهان شده است؟

تست بینایی: آیا می توانید موش پنهان را در عکس شیر ببینید؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × پنج =

دکمه بازگشت به بالا